smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

19.732 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden137.692 beoordelingen in totaal

18 jun 2024
Geen geld terug? Wou een roze kinderhoesje bestellen voor een samsung galaxy tab a7. Eerst de verkeerde, had zelf niet op de doos gekeken. Daarna geruild dmv tegoedbon voor tab a7 kinderhoesje, die vervolgens ook te groot is. Geretourneerd, mijn geld terug gevraagd. Want op bol een hoesje besteld die wel paste. Mijn retour zou verwerkt zijn, echter nog geen geld terug gehad. Klantenservice is een chatbot die je continu in cirkels stuurt..

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

Hoesje werkt averechts

Ik heb de imoshion Stand Backcover voor de iPhone 15 Pro Max - Transparant gekocht. Meest waardeloze hoesje dat ik ooit gehad heb. Ik heb dit hoesje aangeschaft vanwege de standaard, die heel handig is. Alleen bied het kennelijk minder bescherming aan je telefoon, want als je telefoon van een kleine hoogte valt op de plek waar de ijzeren standaard geinstalleerd is, dan krijg je een grote barst die toevallig precies daar onder de rand van het standaard ijzertje begint. Dus als je een hoesje zoekt die je gloednieuwe dure iphone 15 pro max goed beschermt, zou ik deze zeker niet halen. Verder goeie en snelle afleverservice, alleen probeerde de klantenservice me ernstig tegen te werken om een review achter laten, want mijn ervaring ‘valt niet onder de reviewvoorwarden’. Nou iedereen koopt alleen maar een hoesje om je telefoon te beschermen, en als de standaard van je hoesje je telefoon juist barst dan zou je hem ook niet kopen, dus hierbij me recensie.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Julian, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent. Ik heb het contact nagelezen en gezien dat de schade welke ontstaan is komt door een val. Daar we geen garantie bieden op valschade vinden we het erg jammer je niet verder te kunnen helpen. We hebben je wel een tegemoetkoming aangeboden daar we het erg vervelend voor je vinden. Mocht je hier gebruik van willen maken mag je het ons altijd laten weten, zodat we het voor je in orde kunnen maken. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de afleverservice. Jammer dat er onduidelijkheid is over het achterlaten van een review. Het staat je altijd vrij een review te plaatsen. Ik heb je productreview even nagekeken, deze voldoet aan de voorwaarden en is geplaatst. Het kan zijn dat de medewerker welke je gesproken hebt je reviews niet kon zien en daarom aan heeft gegeven dat het geplaast wordt indien het aan de voorwaarden voldoet. Er zijn namelijk wel regels aan de productreviews, daar deze getoond worden onder de producten en hulpvol dienen te zijn wanneer iemand twijfelt tussen bijvoorbeeld 2 hoezen. Zo worden reviews met ongepast taalgebruik, persoonlijke gegevens, commerciële inhoud en uitlatingen over onderwerpen die niets te maken hebben met het product niet weergegeven. Echter was dit bij jou niet van toepassing en is je review terug te zien bij het product. Naast de productreviews vragen we ook beoordelingen uit bij onafhankelijke sites, zoals deze. Hier kun je alles aangeven over jouw bestelervaring, maar ook hier moet het wel netjes gehouden worden. Bij ongepast gedrag kan het zijn dat een medewerker van de betreffende site vraagt om de review aan te passen of kan deze door de medewerkers verwijderd worden. Hier hebben wij geen invloed op, daar deze sites echt onafhankelijk zijn. Bij jou is dit zeker niet van toepassing en ik vind het jammer dat er onduidelijkheid is geweest over het plaatsen van een review. Wij ontvangen reviews juist graag, zodat we de informatie mee kunnen nemen om onze dienstverlening te verbeteren. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
MW
Monique W.
SINT-MICHIELSGESTEL
Zeer slecht hoesje voor 2e maal Dacht geef het nog een kans de eerste binnen 2 weken binnen kant stuk voor de pasjes.. de 2e de bescherming voor de telefoon helemaal scheef erin geplakt Stond beneden helemaal open Kon je een pen tussen stoppen En week op gewacht Belachelijk om zoiets op te sturen Maar had hem dringend nodig dus niet terug gestuurd en zolang maar gebruikt Weggegooid geld
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Monique, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Goed van je dat je meteen foto's toegevoegd hebt, zodat ik je meteen een passende oplossing aan kan bieden. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we het zo snel mogelijk met je op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
3 sep 2024
Ik heb een verkeerde toetsenbord besteld, wist niet dat er verschil zat tussen de toetsen. Dus heb de mijne teruggestuurd. Heb daar een mail over gestuurd kreeg ik een simpele mail terug met dat het mijn eigen schuld was en de verzending niet kreeg vergoed. Bestel hier nooit meer…
4 sep 2024
Beste Trang Chau, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren. Uiteraard is dat niet de bedoeling! Ik wil je dan ook graag tegemoetkomen en je een passende oplossing aanbieden. Ik heb je daarom een mail gestuurd en zie je reactie hierop graag tegemoet. We horen graag van je! Met vriendelijke groet, Sharon Smartphonehoesjes.nl
4 sep 2024
Plastic screenprotector ontvangen voor iPhone 12pro max, totaal niet stevig of beschermend bij een eventuele val. Ik begrijp niet dat dit verkocht wordt. Daarnaast duurde het maar liefst 5 dagen voordat ik het product heb ontvangen. Geen aanrader dus, met name de kwaliteit.
4 sep 2024
Beste Margriet, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent over de screenprotector die je hebt besteld. Het klopt dat we verschillende screenprotectors in ons assortiment hebben waarbij we voor elke klant een optie proberen te bieden. Hierin kan de screenprotector inderdaad van kwaliteit verschillen. Ik wil je graag verder helpen om tot een passende oplossing te komen en heb je hierom een mail gestuurd. We horen graag van je! Met vriendelijke groet, Sharon Smartphonehoesjes.nl
5 sep 2024
1001 mails gekregen dat ik niet betaald had, zelf na 2x officiële betaling/en bankrekening,bankafschrift…. Dus; zeer laat mijn gerief gekregen….3weken NADAT het geld op hun reeds stond!!!! Dat was dus mijn laatste bestelling daar!!!
5 sep 2024
Beste Alexandra, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat je zo veel betaal herinneringen ontvangen hebt, terwijl je wel hebt betaald. Dat is vervelend om te vernemen. Ik heb het voor je na gekeken, en ik zie dat hier over ook contact is geweest, en dat mijn collega heeft aangegeven dat je de betaal herinneringen mocht negeren. Ik zie namelijk een heel aantal geannuleerde bestellingen staan. Dit kan bijvoorbeeld komen, doordat een betaling in eerste instantie niet lukt, of doordat je vanuit het winkelwagentje bent terug gekeerd naar het hoofdmenu. Het systeem denkt dan dat er een bestelling is geannuleerd, en zodra je de bestelling wel betaald, zal daaraan een nieuw ordernummer gekoppeld staan. Zoals in de betaal herinneringen die je krijgt ook staat aangegeven, mag je deze dan ook negeren, Onze excuses als dit voor jou niet duidelijk is geweest, dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Ook begrijp ik dat je erg lang hebt moeten wachten op jouw bestelling. Het kan voorkomen dat de post vertraging heeft, maar dit is wel erg lang. Fijn dat je je bestelling uiteindelijk wel ontvangen hebt, maar weet dat als dit gebeurt, wij graag voor je klaar staan om je te helpen. Omdat ik het erg vervelend vind dat dit is voorgevallen, heb ik je een mail gestuurd waarin ik je een tegemoetkoming aanbied. Zou je hier op willen reageren? Wij zien je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
MS
1 sep 2024

Retour kosten zijn voor jou!!!

Ik heb een hoesje gehaald. Nadat ik hem op me telefoon heb gezet deden de knopjes het niet van de volume en de home. Het is dus een fabrieksfout geweest. Ik moest hem terug sturen en ook nog de retour kosten zelf betalen.
2 sep 2024
Beste Monique, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat hier sprake is van een misverstand. Ik heb je retouraanvraag nagekeken en gezien dat je als retourreden op hebt gegeven dat het product niet aan je verwachting voldoet. Wanneer dit wordt ingegeven worden er inderdaad retourkosten gerekend, daar het veelal voorkomt dat iemand het product dan toch niet zo mooi vindt, per ongeluk verkeerd besteld heeft etc. Er is ook een retourreden "product beschadigd". Wanneer deze geselecteerd wordt komt de aanvraag apart binnen bij mijn collega's van de afdeling retouren en kunnen zij ervoor zorgen dat je een gratis retourlabel ontvangt. Ik vind het jammer dat dit niet duidelijk was en heb de retourkosten dan ook gecrediteerd. Je zult deze binnen 3 werkdagen terug ontvangen op de rekening waarmee is betaald. Daarnaast heb ik je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Verkeerd gegaan

De bestelling ging mis en mijn hoesje is een stuk minder prettig dan verwacht. Daarnaast kreeg ik de verkeerde camera protector geleverd.. Ik baal ervan dat het niet in een keer is goed gegaan.
27 aug 2024
Beste Laura, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit zo gelopen is, dat is uiteraard niet de bedoeling! Je kunt hier altijd contact met ons over opnemen, zodat we je een passende oplossing kunnen bieden. Ik heb je daarom ook een mail gestuurd, zodat ik je beter verder kan helpen en je uiteraard nog van een passende oplossing kan voorzien. We horen graag van je! Met vriendelijke groet, Sharon Smartphonehoesjes.nl
Kortingscode gekregen bij een bestelling van een telefoonhoesje. Wil ik die invoeren bij een volgende bestelling zegt ie dat hij niet geldig is. Toch slechts 2 weken tussen beide bestellingen.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Miranda, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit is voorgevallen. Ik zoek graag voor je uit wat hier aan de hand is. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
29 aug 2024
Al 3 keer afgemeld voor reclame mails. Mailen me meer dan de belastingdienst. Heel irritant. Zorg ervoor als ik ben uitgeschreven (( met bevestiging)) dat ik geen mails meer ontvang
30 aug 2024
Beste Dennis, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend om te vernemen dat je nog steeds mails ontvangt, terwijl je wel bent uitgeschreven. Dat is niet de bedoeling, en ik wil daar mijn excuses voor aanbieden. Ik heb het zojuist gecontroleerd, en ik zie dat je inderdaad uitgeschreven staat. Het kan wel zo zijn dat dit nog een paar e-mails kruist, voordat dit verwerkt is in ons systeem. Waarschijnlijk heb je daarom ook nog mail ontvangen. Als het goed is moet dat nu niet meer zo zijn. Als dat wel het geval is, laat je het dan weten? Ik wil je graag een tegemoetkoming aanbieden voor het ongemak wat je ervaren hebt, en ik heb je daarom een mail gestuurd. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
7 sep 2024
2 keer de verkeerde kleur case ontvangen. Na de 3e keer via bol.com te hebben besteld ontving ik wel de juiste. Jammer dat het qua contact en klantvriendelijkheid niet beter kon.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ilona, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Ik zie dat mijn collega netjes de procedure heeft gevolgd, maar snap ook heel goed dat als je tweemaal het verkeerde product ontvangt je graag wat meer service had gezien. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
5 sep 2024
HOESJE VOOR A 70 BESTELD EN HOESJE VOOR A 40 ONTVANGEN, dus te klein. Teruggestuurd via Post met 2,50 € verzendingskosten. Wacht nog op terugstorten betaald bedrag.
6 sep 2024
Beste Bernard, Bedankt voor de moeite die je genomen hebt om een review te plaatsen. Wat vervelend om te vernemen dat je de verkeerde hoes ontvangen hebt, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie dat je deze inmiddels hebt geretourneerd, en dat het aankoopbedrag is gecrediteerd. Ook heb ik de retourkosten gecrediteerd, daar het natuurlijk niet de bedoeling is dat jij die betaald als wij het verkeerde product sturen. ik zou graag met je mee willen kijken of ik je kan helpen aan de juiste hoes, en je een tegemoetkoming willen aanbieden voor het ongemak wat je ervaren hebt. Ik heb je daarom een mail gestuurd, zou je hier op willen reageren? Wij zien je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Na paar dagen was hoesje al volledig beschadigd, wit ipv blauw. We hebben het al in de vuilbak gegooid en ergens anders een nieuw besteld.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Philippe, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit is voorgevallen. In zo'n geval hadden we graag gezien dat je contact met ons had opgenomen, zodat we aan de hand van een foto met je mee hadden kunnen kijken en je een passende oplossing aan hadden kunnen bieden. Eigenlijk vervalt de garantie wanneer een product wordt bewerkt of weggegooid, maar we willen het graag met je oplossen vandaar dat ik je een mail gestuurd heb. Zou je hierop willen reageren? Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Levertijd op website klopt niet met de realiteit. Jammer want daarop gebaseerd heb ik de bestelling gedaan.
Het telefoonhoesje blijft openstaan en de tablet houder is te strak en laat de tablet steeds uitvallen
28 aug 2024
het glaasje plakt niet langs de rand waardoor er veen vuil tussen komt en het glaasje loskomt
29 aug 2024
Beste Benthe, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat de screenprotector niet goed hecht langs de randen van je toestel en door het vuil loslaat. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
6 sep 2024

1 ster omdat wij niks ontvangen hebben en wel betaald!

23 augustus bestelling hoesje en ook betaald. Nu 6 september nog steeds niks ontvangen!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste mevrouw Elferink, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je bestelling niet ontvangen hebt. Goed van je dat je contact met ons hebt opgenomen nadat je de review geplaatst had. We vinden het fijn dat we uitleg hebben kunnen geven en je hebben kunnen voorzien van een tegemoetkoming voor het ongemak. We zullen onze uiterste best doen je volgende bestelling soepeler te laten verlopen. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
7 sep 2024
Heb verkeerd hoesje besteld - telefoon moet je kleven aan het hoesje ik zit er nu mee
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Dutry, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen. Ik verwacht dat er onduidelijkheid is betreft de hoes welke je besteld hebt, want je dient je toestel hier niet in te plakken, maar je toestel in de zwarte houder te plaatsen. Op deze manier kun je de hoes ook eenvoudig van je toestel halen en gebruik maken van een andere hoes. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we met je mee kunnen kijken wat er precies aan de hand is en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
5 sep 2024
"voor 23:00 uur besteld de volgende dag in huis" klopt niet. Werd pas later geleverd.
6 sep 2024
Beste Antoine, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend om te vernemen dat jij je pakketje voor 21.00 uur besteld had, maar niet de volgende dag ontvangen hebt. Ben je er van op de hoogte dat wij verschillende verzendmethodes aanbieden? Op de website kan je dit terug vinden: achter het kopje 'Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis*" wordt gerefereerd naar de informatie onderaan de website: *Op werkdagen voor 21:00 besteld met onze premium verzendmethode, dezelfde dag verzonden. Wanneer er is gekozen voor de gratis verzending, kan je de bestelling binnen twee werkdagen thuis verwachten. Helaas kan het ook gebeuren dat de post vertraging heeft, hier hebben wij helaas geen invloed op. Omdat ik het erg vervelend vind dat je langer hebt moeten wachten op je bestelling dan je verwacht had, heb ik je een mail gestuurd, waarin ik je een tegemoetkoming aanbied. Zou je hier op willen reageren? Wij zien je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
5 sep 2024
Het beschermglaasje zorgt ervoor dat het touchscreen veel minder goed werkt
6 sep 2024
Beste Flore, Bedankt voor de moeite die je genomen hebt om een review te plaatsen. Wat vervelend dat je touchscreen veel minder goed Heb je de aanraakgevoeligheid van de watch al omhoog gezet? Dit kan op de volgende manier: Open de Instellingen-app op je Apple Watch. Tik op 'Toegankelijkheid' > 'Aangepaste aanraking' om een of meer van de volgende stappen uit te voeren: Op aanrakingen van een bepaalde duur reageren: Schakel 'Vasthoudduur' in en tik vervolgens op de plus- of minknop om de duur aan te passen. Ik zou graag willen weten of dit is gelukt, en als dit niet het geval is, je een passende oplossing aan willen bieden. Ik heb je daarom een mail gestuurd. Zou je hier op willen reageren? Wij zien je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
26 aug 2024
Pakje niet aangekomen. Veel te ingewikkeld om een klacht in te dienen.
27 aug 2024
Beste Jany, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je bestelling niet geleverd is. Helaas hebben wij geen invloed op vertragingen, maar is het niet de bedoeling dat je langer dan 5 postdagen moet wachten op je bestelling. Ik wil je dan ook heel graag een passende oplossing bieden en heb je hier een mail over gestuurd. Graag verneem ik je reactie hierop. Met vriendelijke groet, Sharon Smartphonehoesjes.nl