smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

20.176 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden138.239 beoordelingen in totaal

18 jun 2024
Geen geld terug? Wou een roze kinderhoesje bestellen voor een samsung galaxy tab a7. Eerst de verkeerde, had zelf niet op de doos gekeken. Daarna geruild dmv tegoedbon voor tab a7 kinderhoesje, die vervolgens ook te groot is. Geretourneerd, mijn geld terug gevraagd. Want op bol een hoesje besteld die wel paste. Mijn retour zou verwerkt zijn, echter nog geen geld terug gehad. Klantenservice is een chatbot die je continu in cirkels stuurt..

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

14 sep 2024

Besteld en nooit geleverd

Een tijdje geleden bestelde ik 3 hoesjes tegelijk. Een grijs, een bruin en een groen. De bestelling werd geleverd in een NIET dicht geplakte doos. Die bevatte het grijs en het groene hoesje. Het bruine hoesje was er niet bij. De doos niet afsluiten in natuurlijk vragen om miserie. Nu ja, ik stuurde een mail en die werd zelfs niet beantwoord. Ik ga voor 20€ nu niet hemel en aarde verzetten en had er niet meer aan gedacht. Maar ik zal het zeker niet vergeten.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Willy, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat dit is voorgevallen, onze oprechte excuses hiervoor. Ik heb je meteen een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing en een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
1 sep 2024

iPad valt steeds uit

Normaal ben ik altijd meer dan tevreden over smartphone hoesjes. Dit keer niet! Het hoesje drukt zo hard op de aan en uit knop dat mijn iPad gewoon uitvalt. Ik moet mijn iPad uit het hoesje halen om het te kunnen gebruiken.
2 sep 2024
Beste Cassandra, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit is voorgevallen. Gezien je review en de foto welke je hebt toegevoegd lijkt dit niet de geschikte hoes is voor jouw toestel. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we aan de hand van het modelnummer uit kunnen zoeken wat er mis is gelopen en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
het hoesje past moeilijk dicht en zit scheef dicht wanneer er pasjes in zitten. Pasjes zijn er moeilijk uit te halen. Alsin soms gwn paar minuten bezig om een pasje eruit te krijgen, wanneer er maar 3 passen inzitten
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Kim, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen. De hoes heeft inderdaad ruimte voor 3 passen en het is niet de bedoeling dat wanneer deze in de hoes zitten de hoes scheef trekt en je de passen er moeilijk uit kunt halen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Verpakking kwam niet overeen met wat ik bestelde. Als ik dan klantendienst contacteerde was hun antwoord: heeft u de verpakking geopend want de inhoud is anders dan de verpakking.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ellen, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat de verpakking niet overeenkomt met wat je hebt besteld. Het kan helaas altijd gebeuren dat de verpakking anders is dan op de site. Dit komt doordat de leverancier te verpakking soms aanpast. Zoals ook is aangegeven zit het juiste product wel in de verpakking. Je kunt deze gerust openen. Mocht blijken dat dit toch niet juist is, helpen wij je hierbij uiteraard verder! Ik wens je nog een prettige dag toe! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
4 sep 2024
Vind de kwaliteit erg slecht heb ook het idee dat het hoesje 2e hands is de vakjes aan de binnenkant stonden al open net of her gebruikt is
5 sep 2024
Beste Yvonne, Bedankt voor de moeite die je genomen hebt om een review te plaatsen. Ik begrijp dat je de kwaliteit van de hoes erg slecht vind, en dat de vakjes voor de pasjes ook open staan waardoor je de indruk hebt dat het hoesje tweedehands is. Wat vervelend om te vernemen, dat is zeker niet de bedoeling! Ik kijk graag met je mee naar een gepaste oplossing, en ik heb je daarom een mail gestuurd. Zou je hier op willen reageren? Wij zien je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
De foto stond er niet helemaal op. Ik kon dat niet goed zien. Jammer dat foto niet even gecorrigeerd was. Ik heb het hoedje weggegooid.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Corrie, Ik wil je allereerst bedanken voor de genomen moeite om de review te plaatsen. Uit jouw review begrijp ik dat niet helemaal tevreden bent met de bedrukte hoes. Dat is jammer om te horen! Je geeft aan dat de foto er niet helemaal op staat en dat je dit niet goed kon zien tijdens het bedrukken. Ook geef je aan dat je het jammer vind dat wij dat niet gecorrigeerd hebben.  Tijdens het ontwerpen kun je zelf de foto´s op de gewenste plaatst zetten. Wij corrigeren dit niet, omdat jij zelf het ontwerp maakt. De ene klant wilt de foto helemaal op de hoes en de andere klant wilt dit niet.  Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren. Ik zie graag je reactie tegemoet! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
PB
P.H.M. B.
Tilburg
11 sep 2024
Duurde lang voor ik de bestelling ontving, meer dan een week. Kwaliteit vh hoesje is mager. Ik betwijfel of het wel van echt leer is.
12 sep 2024
Beste meneer Brok, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat de bestelling zo'n tijd onderweg is geweest en je niet tevreden bent over de kwaliteit van de hoes. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je een verdere uitleg kunt geven we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
8 sep 2024
Heeft geen orde in zijn magazijnen. Stuurde tot 3 keer het verkeerde artikel ofschoon een geplaatste foto het juiste was.
9 sep 2024
Beste Joseph, Bedankt voor je review. Wat jammer dat er sprake is van een misverstand. Ik heb het contact teruggelezen en heb gezien dat er per ongeluk voor een ander toestel besteld is. De Samsung Galaxy Tab S9 FE en de Tab S9 FE Plus betreffende een ander model, vandaar dat de hoezen niet pasten. Mijn collega heeft je per mail voorzien van een link naar de hoezen welke wel geschikt zijn voor jouw toestel. Wanneer je op de link klikt zie je alleen nog hoezen welke geschikt zijn voor jouw toestel en zijn de andere modellen niet zichtbaar. Hopelijk zal een nieuwe bestelling hierdoor vergemakkelijkt worden. Mocht je toch nog vragen hebben mag je altijd contact met ons opnemen, want we helpen je graag. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Niet ontvangen

Ik heb nog steeds mijn hoesje niet ontvangen en er is geen track&trace. Ik moet maar vertrouwen dat het nog wel komt?
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Lotte, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestelling niet ontvangen hebt, dat los ik graag met je op. Ik heb je meteen een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Bezorgdatum - extra betaald om het eerder te krijgen… kwam 5 dagen later binnen.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Michael, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling! Wat jammer om te horen dat jij bestelling later hebt ontvangen, terwijl je betaald voor snelle verzending. Dat is niet de bedoeling! Ik heb je een mailtje gestuurd en wil je vragen om hierop te reageren. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoejeses.nl
11 sep 2024
Ik heb de producten geretourneerd maar heb tot heden geen reactie gehad
12 sep 2024
Beste Ali, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je je bestelling geretourneerd hebt, maar hier geen bericht meer over hebt gezien. De berichten omtrent de retouren worden verzonden vanuit ons retoursysteem genaamd Returnless. Eind augustus is jouw retour verwerkt en jouw gewenste retouractie uitgevoerd. Kan het zijn dat je hebt gekeken naar een bericht van Smartphonehoesjes en hierdoor het bericht van Returnless je ontglipt is? Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Geen leer…

Jullie beweren dat het een leren hoesje is, maar dat is het niet.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Maryse, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de hoes niet naar verwachting is. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat ik uit kan zoeken of je wellicht een verkeerd product ontvangen hebt of dat er iets anders aan de hand is. Er zijn verschillende soorten leer, kan het zijn dat het leer anders dan je gewend bent? Ik kom graag met je in contact, zodat je een verdere uitleg kunt geven en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Paar keer een vraag gemaild, wacht nog steeds op antwoord.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Marlon, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je ons antwoord niet hebt ontvangen. Zou je de spambox willen checken, wellicht is ons antwoord hierin terecht gekomen daar we dezelfde dag nog geantwoord hebben. Voor de zekerheid heb ik het antwoord van mijn collega nogmaals in een aparte mail naar je verzonden. Mocht deze niet in de reguliere inbox komen, zou je hiervoor dan ook de spambox willen nakijken? We horen wel eens vaker dat onze berichten hierin terecht komen. Uiteraard kun je dit aanpassen in je mail door aan te geven dat je de berichten van ons mailadres in je inbox wenst te ontvangen. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
LH
Lw H.
Veldhoven
Helaas is hoesje al stuk. Hoekje brokkelt al af.
2 sep 2024
Het hoesje past niet op de phone 1 van Nothing.
3 sep 2024
Beste meneer Out, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de bestelde hoes niet past in combinatie met jouw toestel. Ben je ervan op de hoogte dat er meerdere modellen zijn van de Nothing Phone 1? Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we na kunnen gaat wat er mis is gelopen en je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
2 sep 2024
Low quality lether and slow delivery.
3 sep 2024
Beste Eunju, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van het product en de levertijd.  Ik zie dat je gekozen heb voor de gratis verzendoptie welke een gemiddelde levertijd heeft van 3 - 5 werkdagen. Ben je ervan op de hoogte dat we meerder verzendmethodes aanbieden waarvan de levertijd korter is? Wanneer je kiest voor pakketpost of de premium verzending kan de bestelling de eerst volgende postdag na verzending bij je geleverd worden. Wellicht is het je niet opgevallen, maar wel goed om te weten voor je volgende bestelling. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je aan kunt geven wat er niet naar wens is betreft de kwaliteit en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
13 sep 2024
Bestelling veel te lang onderweg
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Rob, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je je bestelling later hebt ontvangen dan verwacht. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Hij stinkt gigantisch ...
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneerr/mevrouw, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je bestelling stinkt! Tijdens het proces van het bedrukken worden de kleuren gemengd om een mooi resultaat te krijgen van jouw foto. Heel soms kan het dan voorkomen dat een hoesje hierdoor een chemische geur eraan overhoud. Uiteraard neem ik jouw klacht heel serieus. Het is namelijk niet de bedoeling dat jij deze geur als vervelend of erg heftig ervaart. Ik wil je heel graag een passende oplossing aanbieden en heb je daarom een mail gestuurd om met je in contact te komen hierover. Ik hoor graag van je! Met vriendelijke groet, Sharon Smartphonehoesjes.nl
31 aug 2024
Laat zich slecht sluiten.
2 sep 2024
Beste Günter, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat het door jou bestelde product slecht sluit. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je een verdere uitleg kunt geven van het probleem en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Veel verwa Rende mails
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Laura, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je de mails verwarrend vond, dat is uiteraard niet de bedoeling. Graag vernemen we daarom wat je precies verwarrend vond, zodat we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Ik heb je hier een mail over gestuurd en zie je reactie daarom graag tegemoet, zodat ik je een passende oplossing kan bieden. Met vriendelijke groet, Sharon Smartphonehoesjes.nl