annavantoor.nl- Logo - Beoordelingen

annavantoor.nl

2.540 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.648 beoordelingen in totaal

4 feb 2024
Zooo en wat bent u dan nog van plan, was de vraag van de verkoopster in Zeist. Ik had geen idee, wilde gewoon paar dingen passen. Maar ja winkel ging sluiten over 5 minuten. 17.30 uur. Ik dacht huh. En vervolgens dacht ik ja … daarom ga ik nog zelden naar een winkel!!! De toonzetting… alleen al … klantvriendelijk? Ze zei we staan morgen om 10 uur weer voor u klaar. Ik zei dat is fijn voor u maar dan ben ik er niet. Een week later was ik toevallig in Utrecht. Dat was beter. Een broek gekocht. En daarna van hetzelfde merk nog 2 online, daar was meer op voorraad…. Doe mij maar gewoon online!

4 nov 2023
Bestelling geplaatst en aangegeven dat deze afgeleverd moet worden in een Anna van Toor winkel. Na een week niets meer vernomen te hebben maar eens gebeld. In de eerste instantie blijkt de order onvindbaar, maar na veel gedoe blijkt hij toch bekend te zijn maar omdat de order naar een nieuw filiaal gestuurd moet worden kan hij niet verzonden worden. Lang verhaal kort, na veel telefoontjes van mijn kant is de order dat eindelijk verzonden. Helaas naar de verkeerde winkel. Weer bellen, en zo waar, voor de eerste keer houdt een medewerker zich aan haar belofte, nl dat ze dezelfde dag contact met mij zou opnemen over hoe nu verder. De order zou dezelfde dag verzonden worden naar de juiste winkel, helaas is dat nu nog steeds niet gebeurd. Hoe het nu verder gaat weet ik niet. Ik zou Anna van Toor vooral adviseren om klanten te informeren als er iets niet goed gaat, en als je een belofte doet je daar aan te houden. Dat maakt het begrip voor dingen die mis gaan groter. Nu heb ik in totaal meer dan een uur besteed aan telefoontje, dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Beoordelingen voor annavantoor.nl

30 jun 2024
30 jun 2024
29 jun 2024
23 jun 2024
Eerst hangen jullie een product in de winkel,en dan wordt het weer weggehaald voor een andere winkel.Dan denk je nog terug toekomen voor dat product en dan is het weer weg.Min puntje.Leuk personeel.
21 jun 2024
De snelle verzending van de producten maar ook de vlotte afhandeling bij het terugsturen. Fijn dat het retour etiket is bijgevoegd!
21 jun 2024
Vind het steeds weer knap hoe jullie weer orginele collectie presenteren.Vind het leuk om in de winkel rond te kijken .Echt top!
23 jun 2024
Laat pakje altijd daar bezorgen en Diana denkt altijd goed mee om daar een Leuke combinatie mee te maken!
8 jun 2024
Ik kom graag in de winkel maar bestel ook via internet. De kleding is mooi en van goede kwaliteit
MM
M.M.W. M.
Schinveld
21 jun 2024
vriendelijk en behulpzaam personeel bij telefonisch contact, snelle levering, goed verpakt
25 jun 2024
Ik kreeg snel een duidelijk antwoord op m’n vraag
6 jun 2024
Mooie kwaliteit. Netjes verpakt. Vlotte levering.
11 jun 2024
Snelle levering en goed telefonisch te bereiken
17 jun 2024
Snelle levering, en vriendelijk aan detelefoon.
21 jun 2024
Snelle levering, retour sturen geen probleem!
28 jun 2024
Keurig ingepakt en makkelijk terug te zenden.