alarmsysteemexpert.nl- Logo - Beoordelingen

alarmsysteemexpert.nl

158 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.094 beoordelingen in totaal

25 nov 2023
Super bedrijf veel kennis van zaken. Zeker de support mannen!! Alleen iets meer doen aan de bereikbaarheid👍. Gr. Edwin

5 sep 2024
Alarmsystemenexpert presenteert zich als een bedrijf met eloquente verkooppraatjes, doch blijft het hier helaas bij. Onze ervaring begon met de aanschaf van een 16-kanaals recorder, waarvan de beloofde levertijd 1 tot 2 werkdagen zou zijn. Toen wij echter telefonisch contact opnamen, bleek dat het bedrijf zich niet kon houden aan deze toezegging. Op de website stond het product wel als 'op voorraad', maar dit bleek in werkelijkheid niet het geval. Ondanks deze tegenvaller besloot ik het systeem aan te passen om het werkend te krijgen en heb toen telefonisch contact gehad met de eigenaar van het bedrijf. In overleg hebben we gekozen voor een 8-kanaals recorder. Hierbij heb ik expliciet aangegeven dat ik twee opslagschijven nodig had, aangezien we 30 dagen willen opnemen met acht camera’s. Op advies van de eigenaar heb ik een specifiek Dahua-model gekozen, uiteraard met twee harde schijven, zoals afgesproken. Helaas, na het ophalen van het systeem, bleek dat er slechts één harde schijf in de recorder past. Toen ik de factuur controleerde, zag ik bovendien dat er maar liefst €170 per Western Purple harde schijf werd gerekend, terwijl deze elders minstens €70 goedkoper is. Hierover heb ik gebeld en mij werd beloofd dat ik zou worden teruggebeld, maar dit gebeurde nooit. Na zelf opnieuw contact opgenomen te hebben, kreeg ik enkel de reactie dat “het nou eenmaal zo is” en dat ik het anders maar retour moest sturen. Wij waren aanvankelijk van plan om voor twee bedrijfspanden Ajax-alarmsystemen, inclusief rookgeneratoren, aan te schaffen, maar na deze ervaring ben ik opgelucht dat we nu hebben gezien hoe ze omgaan met situaties die hen minder goed uitkomen. Dit bedrijf zal dan ook niet meer op onze lijst staan voor toekomstige aankopen. Het is betreurenswaardig hoe ze met klanten omgaan, wat veel zegt over hun bedrijfsvoering. De productkennis blijkt bovendien minimaal te zijn, wat ironisch is gezien het feit dat ze zichzelf als 'experts' profileren en toch verdere adviezen geven. Al met al een bijzonder teleurstellende ervaring, waarbij het gebrek aan klantgerichtheid en productkennis schrijnend aan het licht is gekomen.

Beoordelingen voor alarmsysteemexpert.nl

6 aug 2024
13 aug 2024
Erg bedankt zeg!
3 aug 2024
31 jul 2024
14 jul 2024

Reolink deurbel

Snelle levering, duidelijke montage-instructie en uitstekend werkend product
6 jul 2024
Prima service. Goede communicatie. Verzenden had iets vlotter gekund.
15 jul 2024
Goede webshop en veel help items te vinden mocht je er niet uitkomen
16 jul 2024

Perfect

Groot assortiment, snelle levering, mooie prijs.
15 jul 2024
Snelle service en heel behulpzame medewerkers
25 jul 2024
Zeer goede en snelle service!
10 jul 2024
uitstekend
1 jul 2024
niks
2 jul 2024
Wat kunnen we verbeteren Co? We horen het graag per mail of telefoon.
28 jul 2024
24 jul 2024
13 jul 2024
6 jul 2024
2 jul 2024
Fijn zeg! Bedankt voor de review.
1 jul 2024
Erg bedankt!