alarmsysteemexpert.nl- Logo - Beoordelingen

alarmsysteemexpert.nl

158 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.094 beoordelingen in totaal

25 nov 2023
Super bedrijf veel kennis van zaken. Zeker de support mannen!! Alleen iets meer doen aan de bereikbaarheid👍. Gr. Edwin

5 sep 2024
Alarmsystemenexpert presenteert zich als een bedrijf met eloquente verkooppraatjes, doch blijft het hier helaas bij. Onze ervaring begon met de aanschaf van een 16-kanaals recorder, waarvan de beloofde levertijd 1 tot 2 werkdagen zou zijn. Toen wij echter telefonisch contact opnamen, bleek dat het bedrijf zich niet kon houden aan deze toezegging. Op de website stond het product wel als 'op voorraad', maar dit bleek in werkelijkheid niet het geval. Ondanks deze tegenvaller besloot ik het systeem aan te passen om het werkend te krijgen en heb toen telefonisch contact gehad met de eigenaar van het bedrijf. In overleg hebben we gekozen voor een 8-kanaals recorder. Hierbij heb ik expliciet aangegeven dat ik twee opslagschijven nodig had, aangezien we 30 dagen willen opnemen met acht camera’s. Op advies van de eigenaar heb ik een specifiek Dahua-model gekozen, uiteraard met twee harde schijven, zoals afgesproken. Helaas, na het ophalen van het systeem, bleek dat er slechts één harde schijf in de recorder past. Toen ik de factuur controleerde, zag ik bovendien dat er maar liefst €170 per Western Purple harde schijf werd gerekend, terwijl deze elders minstens €70 goedkoper is. Hierover heb ik gebeld en mij werd beloofd dat ik zou worden teruggebeld, maar dit gebeurde nooit. Na zelf opnieuw contact opgenomen te hebben, kreeg ik enkel de reactie dat “het nou eenmaal zo is” en dat ik het anders maar retour moest sturen. Wij waren aanvankelijk van plan om voor twee bedrijfspanden Ajax-alarmsystemen, inclusief rookgeneratoren, aan te schaffen, maar na deze ervaring ben ik opgelucht dat we nu hebben gezien hoe ze omgaan met situaties die hen minder goed uitkomen. Dit bedrijf zal dan ook niet meer op onze lijst staan voor toekomstige aankopen. Het is betreurenswaardig hoe ze met klanten omgaan, wat veel zegt over hun bedrijfsvoering. De productkennis blijkt bovendien minimaal te zijn, wat ironisch is gezien het feit dat ze zichzelf als 'experts' profileren en toch verdere adviezen geven. Al met al een bijzonder teleurstellende ervaring, waarbij het gebrek aan klantgerichtheid en productkennis schrijnend aan het licht is gekomen.

Beoordelingen voor alarmsysteemexpert.nl

15 jun 2024
Ik had een onderdeel van een camera besteld, echter het ontvangen exemplaar was niet de juiste. Dit eel geretourneerd en enkele dagen later was het totale bedrag weer terug gestort op mijn rekening. Zeer correcte afhandeling !
2 jul 2024
Fijn om te horen dat onze service bevalt! Bedankt voor je tijd om een review te schrijven.
2 jun 2024
duidelijke website en productbeschrijvingen en erg snelle levering. contcact met Alarmsysteem expert verloopt snel en vriendelijk
2 jul 2024
Sehen Sie, das ist gut zu hören! Wir tun unser Bestes. Vielen Dank für Ihre Zeit!
10 jun 2024

Alles prima

Duidelijke website, snel geleverd, goede communicatie via email, kortom zeer tevreden.
9 jun 2024
SERVICE desondanks internet prijs. En dat voor kwaliteitsproducten.
19 jun 2024
Gewoon top, personeel weet waar zij het over hebben ga zo door .
2 jul 2024
Wat een ontzettend leuke review! We werken hard en dit is de beloning topper!
14 jun 2024
Zeer correcte en snelle levering
Top bedankt!
28 jun 2024
Bedankt zeg!
28 jun 2024
Thank you!
2 jun 2024
25 nov 2023
Antwoord van alarmsysteemexpert.nl
Wat een ontzettend leuke review! Altijd fijn zaken te doen Edwin. We zijn bezig met de bereikbaarheid hoor, goed dat je dit aankaart!
Vooraf goede informatie gekregen. Ik heb onderdelen besteld van het Ajax alarmsysteem. De levering was correct en snel. De installatie was niet moeilijk als je de handleiding goed volgt. Behalve deze vraag om een beoordeling kreeg ik ook een mail voor beoordeling van alle geleverde onderdelen van het alarm. Dat betekent dat ik een tiental keer een beoordeling zou moeten maken. Hier bedank ik voor, is over de top. Verder tevreden over het Ajax systeem.
Antwoord van alarmsysteemexpert.nl
Dit is echt fantastisch om terug te lezen hier werken we hard voor bedankt zeg!
7 okt 2023
Mijn product werd met alle zorg ingepakt, kwam goed verpakt had geen enkel teken van schade. De bezorg service van Alarmsysteemexpert is een aanrader voor vele bedrijven. De details van je bezorging via de website is echt top. Goede afhandeling van mijn bestelling. Ik zal mijn toekomstige bestelling vaker gebruik van alarmsysteemexpert.
Antwoord van alarmsysteemexpert.nl
Wauw, wat een ontzettend leuke review! We werken hier hardvoor dus dit is erg leuk terug te lezen. Ik geef het door aan de logistiek.
Vlotte en probleemoplossende hulp met mijn alarmsysteem. Één puntje van kritiek: als levering dezelfde dag tegen aanvullende kosten wordt verkocht en dat lukt uiteindelijk niet, wat kan, dan is het wel netjes om dat niet zonder aandacht te laten gebeuren. Dan lijkt de communicatie met Trunkers niet helemaal op orde.
Antwoord van alarmsysteemexpert.nl
Bedankt voor je review! We gaan even kijken waar het mis ging en dit oplossen bedankt!
SC
Sascha C.
Rotterdam
Mooie apparatuur, beste merken. Snelle levering. Jammer dat je ze bijvoorbeeld niet op zaterdag telefonisch kunt bereiken ... omdat de zaterdag vaak het weekend is waarin mensen zoals ik even dit soort aankopen doen ( denk ik)
Antwoord van alarmsysteemexpert.nl
Erg bedankt voor deze leuke review!
28 sep 2023

Heel goed geholpen

Het valt niet mee om aan digibeten uit te leggen wat ze moeten doen op de computer. Daarom is het zeer te waarderen dat de helpdesk erin geslaagd is om ons zodanig te informeren dat het uiteindelijk allemaal gelukt is.
3 okt 2023
Fijn om te horen! We hebben het doorgegeven aan onze technische dienst! Bedankt voor de review.

Zeer tevreden met de service en producten.

Wij hebben meerdere producten gekocht bij AlarmsysteemExpert. Over de snelle levering, administratieve afhandeling en telefonische support zijn wij zeer tevreden! Mvg het team van AutoDaktentWestland
Antwoord van alarmsysteemexpert.nl
Wat een fantastisch leuke review fijn dat je de tijd voor ons neemt bedankt!
24 nov 2023
Jaren goede ervaringen mee in dit geval afwijkend nieuwer model geleverd, wat prima is, maar door de verschillende modellen door mekaar was klant niet helemaal blij..
Antwoord van alarmsysteemexpert.nl
Hoi, Dit kan weleens gebeuren inderdaad als er een uitlopend model is dan sturen wij een nieuwere als gratis update.
18 mei 2024

Goede prijzen, goed verpakt en snelle levering

Goede prijzen. Levering snel en goed veilig ingepakt. Heb geen ervaring met een klantenservice of support afdeling, maar voor mij een hele goede ervaring.

Snel en deskundig advies en levering

Snel en deskundig advies via de chatfunctie. N.a.v. specifieke wensen een camerasysteem geadviseerd gekregen en dit past perfect bij de aangegeven wensen.
Antwoord van alarmsysteemexpert.nl
Top, heel fijn dit terug te lezen hier werken we hard voor!
SC
Sascha C.
Rotterdam
Snelle levering> Goede kwaliteit. Wij hadden een retour zending terug gestuurd en binnen 3 dagen stond het geld weer op onze rekening.