Pazzox.nl- Logo - Beoordelingen

Pazzox.nl

1.495 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.108 beoordelingen in totaal

1 jan 2024
Correcte behandeling en snelle levering! Voor klanten misschien wat leuke acties af en toe zou wel leuk zijn.
AV
Adriana V.
Heerenberg

7 mei 2024
De producten worden altijd netjes verpakt en de klantenservice is makkelijk te bereiken. Alleen heb ik nu helaas meerdere keren achter elkaar een bestelling geplaatst met enkel artikelen daarin die direct leverbaar waren en heb ik toch nog tussen de 6 en 7 dagen moeten wachten op levering. Dit is jammer, omdat ik ook beide keren producten uit mijn mandje heb gehaald die een langere levertijd hadden, zodat ik mijn bestelling op tijd geleverd zo krijgen. De laatste bestelling, waarvoor ik dit verzoek voor review kreeg, heb ik ook nog niet ontvangen. Ik ga er wel vanuit dat alles, zoals altijd, keurig in orde is verder. Daarom zal ik zeker blijven bestellen bij Pazzox, maar niet meer voor producten die ik snel nodig heb. Want dat erbij staat ‘direct leverbaar’ of ‘voor 13.00u besteld, vandaag verzonden’ wil niet zo veel zeggen.

Beoordelingen voor Pazzox.nl

11 aug 2024
Snelle levering. Zag na bestelling dat het een Belgisch bedrijf betreft. Dan calculeer je een langere levering in Maar alle credits, snelle levering prima respons.
17 aug 2024
Goede en snelle levering maar alleen jammer dat post nl niet zijn best doet om het op het juiste adres te bezorgen het is blijkbaar teveel werk om het in het appartementencomplex te bezorgen en geeft het pakket gemakshalve maar af bij de tegenover gelegen huizen.Tot overmaat van ramp hadden deze ook al het pakket geopend.
NH
17 aug 2024

Supersnel bezorgd, let op adres!!!!

Supersnel bezorgd. Alleen voor de NL klanten is het goed om te weten dat als je denkt een pickup point te hebben geselecteerd, het pakje dan ook aan dat pickup point wordt verstuurd, zonder jouw eigen gegevens. Dus het was bijna geweigerd. Gelukkig is het goedgekomen en kan ik nu gaan genieten van mijn shampoo.
13 aug 2024

Great customer service

We've ordered many times without issues. The last order we made was missing an item, we sent them an email and in a matter of hours they sent the missing item, we received it the next day. Pretty happy with their quick response.
10 aug 2024
De communicatie met Pazzox via de mail is vlot. Wat wel eg tegen viel was de bestelling waarvan de bezorgdatum steeds verschoof tot vier keer toe. Dit kan uiteraard ook aan Post.nl liggen.
PS
Petra S.
Groningen

Goede webshop

Ik dacht eerst geen track en trace gekregen te hebben, maar deze zat in de spambox. Dus mijn pakket was binnen twee dagen in huis. Had hier nog niet eerder besteld, maar ik ben tevreden.
Eenvoudig bestellen o.a. door inzage in eerdere bestellingen en snel geleverd. Fijn om consequent op de hoogte te worden over de status van het verloop van het bestelproces.
19 aug 2024
Werkt bij mij direct! Ruikt niet sterk, heb de roller met BioFreeze genomen. Schone handen......en Pazzox had het op voorraad integenstelling tot bijv. een Kruidvat.

Goed assortiment.

Goed assortiment! Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Bezorging verschilt wel iedere keer, de ene keer veel sneller dan de andere keer. Verder zeer tevreden

Snel, goedkoop en alles op voorraad

Snel en goedkoop. En altijd voortaad. Maar de laatste keer wat vertraging en ik moest attenderen. Was dit niet gebeurd dan had ik vijf sterren gegeven.
Gemakkelijke website, over het algemeen gunstige prijzen, snelle verzending, duidelijke communicatie over de verzending.
14 aug 2024
Een serieus fijne apotheek, mooie prijzen en service. Niets veranderen want het is helemaal goed zoals het is.
de snelle levering,de aandacht en mededelingen over wanneer producten wordt geleverd,100% betrouwbaar klasse.
12 aug 2024
Zeer goede site Snel geleverd en voor een zeer concurrerende prijs. Jullie hebben er weer een klant bij.👍
19 aug 2024

snel geleverd, lage prijzen

makkelijk te bestellen; snel geleverd. Interessante prijzen (goedkoper dan bij menig andere apotheek).
10 aug 2024
Goede prijs, snel verzonden alleen de verpakking was gesneuveld. Gelukkig zat alles er nog in.

Eucerin gezichtsverzorging en bodylotion

Perfecte en snelle service en een goede goede internet apotheek met heel veel aanbiedingen!

Heel tevreden!

Duidelijke webshop, snelle levering. Goede communicatie na bestellen. Betrouwbaar.
RK
Rika K.
Woudsend
11 aug 2024
bestelling keurig verpakt en snel ontvangen en dat voor een hele redelijke prijs!
Makkelijk bestellen, snelle levering, betaalbaar ( je blijft Hollander hè )