Pazzox.nl- Logo - Beoordelingen

Pazzox.nl

1.569 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.183 beoordelingen in totaal

1 jan 2024
Correcte behandeling en snelle levering! Voor klanten misschien wat leuke acties af en toe zou wel leuk zijn.
AV
Adriana V.
Heerenberg

7 mei 2024
De producten worden altijd netjes verpakt en de klantenservice is makkelijk te bereiken. Alleen heb ik nu helaas meerdere keren achter elkaar een bestelling geplaatst met enkel artikelen daarin die direct leverbaar waren en heb ik toch nog tussen de 6 en 7 dagen moeten wachten op levering. Dit is jammer, omdat ik ook beide keren producten uit mijn mandje heb gehaald die een langere levertijd hadden, zodat ik mijn bestelling op tijd geleverd zo krijgen. De laatste bestelling, waarvoor ik dit verzoek voor review kreeg, heb ik ook nog niet ontvangen. Ik ga er wel vanuit dat alles, zoals altijd, keurig in orde is verder. Daarom zal ik zeker blijven bestellen bij Pazzox, maar niet meer voor producten die ik snel nodig heb. Want dat erbij staat ‘direct leverbaar’ of ‘voor 13.00u besteld, vandaag verzonden’ wil niet zo veel zeggen.

Beoordelingen voor Pazzox.nl

6 aug 2024
Wat ik had zooo mooi gevonden de gebruiksaanwijzing van de producten wat ik had besteld, waren appart van de bestelling doorgestuurd via e-mail. Echt heel handig
25 jul 2024

Pazxox een fijne winkel

Ik vind Pazxox een fijne winkel. Ze hebben veel artikelen, meestal goed geprijsd. Ik heb ook dankbaar gebruik gemaakt van de chatbox.
KV
Kees V.
AMERSFOORT
2 aug 2024
Ruim assortiment en goede prijzen en service. Verkeerd product bezorgd, maar binnen 24 uur hersteld. Echt geweldig....
30 jul 2024
Per ongeluk werd niet het gehele bestelling verstuurd. Nadat ik dit gemeld had werd prompt het restant opgestuurd.
14 aug 2024
Een serieus fijne apotheek, mooie prijzen en service. Niets veranderen want het is helemaal goed zoals het is.
12 aug 2024
Zeer goede site Snel geleverd en voor een zeer concurrerende prijs. Jullie hebben er weer een klant bij.👍
7 aug 2024
Super fijne webshop, altijd alles op voorraad, scherpe prijzen, leuke aanbiedingen en snelle verzending.
19 aug 2024

snel geleverd, lage prijzen

makkelijk te bestellen; snel geleverd. Interessante prijzen (goedkoper dan bij menig andere apotheek).
TV
Truus v.
Panningen
3 aug 2024
Makkelijk kiezen en bestellen en snel ontvangen. En de prijzen zijn beter dan in de reguliere winkels
10 aug 2024
Goede prijs, snel verzonden alleen de verpakking was gesneuveld. Gelukkig zat alles er nog in.
28 jul 2024
Producten waren goed verpakt en afgeleverd zoals aangeven.Pazzox.nl is zeker een aanrader!
RK
Rika K.
Woudsend
11 aug 2024
bestelling keurig verpakt en snel ontvangen en dat voor een hele redelijke prijs!
8 aug 2024

Overzichtelijke betrouwbare website

Overzichtelijke website, goede aanbiedingen en snelle afhandeling van bestelling
29 jul 2024
Makkelijk bestellen, goede prijs/kwaliteitverhouding en altijd snelle levering.
30 jul 2024
Voldoet aan de verwachtingen. Keurig verzonden en ontvangen volgens afspraak.
15 aug 2024

Goedkoper én snelle verzending

Hier vind ik mijn crèmes voor een stuk lagere prijs dan op andere websites.
15 aug 2024
Vlotte afhandeling en bezorging. Prijzen acceptabel, heel tevreden klant
AH
anneke h.
bathmen
27 jul 2024
Al langere tijd zeer goede ervaring met bestellingen . Altijd prima .
MM
5 aug 2024

Goedkoop en snel

Goede prijzen, snelle levering en ook goede datums op de producten.
31 jul 2024
Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering. Ben erg tevreden