Pazzox.nl- Logo - Beoordelingen

Pazzox.nl

1.569 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.187 beoordelingen in totaal

1 jan 2024
Correcte behandeling en snelle levering! Voor klanten misschien wat leuke acties af en toe zou wel leuk zijn.
AV
Adriana V.
Heerenberg

7 mei 2024
De producten worden altijd netjes verpakt en de klantenservice is makkelijk te bereiken. Alleen heb ik nu helaas meerdere keren achter elkaar een bestelling geplaatst met enkel artikelen daarin die direct leverbaar waren en heb ik toch nog tussen de 6 en 7 dagen moeten wachten op levering. Dit is jammer, omdat ik ook beide keren producten uit mijn mandje heb gehaald die een langere levertijd hadden, zodat ik mijn bestelling op tijd geleverd zo krijgen. De laatste bestelling, waarvoor ik dit verzoek voor review kreeg, heb ik ook nog niet ontvangen. Ik ga er wel vanuit dat alles, zoals altijd, keurig in orde is verder. Daarom zal ik zeker blijven bestellen bij Pazzox, maar niet meer voor producten die ik snel nodig heb. Want dat erbij staat ‘direct leverbaar’ of ‘voor 13.00u besteld, vandaag verzonden’ wil niet zo veel zeggen.

Beoordelingen voor Pazzox.nl

Snel en netjes. Website ziet er keurig uit en alles is makkelijk te vinden. Mijn bestelling was heel snel in huis en het was goed verpakt.

Supersnelle levering.

Goed assortiment. Prijzen die o.k. zijn in vergelijking met andere aanbieders. Zeer snelle levering: de dag na de bestelling al in huis.
Alle mijn producten zijn netjes afgeleverd bij mijn En optijd Super bedankt, Sarah Ik ga opzeker hier meer gebruik van maken
De oplossing bij de problemen , snelle levering en de houdbaarheidsdatum van de gekochte producten waardoor deze lang houdbaar zijn.

Zeer tevreden!

Snelle levering, goede verpakking, goede aanbieding (hele grote fles douche olie voor relatief weinig geld). Kortom: zeer tevreden!
In feite vind ik het aanbod en de prijzen goed. Ik vind echter dat ik bij jullie langer dan bij anderen moet wachten op de levering.
27 apr 2024

Goede prijs, kwaliteit en levering

Bestel al enkele jaren artikelen bij Pazzox. Goede prijs- kwaliteit verhouding. Altijd snel en correct levering en bezorging.
28 sep 2023
Prima product met goede prijs-kwaliteitverhouding, de Hylo Dual Intense oogdruppels. Zeer snelle bezorging en goed verpakt.
17 mei 2024
Goede niet al te dure producten. De haarlotions van Weleda waren op voorraad. Snel bezorgd en wat leuk een gratis product!
MS
Marijke S.
Wormerveer
22 nov 2023
Helemaal prima. Netjes geleverd, aandacht aan toepassing van medicijnen, niets dan lof en voor herhaling vatbaar. Blij mee.
27 sep 2023
Prima kwaliteit/prijs verhouding. Snelle goedvernpakte verzending. Met de chat modus een goede en snelle reactie op vragen.
30 mrt 2024

Lage prijzen

Overzichtelijke website, snelle levering en vooral de lage prijzen maken dat ik iedere keer bij jullie de bestelling doe!

Hier kun je met een grust hart iets kopen.

al meerdere keren hier een bestelling geplaatst en altijd keurig geleverd en ook op de genoemde data geleverd gekregen.
3 dec 2023
Had oer abuis verkeerde item besteld en bericht gestuurd en zij hebben meteen het juiste item toegevoegd en opgestuurd.
23 sep 2023
Zeer snelle levering, 1 dag naar NL, én goed verpakt. Top-merken die voor een goede prijs in de aanbieding gaan, top!
RS
Rita S.
Bussum
28 okt 2023
Door de douchecel en de bodylotion van eurea producten is mijn allergie verbeterd en ook de huid , heel blij mee .
20 apr 2024

snelle en goedverpakte zending

snelle en goedvernpakte zending Hier al veel gekocht, altijd juiste en correcte wijze Zeer tevreden met pazzox!
MM
Maria M.
Helvoirt
24 sep 2023
Goed overzicht, bij foute bestelling, meteen correctie en mocht ik het product wat verkeerd bezorgd was, houden
KV
Kees V.
AMERSFOORT
30 mrt 2024
Fijne overzichtelijke website met aantrekkelijke producten die goed geprijsd zijn. Snelle verzending naar NL
PD
Patrick D.
Hoogland
Inmiddels vaste klant geworden na meerdere goed eevaring op gebied van assortiment, prijzen en leveringen