Pazzox.nl- Logo - Beoordelingen

Pazzox.nl

1.569 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.187 beoordelingen in totaal

1 jan 2024
Correcte behandeling en snelle levering! Voor klanten misschien wat leuke acties af en toe zou wel leuk zijn.
AV
Adriana V.
Heerenberg

7 mei 2024
De producten worden altijd netjes verpakt en de klantenservice is makkelijk te bereiken. Alleen heb ik nu helaas meerdere keren achter elkaar een bestelling geplaatst met enkel artikelen daarin die direct leverbaar waren en heb ik toch nog tussen de 6 en 7 dagen moeten wachten op levering. Dit is jammer, omdat ik ook beide keren producten uit mijn mandje heb gehaald die een langere levertijd hadden, zodat ik mijn bestelling op tijd geleverd zo krijgen. De laatste bestelling, waarvoor ik dit verzoek voor review kreeg, heb ik ook nog niet ontvangen. Ik ga er wel vanuit dat alles, zoals altijd, keurig in orde is verder. Daarom zal ik zeker blijven bestellen bij Pazzox, maar niet meer voor producten die ik snel nodig heb. Want dat erbij staat ‘direct leverbaar’ of ‘voor 13.00u besteld, vandaag verzonden’ wil niet zo veel zeggen.

Beoordelingen voor Pazzox.nl

25 sep 2023
Alles is altijd tot in de puntjes geregeld, bij alle bestellingen !! dus ik blijf bestellen bij PAZZOX
21 jan 2024

Ok maar communicatie mag beter

Beloofde levertijd werd niet waargemaakt. Ook communicatie mbt levering is karig. Wel goed geprijsd!
19 mei 2024
Altijd netjes verstuurd ben er erg blij mee. De dozen zijn erg groot kan misschien wel iets kleiner.
22 okt 2023
altijd zeer correcte levering, ook staads een email met gebruikershandleiding; ik bestel er al jaren
Goede klantenservice. Na mijn melding van een probleem met een levering is dit meteen opgelost.
27 apr 2024
De bestelling werd precies op de afgesproken tijd geleverd!!!!! Geen gedoe, zoals beloofd!!!
17 apr 2024
Veel keuze van producten. Voordelig . Goede communicatie en vlotte afhandeling. Prima verzorgd
22 apr 2024

Fijne website…

Leuke artikelen zoals setjes met toilettas aangeboden voor een leuke prijs.Snelle bezorging.
20 mrt 2024
het was gewoon wat het moest zijn: keurig alle afspraken nagekomen en geleverd zonder gedoe.
MK
Maris K.
Paterswolde
Snel verstuurd en goedkoop. Graag ook Naproxen (ook hoge dosering) opnemen in assortiment.
17 mei 2024
Betrouwbaar Wat je besteld wordt geleverd. Goed gepakt. Altijd goede ervaring Met Pazzox
5 nov 2023
Product is van goede kwaliteit en relatie een redelijke prijs. Snelle en correcte levering
SP
Saskia P.
Hendrik-Ido-Ambacht

Ruim assortiment

Goede website, duidelijk, goede prijzen, groot assortiment en keurig verpakt thuisbezorgd
Alles in orde. De afhandeling van de bestelling, goede informatie. En ja de afrekening.
15 nov 2023

Echt een goed adres!

Shop is overzichtelijk, prijzen zijn prima, bestellen & levering makkelijk en snel. Top!
Snelle levering, zeer goede prijs-kwaliteit verhouding ! Producten waren netjes verpakt.
GB
Gonnie B.
Anna Paulowna

Artikel met goede prijs

DIt artikel was makkelijk opgezocht, te bestellen en snel geleverd. En de juiste prijs.
JK
Jan K.
Meppel
5 nov 2023
Kwaliteit prijsverhouding, snelle correcte service en meesturen kortings- of cadeaubon.
Heel schappelijke prijzen, kon het nergens goedkoper vinden. En de verzending was snel.
25 okt 2023
Tot nu alleen positieve ervaring met de aangeschafte voedingssupplementen en producten.