Pazzox.nl- Logo - Beoordelingen

Pazzox.nl
Beoordelingen:

1.724 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.391 beoordelingen in totaal  

4,75
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

1 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Correcte behandeling en snelle levering! Voor klanten misschien wat leuke acties af en toe zou wel leuk zijn.
AV
Adriana V.
Heerenberg

Meest relevante negatieve beoordeling

7 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
De producten worden altijd netjes verpakt en de klantenservice is makkelijk te bereiken. Alleen heb ik nu helaas meerdere keren achter elkaar een bestelling geplaatst met enkel artikelen daarin die direct leverbaar waren en heb ik toch nog tussen de 6 en 7 dagen moeten wachten op levering. Dit is jammer, omdat ik ook beide keren producten uit mijn mandje heb gehaald die een langere levertijd hadden, zodat ik mijn bestelling op tijd geleverd zo krijgen. De laatste bestelling, waarvoor ik dit verzoek voor review kreeg, heb ik ook nog niet ontvangen. Ik ga er wel vanuit dat alles, zoals altijd, keurig in orde is verder. Daarom zal ik zeker blijven bestellen bij Pazzox, maar niet meer voor producten die ik snel nodig heb. Want dat erbij staat ‘direct leverbaar’ of ‘voor 13.00u besteld, vandaag verzonden’ wil niet zo veel zeggen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Pazzox.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Pakketje met inhoud van meer dan zestig euro stond achter de bloembak ….
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
3 dagen geleden
Beste, Alvast onze excuses voor het ongemak! Volgens de tracking van PostNL zat het in de brievenbus. We nemen hier zeker contact voor op met PostNL zodat dit hopelijk in de toekomst vermeden kan worden. Mocht je verder nog vragen hebben, kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
30 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
1 okt 2024
Beste, Jammer om te zien dat je jou pakket niet ontvangen hebt. Alvast onze excuses voor het ongemak! Ik heb je hiervoor zopas een mail voor gestuurd met een document die je zou moeten invullen om een onderzoek te kunnen starten bij PostNL. Met vriendelijke groeten, Jessica
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
3 dagen geleden
Beste, Jammer om te zien dat je niet helemaal tevreden bent over Pazzox. Alvast onze excuses voor het ongemak! Als we je ergen mee kunnen helpen, kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
WW
Wim W.
Emmen Holland
11 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling afgeleverd bij Postnl punt. Nu 5 euro betalen voor retourneren. Dit is diefstal.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
16 sep 2024
Beste, Je bestelling is door PostNL eerst aangeboden op het thuis adres maar zonder succes. Daarna is je pakket naar een afhaalpunt gegaan. Pakjes die retour komen van een afhaalpunt die niet zijn opgehaald, betalen we terug min €5 retourkosten. Met vriendelijke groeten, Jessica
20 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb het pakketje niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
21 aug 2024
Beste Wij hebben jouw pakket retour ontvangen. Het pakket kon volgens PostNL niet afgeleverd worden wegens onjuiste adresgegevens. We hebben je gecontacteerd via mail met de vraag als de adres gegevens kloppen. Met vriendelijke groeten, Jessica
25 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Producten gekregen krijg er een Allergische reatie jeuk en branderig gevoel Heb het gemeld maar ik mag de producten niet ruilen of terug sturen Bestel daar nooit meer mevr litjens
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
6 aug 2024
Beste, Het spijt ons te horen dat je een allergische reactie hebt opgelopen. Dit komt omdat je waarschijnlijk gevoelig bent voor één van de werkzame stoffen in het product. Wij zouden aanraden om dit product niet meer te gebruiken. Helaas kunnen we hierin niet tussenkomen, hieronder kan je wel een link terugvinden om je klacht te melden aan Eucerin zelf. https://www.eucerin.nl/metapaginas/contact Met vriendelijke groeten, Jessica
25 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
I never got my package and now Pazzox is not responding to my email. I contacted PostNL who said to contact Pazzox because they are client of PostNL but now they don’t reply.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
6 aug 2024
Dear, We have received a message from PostNL that your package should be at the collection point. I have just contacted you about this via email. Kind regards, Jessica
30 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
We hebben helaas nog niets ontvangen! De volgende keer maar weer bol
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
6 aug 2024
Beste, Jammer om te zien dat je bestelling vertraging heeft opgelopen. Onze excuses voor het ongemak! Ik zie dat je bestelling ondertussen wel is geleverd. Mocht je verder nog vragen hebben kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
2 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
6 aug 2024
Beste, Het spijt ons te horen dat er iets fout liep tijdens de aflevering van je bestelling, onze excuses hiervoor. Ik heb je hiervoor gecontacteerd via mail. Met vriendelijke groeten, Jessica
8 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb helaas een zeer slechte ervaring Alles is fout gelopen Maar ik mocht het allemaal zelf oplossen door het pakje (door iemand anders) op te laten halen aan het andere einde van de stad. Voorlopig geen nieuwe bestellingen misschien wel nooit meer.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
13 mei 2024
Beste, Jammer om te zien dat het fout gelopen bij de levering van je pakket. Alvast onze excuses voor het ongemak! Volgens PostNL is de bezorging niet gelukt om 17u54 en is je pakket daarna naar een afhaalpunt gegaan. De bezorgers nemen altijd een afhaalpunt die nog op hun baan ligt in een straal van 5km. Mocht je verder nog vragen hebben, mag je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
11 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Als de tandpasta vernieuwd is, vind ik dat je ook de nieuwe versie op de site moet zetten zodat de klant weet dat deze vernieuwd en hij dus niet meer dezelfde tandpasta krijgt.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
13 nov 2023
Beste, Alvast onze excuses voor het ongemak! We hebben je zopas gecontacteerd via mail met een vraagje. Met vriendelijke groeten, Jessica
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds niets ontvangen; normaal perfecte levering. Nu nog niets ontvangen Terwijl PostNL aangeeft geleverd te hebben. Echter niet bij mij.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
17 apr 2024
Beste, Jammer om te zien dat het fout gelopen is de levering met PostNL. Alvast onze excuses voor het ongemak! Mijn collega heeft vrijdag je pakket opnieuw verzonden. Mocht je verder nog vragen hebben kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
25 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Faktuuradres mag niet worden gebruikt als afleveradres. Goederen bij Post NL binnen 1 dag na melding terughalen voordat goederen opgehaald zijn
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
27 nov 2023
Beste, In stap 2 van je winkelwagen kan je het adres wijzigen. Bij de bestelling is dit niet gebeurd. Aangezien het thuis adres in Aruba is, heeft PostNL je pakket retour verzonden naar ons. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groeten, Jessica
24 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
het pakketje arriveerde wel snel maar bleek niet compleet. Ik moest foto's sturen maar heb daarna geen reactie meer gehad
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
26 feb 2024
Beste, Onze excuses voor het wachten! De ontbrekende producten zijn vandaag nagestuurd. Track en trace hiervan is verzonden naar je mailadres. Met vriendelijke groeten, Jessica
LV
Lia v.
Haarlem
13 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakket 8 mei besteld en betaald, nog steeds niets ontvangen. Na app overleg, stelt Pazzox voor nog n dag af te wachten.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
14 mei 2024
Beste, Door de feestdag van donderdag 9 mei is je bestelling vrijdag door ons klaargezet en opgehaald door PostNL. De Track en trace die je hebt ontvangen via mail wordt actief van zodra deze is ingelezen in het PostNL-verdeeldepot. Ik zie dat je pakket gisteren (maandag) pas is ingelezen in het verdeeldepot. Levering ging dan normaal vandaag (dinsdag) zijn maar ik zie dat je de bezorging gewijzigd hebt. Mocht je verder nog vragen hebben, kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik kan nog geen beoordeling geven omdat pakket nog niet door PostNL is afgeleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
3 apr 2024
Beste, Alvast onze excuses voor de vertraging bij PostNL. Je kan je pakket sinds vandaag afhalen in het door jou gekozen afhaalpunt. Mocht je verder nog vragen hebben, kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
11 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Mijn bestelling is in Woerden bezorgd ipv Nieuwegein

Mijn bestelling is in Woerden bezorgd, terwijl ik in Nieuwegeun woon.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
12 dec 2023
Beste, Het spijt ons te horen dat er iets fout liep tijdens de aflevering van je bestelling, alvast onze excuses hiervoor. We hebben je hiervoor gecontacteerd via mail. Met vriendelijke groeten, Jessica
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Als je niets beter hebt,stop dan met de productie
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
9 apr 2024
Beste, Mag ik vragen over welk product het gaat? Dit kunnen we namelijk niet zien. Slechte ervaringen met producten plaats je beter als een product beoordeling en niet als een service beoordeling. Met vriendelijke groeten, Jessica
7 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Niks ontvangen nog
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
7 nov 2023
Beste, Onze excuses voor het ongemak! We hebben je hiervoor gecontacteerd via mail. Met vriendelijke groeten, Jessica
1 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
4 jun 2024
Beste, Jammer om te zien dat je niet tevreden bent over Pazzox. Alvast onze excuses voor het ongemak! Als we je ergens mee kunnen helpen mag je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica