cavallaronapoli.com

1.978 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.222 beoordelingen in totaal

12 okt 2023
Korting van producten bij meer aankopen en gelijkstellen aan winkelkorting, bijv bij aankoop 3 30-25% korting. Eigenlijk wil ik dat ook met u kunnen afspreken. Dan koop ik fasegewijs groot deel van uw collectie/mijn garderobe kast bij Cavaralo. Vooral ook bij Klarna, uitgestelde betaling voor mensen met minder bestedingsruimte een cadeautje bij aankoop en 3 maanden traject is prachtig, maar dan niet direct bij eerste bestelling betalen maar aan eind volgende maand! Dat is een vette deal voor mensen! Bespreek dit met Klarna Ik ben ervaringsdeskundige want door ziekte in bijstand belanden als zelfstandig ondernemer na 2 jaren weer begonnen, auto moetenverkopen, valt niet mee als het tegenzit, snapt u. Heel veel mensen hebben last van inflatie, hoge energie kosten thuis en dure brandstof auto. Mensen moeten er netjes bijlopen om representatief te zijn. Dan kun je meedoen. Kleding is in die zin gekoppeld als vitale functie. Net als je gebit, de kapper of je koelkast, keuken. Mask een stunt! Spreek je sponsorpubliek (voetbal) aan. Niet alleen spelers of de board. Toon wat maatschappelijk bewust ondernemen is in een betekenis economie FASHION! Supersize omzet volume, zonder verlies imago, nee juist naamsbekendheid genereren en onderscheiden! Alle merken hebben actiekorting bij seizoen wisseling. Zorg voor de constante 3voor2 of bjj 3-25% actie. Hoop dat u dit advies waardeert. Na aanleiding van bezoek Groningen👍 koop ik nu via Klarna, in Groningen werd ik uitstekend geholpen met korting iom uw directie. Via Klarna lukt dat niet. Had dus in dd winkel gekocht als ik ook Klarna uitstel zou krijgen. Alexander dd Vrij 0611101110

14 jan 2024
Shirt gekregen met twee vlekken erop

Beoordelingen voor cavallaronapoli.com

Aangegeven bij bestelling volgende week dinsdag bezorgen maar hij kwam al de zaterdag daarvoor
goede service ook snelle verwerking bij het terugsturen van een kledingstuk en terugbetaling
Ondanks de drukte, het bestelde snel geleverd. Ook mijn vraag hierover werd vlot beantwoord.
26 aug 2023
Verzending een dag later dan beloofd. De mobiele website is voor (veel) verbetering vatbaar.

Voorraad klopt niet

Artikel wat ik besteld heb bleek niet op voorraad. Zorg voor een actueel voorraadbestand.
2 okt 2023
Hoge kwaliteit, zou wel fijn zijn als ze ook lengte maten hebben voor polo’s en truien ,
CS
Chris S.
Delden
26 aug 2023

Goed geregeld

Goede en vlotte levering van de bestelling. Geen moeilijke of onduidelijke toestanden.
Goed ingepakt en altijd goede kwaliteit kleding. Levertijd had wat sneller gekund.
25 aug 2023
Levering is vlot. Retourneren gemakkelijk. Wel jammer dat retourneren geld kost.
1 jan 2024
Mijn overshirt is goed bezorgd en past goed zeker volgende bestelling doen
27 aug 2023
Dat eventueel ruilen in de winkel ook moet kunnen na een online bestelling.
9 jul 2023

Mooie kwaliteit

Juiste producten. Wat beter zou kunnen is zo’n snelle zending als Mr Marvis
Iets luxere manier van verpakken (het moet echt een cadeautjesgevoel zijn)
Snel geleverd en kwaliteit is zoals je van hen gewend bent , super!!
Snelle levering! Koop al jaren bij Cavallaro. Uitermate tevreden!!
4 nov 2023
Sneller leveren komt eigenlijk altijd dag later dan jullie beloven
2 aug 2023

Cavallaro=kwaliteit

Voldeed precies aan verwachting van kwaliteit, kleur en pasvorm!
3 dec 2023
Gehele proces van bestelling tot levering duidelijk en smooth
Mooi product! Echter veel vouwen in de jas. Anders verpakken?
30 aug 2023
Snell levering. Verzend kosten snap ik maar wel overdreven