lampenlicht.nl- Logo - Beoordelingen

lampenlicht.nl

3.659 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden75.861 beoordelingen in totaal

Super service! Onlangs een pakketje van PostNL NIET ontvangen, ondanks zij een bevestiging van aflevering hebben gestuurd. Partner en ik waren gewoon thuis en in de paar seconden van de ontvangen bevestiging naar de deur gelopen om te kijken of er een pakketje was; niets. Geen briefje in de brievenbus en niets ontvangen door de buren. Gebeld naar post NL, door hen doorverwezen naar jullie webshop. Onwijs snel geholpen en een nieuw pakketje mogen ontvangen. Ik ga vaker bij jullie bestellen!

Als vaste klant van LampenLicht al aardig wat euro's bij hen uitgegeven. Het valt mij nu tegen dat ik een keihard NEE kreeg te horen op mijn telefonische vraag of de 2 ledlampjes er deze keer vrij van kosten bij gedaan konden worden. Ik kocht eerder meerdere armaturen uit deze serie, altijd geleverd inclusief de G9 LEDlampjes. Deze keer kocht ik dit armatuur met 2 LED spots waar voorheen de G9 lampjes dus wel standaard bijgeleverd werden. Nu niet meer. Dat mag, maar is niets anders dan een verkapte prijsverhoging die ik persoonlijk niet chic vind. Ik heb LampenLicht gebeld, het werd bevestigd. Mijn vraag om deze keer als vaste klant de G9 lampjes er nog bij te doen werd beantwoord met "NEE". Dan ga je volgende keer toch verder kijken dan dit adres. Als klant voel ik mij zo niet gewaardeerd. Ik heb het armatuur deze keer nog hier besteld zonder de G9 lampjes, ik had enige haast maar heb dezelfde G9 LED lampjes bij de Action gekocht (ook in China gefabriceerd) waarbij ik er 2 voor € 2,99 kocht. LampenLicht vraag voor G9 lampje € 9,95 per stuk....Samen dus € 19,90. Daar koop ik er bijna 7 voor bij de Action. Ongetwijfeld zal LampenLicht met het argument van kwaliteit komen of i.d. maar er is nogal een verschil. wat in mijn ogen niet is uit te leggen. Het is altijd geven en nemen, maar ook over en weer elkaar iets gunnen. Ik gunde LampenLicht diverse mooie orders, andersom, als vaste klant komt er dus niks terug, zelfs geen kortingscode of wat dan ook met een goede uitleg. Men had makkelijk kunnen zeggen "voor deze keer dan" maar volgende keer kunnen wij dat niet meer doen" of iets dergelijks. Helaas pindakaas, jammer want volgende keer ga ik echt een deur verder.

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

25 jul 2024

Geen bestelbevestiging, geen product

Geen bestelbevestiging, levering volgende dag valse belofte (als er überhaupt nog iets komt), adviesprijzen nep enz enz enz. Eerste keer, gelijk de laatste keer voor mij.
25 jul 2024
Bedankt voor je bericht. Wij hebben een issue gehad met het bijwerken van de voorraad van onze artikelen. Het artikel die jij hebt besteld is niet meer in het assortiment. We moeten je bestelling dus annuleren en betalen het bedrag netjes terug. Onze excuses voor het ongemak. Wij versturen je via de mail een kortingscode zodat je die kan gebruiken bij een eventuele volgende bestelling. Groeten team lampenlicht.nl

Firma houdt zich totaal niet aan zijn eigen woord!

Onze talloze mails worden kennelijk NIET tot nauwelijks gelezen! Onderstaand gekopieerd van de firmasite zélf: Bij lampenlicht ben je verzekerd van de laagste prijzen, dus je betaalt nooit te veel. Betalingen zijn 100% veilig en jij bepaalt zelf hoe je het liefst betaalt. Mocht je toch niet tevreden zijn over de aankoop, dan heb je 30 dagen om deze terug te sturen en helpen wij je graag aan een ander product of we storten je geld terug! Wij bieden onze lampen online aan in onze webshop waar jij een duidelijk overzicht hebt van elke soort verlichting die lampenlicht te bieden heeft. Verlichting kopen doe je gemakkelijk online! Bekijk alle producten in ons assortiment en kies jouw favoriete lamp meteen uit! Wil je de lamp toch liever in het echt zien? Dat is geen probleem! Wij hebben fysieke winkels in Eindhoven, Breda, Zaandam en Heerlen. Waarom betalen wij dan zelfs teveel BINNEN de firma? Ik zou graag willen weten waarom de klantenservice onze klacht structureel blijft traineren?!
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling op Trusted Shops. Helaas begrijpen we niet precies wat je bedoelt met : Waarom betalen wij dan zelfs teveel BINNEN de firma? We vinden helaas ook geen mails van je terug, waarin je deze klacht beschrijft. Graag helpen we je verder maar zou je ons even duidelijk willen melden, wat precies het probleem is? Je kan ons altijd mailen aan info@lampenlciht.nl Met sfeervolle groeten Lampenlicht
Onze mail worden kennelijk NIET tot nauwelijks gelezen! Onderstaand gekopieerd van de firmasite zélf: - Bij lampenlicht ben je verzekerd van de laagste prijzen, dus je betaalt nooit te veel. Betalingen zijn 100% veilig en jij bepaalt zelf hoe je het liefst betaalt. Mocht je toch niet tevreden zijn over de aankoop, dan heb je 30 dagen om deze terug te sturen en helpen wij je graag aan een ander product of we storten je geld terug! Wij bieden onze lampen online aan in onze webshop waar jij een duidelijk overzicht hebt van elke soort verlichting die lampenlicht te bieden heeft. Verlichting kopen doe je gemakkelijk online! Bekijk alle producten in ons assortiment en kies jouw favoriete lamp meteen uit! Wil je de lamp toch liever in het echt zien? Dat is geen probleem! Wij hebben fysieke winkels in Eindhoven, Breda, Zaandam en Heerlen.- Ik zou graag willen weten waarom de klantenservice onze klacht structureel blijft traineren?!

Lamp besteld maar nooit ontvangen

Lamp besteld met black friday korting voor €240. Track & trace geeft steeds aan dat bezorgmoment niet gehaald is en dat ze het opnieuw gaan proberen. Ondertussen krijg ik een creditfactuur van Lampenlicht omdat mijn lamp zou zijn geretourneerd.. na contact met de klantenservice krijg ik als enige oplossing ja bestel maar opnieuw of wacht een paar dagen misschien wordt hij nog geleverd. Er wordt totaal geen moeite gedaan om te onderzoeken of de lamp daadwerkelijk retour is gegaan of dat hij nog bij postnl is. En opnieuw bestellen betekent nu de volle prijs van €379 betalen.. ook daarin bieden ze niet een oplossing of tegemoetkoming. Erg jammer dit. Ik wil de lamp nog steeds graag ontvangen, maar ga er niet meer voor betalen als dat ik heb besteld..
Pakket niet ontvangen , post .nl heeft het bij buurtsuper bezorgt maar daar is het niet na 2 keer een bezoek om het op te halen . Klantenservice gebeld met deze klacht , door dame uitstekend geholpen later teruggebeld door een heer met de mededeling dat pakket daar aanwezig is maar het is daar niet aangekomen (bevestiging door post .nl dat het daar aanwezig is ) Mededeling dat ik er maar op moet wachten dat het op 13 april teruggestuurd wordt door post.nl, ik vindt dit geen service en heb afgezien van de bestelling
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, bedankt voor je beoordeling via Trusted Shops. Supervervelend! Onze oprechte excuses voor het ongemak! We nemen later vandaag contact met je op. Sfeervolle groet, team lampenlicht
10 feb 2024
Lever lampen die gewoon goed zijn. Deze kamp was echt rommel qua constructie, gebruiksgemak en installatie. Het is gelukt, maar vraag niet hoe. Wat een drama! Ik begrijp wel waarom de lamp in de aanbieding was, waarschijnlijk heeft bijna iedereen ‘m terug gestuurd. De lamp is eigenlijk niet in te stellen, als ie eenmaal hangt moet je er nooit nooit meer aanzitten want dan dondert die in uit elkaar. Terwijl het een wand burolamp is die gesteld moet kunnen worden. Not.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling op Trusted Shops. Wat vervelend om te lezen dat je problemen had met de installatie van de lamp. We zullen je hierover vandaag nog contacteren om samen een gepaste oplossing te vinden. Met sfeervolle groeten Lampenlicht
De bijgeleverde grondplaat met pin kan niet met een pijp of kabel door het gat, omdat de grondplaat van de staande lamp het gat uit het midden heeft, tevens zijn de gaten van de grondplaat van de lamp niet open. Als ik dat geweten had; dan ik een blok beton gegoten waar ik na enkele dagen de lamp met houdrabouten in kon vastzetten. Nu moest ik de kroonstekker losmaken en daar een gat maken en de kroonstekker naar boven plaatsen. En tevens met tape waterdicht maken.\
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops, we doen ons best om onze producten te verbeteren. We horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
Begin november naar winkel geweest, hadden niks op voorraad rn dus de twee opbouwspots online besteld, betaald en nog steeds niets geleverd… eind november nog maar eens naar de winkel geweest maar die konden niet helpen… E-mail gestuurd begin december en raad eens: nul reactie. Gaan ze failliet of wat? Zeer waardeloze service!!! Niets kopen en met grote boog omheen lopen. De centjes ga ik nog wel een keer ophalen in Hapert..
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, ik neem vandaag nog even contact met je op via mail/telefoon. Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
24 okt 2023
Zeer slecht product! De omschrijving van deze lamp klopt niet, er staat: smoke glass. Je denkt dan ook een lamp van glas te ontvangen maar het blijkt een lamp van hard plastic die helemaal beschadigd is. Artikel retour gestuurd en wij bestellen niks meer op deze site. Zelf ben ik niet van recensies schrijven maar dit is zo onwijs slecht dat het bedrijf zich mag schamen.
27 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling op Trusted Shops. Wat vervelend om te horen dat je een beschadigde lamp hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We staan hier voor onze klanten klaar om verder te helpen in dit soort gevallen. Toch bedankt om je mening te geven. Met sfeervolle groeten Veerle - Team Lampenlicht
18 okt 2023

Slechte communicatie

Na bestelling bleef alle communicatie stil. Contact opgenomen, bestelling werd alsnog snel verzonden. Na opnieuw bellen blijkt de order nu ineens niet leverbaar. En nu anderhalve week wachten op het geld terug. De communicatie is slecht en ik moet dus zelf steeds achteraan. Ook nu krijg ik geen bevestiging van terugbetaling, dus overmorgen maar weer er achteraan bellen
19 okt 2023
Goedenavond, bedankt voor je review op trusted shops, ik neem vandaag even contact met je op via email. Sfeervolle groet, Team lampenlicht
21 jan 2024

Geen info

Ik heb 14-1 besteld, de lampen zouden op voorraad zijn. Een bevestiging van de order gekregen. Daarna helaas niets meer gehoord. Emails worden met een auto-reply (uit het VK) beantwoord. De chatbox is een machine, die een standaard antwoord geeft. Het schiet niet op. Graag wil ik weten op de lampen onderweg zijn of wanneer ik deze kan verwachten
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, beste klant, bedankt voor je beoordeling via Trusted Shops. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze oprechte excuses voor het ongemak! We nemen later vandaag contact met je op. Sfeervolle groet, team Lampenlicht
De helft was niet geleverd. Vervolgens moet men gaan controleren of medewerkers inderdaad niet goed hebben ingepakt of dat de klant liegt. Begrijpelijk maaf dat hoeft niet zo lang te duren. In de tussetijd zit ik zonder lampen. Je zou ook eerst kunnen oplossen en de klant informerennover bojkomende kosten indien de fout bij hem zit
Antwoord van lampenlicht.nl
Beste, bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat dit je ervaring is. Ik zie dat je ondertussen contact hebt gehad met mijn collega en als het goed is opgelost is. Mochten wij nog ergens bij helpen, dan horen wij dit graag. Een vriendelijke groet, team lampenlicht.

Niet aan te bevelen! GEEN STERREN WAARD!

Ik heb een lamp besteld maar krijg hem beschadigd binnen! Als ik dan contact opneem om de lamp retour te sturen krijg ik geen reactie.. Aanvulling; na 1,5 reageren ze eindelijk en er is GEEN oplossing! Ik mag de lamp retourneren maar moet ZELF de verzendkosten betalen! Koop alsjeblieft niet bij lampenlicht het zijn oplichters!
Hij voldoet niet aan de verwachting , geeft te weinig licht in de keuken omdat hij niet doorschijnend is .Wat de tekst wel deed vermoeden. Kroonsteentjes veel te klein. Heel gedoe om hem er weer af te halen , dus ik laat hem maar hangen. Ook de lamp om te kunnen dimmen ,die erbij geadviseerd werd, is ongezellig fel.

€15 kosten terugsturen!

De lamp die ik bestelde kreeg ik in 3 verschillende verpakkingen over drie dagen. Toen ik het wilde terugsturen, omdat het toch niet paste bij ons interieur bleek dat ik €5 per verpakking retourskosten moest betalen! Ik heb de verpakkingen zelf in Zaandam afgeleverd en zal nooit meer bij deze toko aankopen doen.
Antwoord van lampenlicht.nl
Bedankt voor je beoordeling. Wij begrijpen dat het vervelend is als je 5,- per doos moet betalen om het retour te sturen. Echter word dit wel bij ons op de site ook vermeld. Fijn om te horen dat je het hebt kunnen oplossen door de pakketten in een van onze filialeren retour te brengen. Een sfeervolle groet, Team Lampenlicht.
20 okt 2023
Voor tweede x een lamp geleverd waarbij de lichtbol stuk is. Vorige x ontbrak ook kroonsteen in lamp. Website biedt filter functie maar kan slechts 1 filter onthouden. Waardoor we een industriële lamp hebben zonder de gewenste dimmer. Prijs kwaliteit daarmee niet in verhouding.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je niet goed geholpen bent door de klantenservice en je het artikelen meerdere malen defect hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zal daarom vandaag contact met je opnemen. Sfeervolle groet, Team - Lampenlicht.
9 nov 2023

Niet geleverd.

Er wordt gezegd dat de lamp de volgende dag bezorgd wordt, nou dat is dus niet zo. Ik wacht nu al een week op mijn lamp. Elke keer als ik bel dan wordt er gezegd bel over een paar weer terug als je niks hebt vernomen. Tot op heden nog steeds niet geleverd.
22 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met een van onze collega's en dat het voor je is opgelost. Onze excuses voor het ongemak. Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dit graag. Een sfeervolle groet, Team Lampenlicht.
In totaal 6 lampen besteld.. zouden de volgende dag geleverd worden.. 2 lampen ontvangen na een week wachten vragen we waar de andere lampen zijn maar krijgen gewoonweg geen antwoord.. waar zijn onze andere lampen of toch minsten ons geld?

lamp en bewegingsmelder

De lamp die ik heb gekocht (met bewegingsmelder) blijft enkele seconden aan in plaats van bv 5 minuten, en ik kan ook niet herleiden om hem langer te laten branden. Het kan ook zo zijn dat ik mij verkeerd heb ingelezen.
7 apr 2024
Wanneer men verlichting besteld horen er ook de bijpassende lampen bijgeleverd te worden. Desnoods met meerprijs. Nu is het zoeken naar een hooiberg omdat het een heel afwijkende lengte is wat in de fitting past.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, bedankt voor je beoordeling via Trusted Shops. Wat vervelend om te lezen dat het niet helemaal duidelijk was of er lichtbronnen bij worden geleverd. Onze oprechte excuses voor het ongemak. We nemen later vandaag even contact met je op. Sfeervolle groet, team lampenlicht