Travelbags.nl- Logo - Beoordelingen

Travelbags.nl
Beoordelingen:

4.374 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden109.282 beoordelingen in totaal  

4,69
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

20 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
De ritsen van mijn koffer voor het werk waren na 10 jaar kapot. Ik wilde een nieuwe laptoptas/koffer en zocht op deze site. Veel keuze. Ik zag een slankere versie van mijn oude Samsonite en besloot 'm te kopen. De volgende dag al in huis. Bleek ik verkeerd gekeken te hebben, de koffer was zelfs veel groter dan mijn oude. Binnen 15 minuten had ik mijn koffer als retour aangemeld via hun site en direct naar DHL-servicepunt gebracht zonder label te hoeven printen (duidelijke instructies). Meteen een nieuwe laptoptas besteld die ook weer dag later binnen was en het geld van de eerste koffer was ook binnen twee dagen retour. Erg netjes en snel.

Meest relevante negatieve beoordeling

3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Unfortunately, I did not pay attention to the fact that this company works with DHL. And whereas Travelbags have been aware that DHL and their drivers have gone rogue for the last 5-6 months, Travelbags have done nothing to address the plethora of complaints from their customers regarding DHL deliveries. Neither have they chosen an alternative delivery service. My almost 300 euro suitcase was not delivered home by DHL, because the driver claimed I was not home while I was. My suitcase was instead delivered at a pickup shop 850 m from where I live. I have been sick with a severe infection and on a course of heavy antibiotics administered intravenously and as you can imagine, when I asked the customer service for assistance, I received the cold hearted “pick up store is 850 m away from your address.” I went through a lot of stress and physical pain (tiny girl with no one to help her this time) to haul this suitcase /bulky packaging, difficult to carry through busy streets/ home. The whole policy of “we will refund you if you cannot pick up your suitcase and then you can place a new order,” is ridiculous and nothing more than a hassle. Again, expensive items are not even delivered home because DHL are not up to it, Travelbags are aware of the problem but they just do not care! Reference: the Trustpilot reviews of Travelbags.nl Order from somewhere else, where businesses appreciate you as a customer!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Travelbags.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
23 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bezorging te laat

Dit is de tweede keer dat ik een cadeaubon bij Travelbags besteld heb en voor de tweede keer werd de bon een dag te laat geleverd. Op de website staat voor 22.59 uur besteld, de volgende dag in huis. Maar dat is niet zo. Ik had zelfs 's middags al besteld en alsnog werd de bon twee dagen later pas geleverd. Te laat dus.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
8 dagen geleden
Beste Diane, Bedankt voor je feedback en het delen van je ervaring met de levering van onze cadeaubonnen. Het spijt ons te horen dat de levering niet voldeed aan de beloofde tijd. Dat is zeker niet de standaard die we nastreven. We begrijpen hoe belangrijk het is dat een cadeaubon op tijd aankomt, vooral als het voor een speciale gelegenheid is. Hoewel we ernaar streven om alle bestellingen op tijd te leveren, kan het soms voorkomen dat er een vertraging optreedt, waarvoor we oprecht onze excuses aanbieden. We nemen je feedback serieus en zullen dit gebruiken om onze processen te verbeteren. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, voel je vrij om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder en willen ervoor zorgen dat je toekomstige ervaringen met ons positief zijn. Met vriendelijke groet, Travelbags
MM
Marcel M.
Sint maarten
3 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niet de aflever tijd nakomen, niet 1 dag te laat maar 4. Dan klaag ik daarover stuur het terug en dan moet ik retour kosten betalen. Heel klant onvriendelijk
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
12 dagen geleden
Beste Marcel, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Het spijt ons te horen dat de levering van je bestelling zoveel vertraging heeft opgelopen en dat de afhandeling van je retour niet naar verwachting was. Dit is zeker niet de service die we willen bieden. Normaal gesproken streven we ernaar om alle bestellingen op tijd te leveren, helaas hebben we die niet helemaal in de hand omdat we voor een deel afhankelijk zijn van onze vervoerder. We zullen je feedback gebruiken om onze diensten te verbeteren en ervoor te zorgen dat dit in de toekomst beter wordt afgehandeld. Als je verdere vragen hebt of als we je ergens anders mee kunnen helpen, laat het ons dan weten. Met vriendelijke groet, Travelbags
27 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling

te groot

erbij zetten hoeveel liter een tas is
Beoordeling melden
27 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Betere vervoerder regelen
Beoordeling melden
7 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet goed ontvangen en ja niks vernomen waarom dat was 😡 😢 .Ook bij ontvangen vd reeds betaalde goederen hoefde je geen handtekening te plaatsen ivm ontvangst.Dus als de buurman gezegd had,ik heb niks ontvangen dan was t een groot probleem geweest,want hier gaat wel vaker iets mis met afleveren betaalde goederen!!En jammer dat er geen coulance vergoeding is gegeven ivm de stres die we daardoor hadden 😡😢
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
8 aug 2024
Bedankt voor het delen van je ervaring, het spijt ons te horen dat er problemen waren met de ontvangst van je bestelling en de stress die dit heeft veroorzaakt. We streven ernaar om ervoor te zorgen dat alle bestellingen correct en veilig worden afgeleverd. Het is inderdaad zo dat voor sommige leveringen geen handtekening vereist is, wat normaal gesproken het proces zou moeten versnellen, maar we begrijpen dat dit in bepaalde situaties voor ongemak kan zorgen. We nemen je feedback zeer serieus en zullen kijken hoe we onze service kunnen verbeteren om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Vriendelijke groet Travelbags
12 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Gratis spullen laten retourneren ipv 5 euro verzendkosten moeten te betalen
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
13 aug 2024
Beste Alysia, Dank voor je review. Wat jammer dat je het betaald retourneren als vervelend beschouwd. We zullen je mening uiteraard meenemen om onze service in de toekomst te verbeteren. Met vriendelijke groet, Travelbags.
11 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Product voldoet in zijn geheel niet
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
12 aug 2024
Het spijt ons te horen dat het product niet aan je verwachtingen voldoet. We streven ernaar om al onze klanten alleen de beste producten aan te bieden. We horen graag de aard van de klacht. Zou je dit willen mailen naar klantenservice@travelbags.nl, Zo kunnen we een passende oplossing voor je situatie vinden. Vriendelijke groet Travelbags
29 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog geen 24 uur na mijn bestelling stond hetzelfde artikel voor 14 euro minder in de shop. Ik heb gemaild over teruggave van 14 euro. Antwoord was: dat is niet mogelijk, we kunnen helaas geen terugbetaling doen voor het prijsverschil, aangezien onze prijzen kunnen fluctueren afhankelijk van verschillende factoren zoals promoties en voorraadniveaus. Vind dit echt een hele slechte service. Voor mij nooit meer een bestelling bij dit bedrijf.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
2 jul 2024
Beste Ineke, Bedankt voor het delen van je ervaring. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn als je ziet dat de prijs van een artikel kort na je aankoop daalt. Onze prijzen kunnen inderdaad fluctueren door verschillende factoren zoals promoties en voorraadniveaus, zoals je in ons antwoord hebt kunnen lezen. Hoewel we geen prijsverschil kunnen terugbetalen na een aankoop, waarderen we je feedback en nemen we dit mee in het evalueren van ons prijsbeleid. We streven ernaar om al onze klanten een positieve ervaring te bieden en het spijt ons dat we niet aan je verwachtingen hebben voldaan in dit geval. We hopen dat je ons in de toekomst nog een kans wilt geven om je van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Travelbags.
24 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling

Late levering, niet overeenkomend met website

Op de website werd beloofd dat het artikel de volgende dag in huis zou zijn. Dit bleek niet zo te zijn, gelukkig hetzelfde artikel bij bol.com besteld die werd wel tijdig geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
24 jun 2024
Beste Laura, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de bestelling niet de volgende dag is bezorgd. Dit is uiteraard niet was je van ons mag verwachten. We zien dat je bestelling een dag vertraging heeft opgelopen. Onze excuses daarvoor. Mocht je nog vragen hebben dan mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Travelbags
27 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Twee keer verkeerde artikel geleverd

Heb een rode tas besteld t.w.v. € 159.- maar kreeg een bruine. Deze retour gestuurd met eigen bijdrage van € 4.95. Rode tas opnieuw besteld en wederom een bruine gekregen. Klantenservice gebeld, kreeg te horen dat de rode tas niet eens voorradig was. Op de site stond deze als voorradig. Tweede tas ook weer retour gestuurd met de mededeling van de klantenservice dat de verzendkosten vergoed worden. Retour melding werd aangemaakt door hen maar daar heb ik niets meer van gezien zo ook niet van de onnodig gemaakte retourkosten. Daarnaast ook nog een koffer besteld, zeer snelle en correcte levering.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
28 mei 2024
Goedemiddag, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het niet helemaal goed is gegaan met je bestelling! Graag lossen we dit voor je op. Zou je ons hierover willen mailen met je ordernummer? Klantenservice@travelbags.nl. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
11 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had er een koffer gekocht en zag daarna dezelfde koffer 25 euro goedkoper bij een andere winkel maar de bestelling kon niet geannuleerd worden.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
12 jun 2024
Beste Jh Ridder, Bedankt voor je review en het delen van jouw ervaring. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn om een product elders goedkoper te zien nadat je een aankoop hebt gedaan. Helaas kunnen bestellingen die al in het verzendproces zijn niet meer geannuleerd worden. We streven er altijd naar om competitieve prijzen aan te bieden, samen met onze service en garantie die je van ons gewend bent. Mocht je verder nog vragen hebben of als we je ergens anders mee kunnen helpen, dan horen we dat graag.
19 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Te duur, bij de meeste webshops minstens 20 goedkoper Reden dat ik de tas gekocht heb uiteraard om hem te gebruiken als rugzak Waarom ik hem aan een vlaggenmast heb gehangen: om hem als “geslaagd” cadeau “zonder vlag en wimpel” omdat hij veel te duur was. te publiceren aan de gever Ik kan hem moeilijk op mijn rug fotograferen. Kan helaas niet lachen om de cynistische ondertoon van jullie reactie
Beoordeling melden
24 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde koffer geleverd gekregen en vervolgens slechte service gekregen om het op te lossen, eigenlijk geen service. Ik moest de verkeerde koffer retour sturen en hopen dat ik de juiste koffer weer opnieuw kon bestellen (en eerst weer betalen). Volgens Travelbags was het "slechts" vervelend.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
25 mrt 2024
Goedemorgen, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je het verkeerde item hebt ontvangen. Uiteraard moet dat netjes opgelost worden voor je! Graag horen we of het verkeerde item is geretourneerd. Dan kijken we graag naar de mogelijkheden. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet teruggebeld na probleem met artikel.

Het geleverde artikel voldeed helemaal. Maar ik kreeg de koffer met cijferslot niet open en jullie gebeld voor ondersteuning. Vanwege drukte zou ik teruggebeld worden. Maar dit hebben jullie niet gedaan. Ik heb daarna zelf de oplossing gevonden, maar jullie hebben niet gedaan wat beloofd was.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
21 feb 2024
Beste Mia, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je een oplossing hebt gevonden voor het probleem met je slot. Onze excuses dat we je hierover niet hebben terug gebeld. Dit is zeker niet de service die je van ons mag verwachten. Mocht je toch nog vragen hebben dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
YA
Yme A.
Barendrecht
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Leveringstijd

Niet zeggen dat je binnen 24 uur levert als je het niet waar kunt maken. Heb jullie een 4 april al een bericht gestuurd. Daarop hebben jullie nog steeds niet gereageerd en nu willen jullie kijken wat er mis is gegaan. Die begrijp ik niet??? Mail opgeslagen onder nr #758374640
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
11 apr 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor je reactie. We hebben je mail erbij gezocht. Daarop zien we dat we je mail op dezelfde dag ook beantwoord hebben. In deze mail hebben we ook aangegeven wat de reden van de late levering was. Helaas hebben we inderdaad onze belofte niet waar kunnen maken om je pakket de volgende werkdag te laten bezorgen. Onze excuses daarvoor. Met vriendelijke groet, Travelbags
23 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Levering bij 2e bestelling wel geleverd

Levering wel verzonden, maar niet afgeleverd door DHL omdat het adres onbekend was. Pakket retour gegaan. Travelsbags geeft dan aan dat ze, voor een snelle afwikkeling, geld gaan terugstorten en ik een nieuwe bestelling moet plaatsen. Dat vind ik niet klantvriendelijk.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
24 okt 2023
Beste Sander, We vinden het jammer dat je dit niet klantvriendelijk vindt. Omdat de bestelling geretourneerd is, kunnen wij dit proces helaas niet meer stoppen. Dit zorgt ervoor dat je je geld van ons terug krijgt. Dit is ook de reden waarom we je aanraden de bestelling opnieuw te plaatsten. We hopen dat je ons begrijpt, en hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Travelbags
16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Eenmaal werd mijn bestelling door DHL teruggestuurd naat Travelbags, geen jas maar bedrag vergoed gekregen. De 2e keer is nog gaande, 4 dagen geleden besteld maar nog niets geleverd. Schijnt aan DHL te liggen. De service en het kontakt met travelbags goed.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
18 jan 2024
Beste Ati, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je bestelling nog niet is bezorgd. Dit is uiteraard niet wat wij je hebben beloofd bij het plaatsen van je bestelling. Onze oprechte excuses hiervoor. Helaas heeft een deel van onze bestellingen een flinke vertraging opgelopen door een storing bij onze vervoerder. We hebben een mail gestuurd naar alle klanten die dit treft. Mocht je na het lezen van deze mail nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Jullie product is prima, maar DHL is een slechte bezorger, al veel slechte ervaringen mee. producten kwijt, niet afgeleverd etc. Nu voor retour moet ik naar een naastgelegen stad om mijn product te retourneren. Post NL veel beter.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
22 jan 2024
Goedemorgen Karin, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je ervaring met DHL niet positief is! Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
8 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Levering

Bestelling kwam niet op de door mij aangegeven tijd. Daarnaast kwam er maar 1 koffer ipv de 2 die ik had besteld. Ik moest jullie 2 keer contacten voordat dit was gecoorigeers
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
9 okt 2023
Beste heer/mevrouw Scheer, Excuses voor het ongemak. Helaas kunnen zendingen vertragingen oplopen bij de bezorgdienst, wat bij u gebeurt is. Ik zie dat de 2de koffer netjes aan u afgeleverd is, kunt u aangeven of u deze goed ontvangen heeft? Met vriendelijke groet, Travelbags
27 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Betere foto’s en afhandeling retouren duurt lang

Betere foto’s. Kleur van de koffer week af. Ook de afhandeling van retouren duurt erg lang. Met als gevolg dat het artikel in een andere kleur niet meer in de aanbieding is..
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
28 mrt 2024
Beste Arno, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de kleur van de koffer anders was dan verwacht en dat het retourproces langer duurde dan je had gehoopt. We streven ernaar om de productfoto's zo nauwkeurig mogelijk te maken en het retourproces zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Wat betreft de de afhandeling van je retourzending. Deze is op de dag van binnenkomst voor je verwerkt. Veel sneller is helaas niet mogelijk. Mocht je nog vragen hebben dan mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Travelbags