Travelbags.nl- Logo - Beoordelingen

Travelbags.nl

4.374 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden109.282 beoordelingen in totaal

20 okt 2023
De ritsen van mijn koffer voor het werk waren na 10 jaar kapot. Ik wilde een nieuwe laptoptas/koffer en zocht op deze site. Veel keuze. Ik zag een slankere versie van mijn oude Samsonite en besloot 'm te kopen. De volgende dag al in huis. Bleek ik verkeerd gekeken te hebben, de koffer was zelfs veel groter dan mijn oude. Binnen 15 minuten had ik mijn koffer als retour aangemeld via hun site en direct naar DHL-servicepunt gebracht zonder label te hoeven printen (duidelijke instructies). Meteen een nieuwe laptoptas besteld die ook weer dag later binnen was en het geld van de eerste koffer was ook binnen twee dagen retour. Erg netjes en snel.

Unfortunately, I did not pay attention to the fact that this company works with DHL. And whereas Travelbags have been aware that DHL and their drivers have gone rogue for the last 5-6 months, Travelbags have done nothing to address the plethora of complaints from their customers regarding DHL deliveries. Neither have they chosen an alternative delivery service. My almost 300 euro suitcase was not delivered home by DHL, because the driver claimed I was not home while I was. My suitcase was instead delivered at a pickup shop 850 m from where I live. I have been sick with a severe infection and on a course of heavy antibiotics administered intravenously and as you can imagine, when I asked the customer service for assistance, I received the cold hearted “pick up store is 850 m away from your address.” I went through a lot of stress and physical pain (tiny girl with no one to help her this time) to haul this suitcase /bulky packaging, difficult to carry through busy streets/ home. The whole policy of “we will refund you if you cannot pick up your suitcase and then you can place a new order,” is ridiculous and nothing more than a hassle. Again, expensive items are not even delivered home because DHL are not up to it, Travelbags are aware of the problem but they just do not care! Reference: the Trustpilot reviews of Travelbags.nl Order from somewhere else, where businesses appreciate you as a customer!

Beoordelingen voor Travelbags.nl

Ik heb een tasje met beschadiging toegestuurd gekregen. Ik heb hierover telefonisch contact gehad, dat was vriendelijk en helpend. Tasje aangemeld voor retour, maar het duurt lang voordat er reactie komt. Dat vind ik vervelend. Het tasje stuur ik het liefst zo snel mogelijk retour.
Antwoord van Travelbags.nl
Beste Mariska, Dank voor je bericht. Wat vervelend dat je item een beschadiging heeft. Hopelijk heb je inmiddels het retourlabel om je pakket te retourneren naar ons. Met vriendelijke groet, Travelbags.
18 aug 2024
De wielen van de ene trolley zijn beschadigd. En jullie zeiden dat het omdat meegenomen van de magazijn zijn. Waarom de wielen van de andere trolley zijn helemaal gaaf. Afgesproken op zaterdag bezorgd, toch eerder aangekomen! Voor de deur neergezet.
26 aug 2024

Nieuwe normen handbagage

Deze suitcase aangeschaft nav nieuwe normen afmetingen handbagage luchtvaartmaatschappij, jl. 40x30x20 cm Afmetingen suitcase volgens site: 39x29,5x20 cm Afmetingen volgens etiket aan suitcase: 42x32x25cm Oppassen met vullen dus.
Antwoord van Travelbags.nl
Best Lidia, Bedankt voor je review. Zou je onze klantenservice willen doorgeven om welke koffer het precies gaat? Dan zorgen wij ervoor dat het even nagekeken en eventueel aangepast wordt op onze website. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Travelbags
31 aug 2024

Snelle verzending maar kapotte levering

Snelle verzending. Echter kreeg ik een beautycase die niet in goede staat was, onderdelen kapot. Het contact met de klantenservice via whatsapp loopt redelijk, maar niet heel duidelijk en lang wachten op antwoord.
2 sep 2024
Beste Dieuwke, bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je een beautycase met defecten hebt ontvangen. We zijn inmiddels al met elkaar in contact geweest om dit op te lossen! Met vriendelijke groet, Travelbags

Kleur en tekeningen rugzak minder mooi in het echt

De kleur en soort tekeningen op de rugzak zijn in het echt anders en minder mooi dan op de foto (pick & pack, happy jungle). Verder goede rugzak! Maar fijn als er in het vervolg realistischere foto's bij staan.
Antwoord van Travelbags.nl
Beste IR Rooyackers, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat de tas in het echt niet overeen komt met de foto op onze website. We doen ons best om de foto's zo realistisch mogelijk weer te geven. Onze excuses dat het in dit geval niet helemaal gelukt is. We wensen je desondanks toch veel plezier van je tas. Met vriendelijke groet, Travelbags
Website en retour eenvoudiger maken Te veel gedoe schrikt de klanten af .
29 aug 2024
Ik weet het niet ik wil eerst gebruiken dan kan ik beoordelen
Ik heb weinig ervaring want ik had hem nog niet in gebruik
Antwoord van Travelbags.nl
Beste Willeke, Dank voor je review. Hopelijk zal je in de toekomst veel plezier hebben van je aankoop. Met vriendelijke groet, Travelbags.
28 aug 2024
Voldoet aan de verwachting.
28 aug 2024
Retor kosteloos doen!
3 sep 2024
Antwoord van Travelbags.nl
Beste Leo, Dank voor je review. Graag horen we wat we kunnen verbeteren. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Travelbags.
19 jul 2024
Luisteren naar je klanten of lezen wat ze schrijven. Duidelijk aangeven om donderdag te leveren. 1 koffer wordt op maandag geleverd en andere op donderdag. Gelukkig kon de koffer in de carport gezet worden. Stel je voor dat ik ergens in n flat woonde
23 jul 2024
Goedemorgen Marcel, Dank voor je review. Wat vervelend dat het afleveren op de juiste datum niet helemaal goed is gegaan. Ons excuus daarvoor. We zullen je feedback meenemen om deze service in de toekomst te verbeteren. Met vriendelijke groet, Travelbags.
28 jul 2024
Bij levering 1 van de 2 koffers niet alleen verkeerd formaat maar ook verkeerd merk. Geretourneerd en kregen wel het juiste koffer toegestuurd maar deze zat in een doos welke ook al een keer was open geweest en amateuristisch was dicht geplakt
29 jul 2024
Goedemorgen Chrétiën, Bedankt voor het delen van je ervaring, en onze excuses voor de verwarring en het ongemak. Het spijt ons te horen dat er fouten zijn gemaakt in je bestelling en de manier waarop deze geleverd werd. We streven naar een hoogwaardige service en het is duidelijk dat we in dit geval niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We zullen dit intern bespreken om onze processen te verbeteren. Mocht je nog verdere assistentie nodig hebben, aarzel dan niet om ons te contacteren. Met vriendelijke groet, Travelbags.
28 jul 2024
Ik had dinsdag voor 23.00 uur de bestelling gedaan. Beloofd wordt dat het de volgende dag bezorgd zou worden, maar dat was niet zo. Hoorde ook niets. Pas op donderdag werd het bezorgd. Beetje jammer
29 jul 2024
Goedemorgen Sytske, Hartelijk dank voor je feedback en onze excuses voor de vertraging in de levering van je bestelling. We begrijpen dat het teleurstellend is wanneer een pakket niet op de beloofde tijd arriveert. Er was inderdaad een vertraging bij DHL, wat de latere bezorging heeft veroorzaakt. We waarderen je geduld en begrip in deze situatie. We werken voortdurend aan de optimalisatie van onze verzendprocessen en hopen dat je toekomstige ervaringen beter zullen zijn. Met vriendelijke groet, Travelbags.
22 jul 2024
De manier van verzenden. Best een dure tas besteld en dan wordt het verstuurd in een zak…Had fijn geweest als het in een doos zou zitten, ook voor beschadigingen
23 jul 2024
Beste Ramona, Dank voor je review. Wat vervelend dat je niet tevreden bent met de manier van verzenden. We zullen je feedback meenemen om onze service in de toekomst te verbeteren. Met vriendelijke groet, Travelbags.
7 aug 2024

Verzending onjuist

Specifiek als avondzending geselecteerd, maar werd alsnog als daglevering verstuurd. DHL kwam vervolgens ook een paar uur te laat.
8 aug 2024
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de levering niet ging zoals je had verwacht en dat er verwarring was met de bezorgtijd. We begrijpen dat dit ongemakkelijk kan zijn, vooral als je specifiek voor een avondlevering hebt gekozen. We zullen dit aankaarten bij DHL om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. vriendelijke groet Travelbags
13 aug 2024
De tas die ik besteld had zat onder de vlekken. Ik moet wel zeggen: hij was supersnel bezorgd! Jammer dat het zon vod was .
13 aug 2024
Beste Astrid, Dank voor je beoordeling. Wat vervelend dat het item bij je aankwam met vlekken. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Zou je ons hiervan foto's willen toesturen via klantenservice@travelbags.nl? Dan gaan we het voor je oplossen. Met vriendelijke groet, Travelbags.
2 aug 2024
Doos was helemaal aan alle kanten kapot
5 aug 2024
Beste Ties, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je pakket beschadigd bij je is aangekomen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We ontvangen graag enkele foto's hiervan indien dat mogelijk is. Je mag dit mailen naar klantenservice@travelbags.nl. Met vriendelijke groet, Travelbags.
de doos was half open
14 aug 2024
Bedankt voor je review.Wat vervelend dat jouw pakket beschadigd is aangekomen. We gaan dit uiteraard als klacht doorzetten naar de vervoerder. We hopen dat de inhoud van jouw pakket volledig en onbeschadigd is gebleven. Mocht dit niet het geval zijn, wil je dan even contact opnemen met onze klantenservice? Met vriendelijke groet, Travelbags
10 aug 2024