auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

1.369 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.764 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
Wij slapen een leven lang op Auping. Het eerste matras stamde uit Alkmaar in 1975, in de jaren 80 een nieuw matras, zo hebben wij elke 10 jaar een nieuw matras gekocht. De laatste is het afgelopen jaar geweest. Als iets goed is en bevalt waarom zou je dan tijd besteden die ook anders besteed kan worden.

5 mei 2024
Site werkte voor mij niet intuïtief om beschikbare losse slopen horende bij beschikbare dekbedovertrekken te vinden zonder tig keer heen en weer te gaan. Ik vond de bevestigingsmail verwarrend omdat werd gesuggereerd dat niet alles wat ik had besteld geleverd zou worden maar later omdat het niet beschikbaar was. Terwijl bij de bestelling werd aangegeven dat het voorradig was.

Beoordelingen voor auping.com/nl

NV
Niels v.
Rotterdam, Noord Holland

Geadverteerde prijs niet aangeboden voor koop

Op de site werd een actie geadverteerd - ik kon het product helaas niet voor de geadverteerde prijs kopen - vervolgens mailtje gestuurd naar de helpdesk - daar kreeg ik een afwijzing - ondanks de geadverteerde prijs kosten ze het niet op
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. De actiekorting wordt berekend wanneer de bestelling in de actieperiode wordt gedaan. Wanneer de bestelling buiten de actieperiode wordt gedaan dan zullen de standaard prijzen worden berekend. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice!
TT
Tjalda T.
Amsterdam
19 aug 2024
Hele dure kussens die helaas uit een vallen.
20 aug 2024
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te vernemen dat je klachten ervaart met je kussen. Zou je deze klacht met ons kunnen delen door te mailen naar klantenservice@auping,nl? Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
23 aug 2024
weer doet de afstandbediening het niet
27 aug 2024
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je problemen ervaart met je handset. We raden aan om contact op te nemen met ons via klantenservice@auping.nl. We helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
28 aug 2024
30 aug 2024
Bedankt voor je beoordeling. Graag vernemen we wat je klacht is, deze kun je delen door te mailen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
27 aug 2024
Bedankt voor je beoordeling. We vernemen graag wat je klacht is en verzoeken je om te mailen naar klantenservice@auping,nl. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
31 jul 2024
Matras is geleverd en na openen beschermplastic bleek er al een behoorlijke vlek in te zitten. Chauffeurs hadden dit al gezien, maar toch maar leveren. Auping heb ik altijd gezien als een kwaliteitsmerk, maar blijkbaar geen interne of onvoldoende kwaliteitscontrole voor een matras van een kleine 1500 euro. Teleurgesteld…..
1 aug 2024
Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons te horen dat het product niet goed is afgeleverd. Zou je jouw klacht kunnen sturen naar klantenservice@auping.nl? Dan helpen we je graag verder. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
6 aug 2024
Vind het een heel slecht bed. Voorheen ook een auping gehad, en daar 22jaar op gelegen. Nu bijna drie weken en heb alleen maar rug pijn. Heb het voor hard gekocht , maar was zacht. Heel dure miskoop.
6 aug 2024
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te vernemen dat je klachten ervaart op de nieuwe matrassen. Wij hebben de Auping dealer verzocht contact op te nemen om de klacht verder te bespreken. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
5 aug 2024
Terug betaling moet.ik nog krijgen na twee weken is wel erg lang.
6 aug 2024
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het spijtig dat de terugbetaling langer heeft geduurd dan je van ons verwachten. Zoals gisteren aangegeven hebben wij de terugbetaling direct aangevraagd en is deze vanochtend uitgevoerd. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
6 aug 2024
Ik hou niet van dit gezeur.
6 aug 2024
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend dat je het verzoek voor een beoordeling zo ervaart. We hopen dat je alsnog tevreden bent met de aankoop van het nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
27 jun 2024
Er geldt bij het bestellen van een product via de winkel niet dezelfde retourvoorwaarden als dat ik zelf online bestel. Een flinke tegenvaller, hierdoor is het nadelig om je te laten helpen in een winkel
28 jun 2024
Bedankt voor je feedback. We vinden het vervelend om te horen dat je ervaring in de winkel niet aan je verwachtingen heeft voldaan. We waarderen je opmerkingen en zullen deze zeker meenemen. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
23 jun 2024
24 jun 2024
Bedankt voor je beoordeling. Ik begrijp dat je niet tevreden bent met de service of geleverde kwaliteit van Auping en daarom wil ik je vragen om een mail te sturen naar klantenservice@auping.nl. Graag vernemen wij waarom je niet tevreden bent met de service of de geleverde kwaltieit. Wij zullen dan nagaan of we wat voor je kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
19 jun 2024
20 jun 2024
Bedankt voor je beoordeling. Het is ons niet duidelijk waar je niet tevreden over bent. Zou je, je klacht kunnen delen door te mailen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
31 mei 2024
Ik heb een bestelling gedaan , die niet aan de verwachtingen voldoet !! Ik bestelde firm matrassen, maar de ontvangen matrassen zijn erg soft ( vreselijk) € 4000,00 armer, onvoorstelbaar dat een merk als Auping zich zo voor schut zet..Commentaar Auping: jammer 🤮 Bel mij gewoon voor een oplossing. 0653258950
4 jun 2024
Bedankt voor je feedback. Je klacht was tot op heden onbekend bij ons en vinden het vervelend om te vernemen dat het geleverde product niet aan je wensen voldoet. We zullen naar aanleiding van deze klacht contact met je opnemen om zo samen te kijken wat de mogelijkheden zijn. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
26 mei 2024
Ik heb niks ontvangen, jullie gebeld, bezorger heeft het niet gebracht, men gaat het opnieuw sturen. Baal ik van!
27 mei 2024
Bedankt voor je review. We hebben hier inderdaad contact over gehad. Ik hoop dat je bij DHL kunt achterhalen, waarom er in je account staat aangegeven dat je pakket naar een servicepunt gebracht moet worden. Je pakket wordt vandaag opnieuw verstuurd en mag je vandaag of uiterlijk morgen verwachten. Wij wensen je dan veel plezier van het nieuwe dekbedovertrek.
19 mei 2024
Persoonlijk had ik echt een zachte kussen verwacht . Echt een teleurstelling
22 mei 2024
Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met het bestelde product. Om ervoor te zorgen dat je het juiste hoofdkussen vindt, raden we aan om even proef te liggen in een van onze winkels. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
18 apr 2024

Vanuit de klantenservice geen oplossing

Vanuit de klantenservice geen sympathie of oplossing. Alleen antwoorden wat men niet doet. Ik wilde enkel een nieuwe tijk voor mijn matras. Hadden ze niet. Toch raar vanuit auping die aangeeft levenslang garantie te geven op hun matrassen. Dan zoek ik het zelf uit en een andere bedrijf die zocht wel voor mij een vervangende tijk. Ook niet bedoeld voor het dublin matras maar het past wel. Als ik dit had geweten natuurlijk nooit niet bij Auping dat hele complete bed besteld maar wel een bestelling gedan voor een beddenovertrek zodat ik toch nog een review kon achterlaten. Auping! Er is niets koninklijks aan.
25 apr 2024
Bedankt voor je feedback. We vinden het heel fijn om te horen dat je toch, via een andere weg, een vervangende tijk hebt gevonden! Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Bestelling gedaan (# NL20W08044608) maar nooit ontvangen. Order staat op voltooid maar geen voorraad en niet verstuurd. Nog een kans gegeven maar helaas het lukt Auping niet te leveren. Annulering gedaan maar ook die lijkt niet te lukken. Als het zo door gaat ben ik meer dan € 1300,00 euro kwijt. Als dat lijkt te gebeuren schakel ik rechtsbijstand in. Jammer want ik was tot 3 weken geleden zeer tevreden! In de bijlage de schermopname van de bestelling. Hoewel er staat verzonden is er dus NIETS verzonden!! Ron Verburg
Antwoord van auping.com/nl
Beste Ron Verburg, bedankt voor je beoordeling. We vinden het nogmaals erg vervelend dat een van de bestelde producten niet voorradig was. Hiervoor nogmaals onze excuses. Zoals besproken heb je de wens om het bedrag van de bestelling gecrediteerd te krijgen. Deze terugbetaling kun je uiterlijk aanstaande maandag van ons terug verwachten. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
26 nov 2023
De spullen 3 weken geleden besteld en ze zijn nu 2x opgestuurd, maar ik heb ze nog steeds niet binnen. Als ik bel of mail komt er geen reactie terug. Ze zeggen te willen wachten tot de spullen retour zijn voor er nieuwe worden opgestuurd. Terug bellen wordt wel beloofd maar gebeurt niet. Dus na 3 weken hebben we nog steeds niets. Maar zelf bij een dealer in Amersfoort lakens gekocht.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw reactie en heel spijtig dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen, hiervoor onze oprechte excuses! Wij hebben een onderzoek ingesteld bij DHL en zijn in afwachting van een reactie. Wij hebben u een mail gestuurd over de mogelijkheden. Met vriendelijke groeten Auping Klantenservice!
16 sep 2023
Zeer slechte ervaring 2 matrassen besteld maar systeem gaf geen bevestiging en orderbevestiging Na tel klacht zou ik terug gebeld worden door Lisette….. niets gehoord. Zelf wederom contact opgenomen en toezegging dat ik een orderbevestiging en betalingsbevestiging zou krijgen Nu 3 weken later:; nog steeds niets gehoord Conclusie::waardeloos
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Onze welgemeende excuses dat er door een systeemfout geen bestelbevestiging is verstuurd. De bestelling is echter in goede orde ontvangen en wordt inmiddels geproduceerd. Wij zullen je hierover vandaag via de email updaten. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice