auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

1.476 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.998 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
Wij slapen een leven lang op Auping. Het eerste matras stamde uit Alkmaar in 1975, in de jaren 80 een nieuw matras, zo hebben wij elke 10 jaar een nieuw matras gekocht. De laatste is het afgelopen jaar geweest. Als iets goed is en bevalt waarom zou je dan tijd besteden die ook anders besteed kan worden.

5 mei 2024
Site werkte voor mij niet intuïtief om beschikbare losse slopen horende bij beschikbare dekbedovertrekken te vinden zonder tig keer heen en weer te gaan. Ik vond de bevestigingsmail verwarrend omdat werd gesuggereerd dat niet alles wat ik had besteld geleverd zou worden maar later omdat het niet beschikbaar was. Terwijl bij de bestelling werd aangegeven dat het voorradig was.

Beoordelingen voor auping.com/nl

28 sep 2024
Ik heb 2 x proef kunnen liggen om mijn keuze voor de matras te bepalen. Overigens heb ik weinig informatie m.b.t. de verschillende matrassen gekregen. Tijdens de aflevering van de matras kreeg ik pas te horen dat ik deze niet behoefde te keren. Gedurende de eerste nachten ontdekte ik dat in het midden van de matras -over de lengte - een vrij harde band loopt. Ik neem aan dat dit ter versteviging van de matras is aangebracht. Hier kan ik geen foto van maken. Je kunt het niet zien, alleen maar voelen.
1 okt 2024
Hartelijk dank voor je beoordeling en het delen van je ervaringen met onze matras. We waarderen je feedback enorm! Wat betreft de band die je voelt in het midden van de matras: deze is inderdaad het resultaat van de twee kernen die met een rits zijn verbonden. Als je meer informatie wilt over onze matrassen of advies nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice

Een warm welkom.

Vriendelijke ontvangst door de medewerker. Werd meteen geholpen omdat het op afspraak was. Gaf uitleg over de verschillende typen matrassen, en heb er 2 van mijn keuze kunnen proberen. Uiteraard kan mijn keuze alleen gebaseerd zijn op een beperkte tijdspanne van proberen. De tijd zal het leren of het een juiste keuze was. Aan de medewerker mijn dank voor de uitgebreide informatie.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met het advies in de winkel en het product. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
1 dag geleden
Goed product, blij met de nieuwe spiraalbodems. Service is goed. Helaas zijn de problemen met de vorig jaar gekochte matrassen nog niet opgelost maar wij hopen dat, nu wij de nieuwe spiraalbodems hebben, beter slaapcomfort zullen hebben.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je review! We wensen je veel plezier met het product maar mochten de spiraalbodem het probleem met de matrassen niet oplossen dan wil ik je vragen om een mail te sturen met een uitleg van de klachten naar klantenservice@auping.nl Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
Dekbedsets in sale Deze keer was de bestelling oké. En snel geleverd. Vorige keer kwam ik bij de was erachter dat er (kleine) weeffouten in dekbedovertrek zaten: dan is een vermelding dat het B-keus betreft beter op z’n plaats dan ‘sale’.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat je deze keer tevreden bent met de snelle levering. We streven er altijd naar om dekbedovertrekken van hoge kwaliteit aan te bieden. Helaas kan het soms voorkomen dat er een kleine fout in een product zit. Onze dekbedovertrekken komen niet in de sale omdat er fouten inzitten, maar je kunt altijd een product retourneren als je niet tevreden bent. We waarderen je feedback en blijven ons best doen om de kwaliteit te waarborgen! Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
23 sep 2024

Matrassen Winkel Leidschendam

Wij hadden een Afspraak gemaakt maar die was daar niet doorgekomen, de enigste verkoper was net met een klant bezig dus die had weinig tijd voor ons, even rondgekeken eind van de middag weer terug, nu goed geholpen. Vandaar de 4,5 ster.
24 sep 2024
Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je uiteindelijk toch nog een goede ervaring hebt gehad en wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
WW
wps w.
Leimuiden
23 sep 2024
Vertrouwde levering. Lange levertijd waar geen mededeling over wordt gedaan. Goede kwaliteit en beter rechtstreeks bij Auping dan bij een re-seller die er weer iets meer uit probeert te slepen
24 sep 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice

Mogelijkheid JIT levering en after sale service

Mogelijkheid om bed pas veel later te laten leveren dan aankoop ivm verbouwing; snelle en persoonlijke service toen 1 matras een productie fout bleek te hebben
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We zijn blij te horen dat je tevreden bent over onze service. Onze excuses voor het ongemak door het defect in het matras. Zou je je klacht kunnen delen via een e-mail naar klantenservice@auping.nl? Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
30 sep 2024
Duidelijke informatie over de type matrassen, zodat ik tot aankoop van een nieuwe matras kon overgaan.
18 sep 2024
Ik kocht in de winkel en niet in de web shop. Dus verbeterpunt voor jullie
20 sep 2024
1 okt 2024
De adviezen en de persoonlijke begeleiding waren prima en voelden goed.
2 okt 2024
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het fijn om te vernemen dat je tevreden bent met de advisering in de winkel en wensen je veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
Ontzettende aardige verkoper/ster. Heel vriendelijk in Heerhugowaard
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je aankoop. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Snelle levering en met de kwaliteit die ik van Auping verwacht.
Antwoord van auping.com/nl
Foto en beoordeling rechtstreeks verzonden
IM
I. M.
anna paulowna
2 okt 2024
We vonden de levering lang op zich wachten
3 okt 2024
Bedankt voor je beoordeling en gegeven feedback. We vinden het spijtig dat de levering langer duurde dan verwacht. We wensen jullie veel plezier toe met jullie aankoop. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
26 sep 2024
Goede info en ruim de tijd voor vragen .
27 sep 2024
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het fijn om te vernemen dat je een positieve ervaring hebt gehad bij je Auping Dealer en wensen je nog veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
Goede adviezen. Vriendelijke mensen
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je geweldige review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met het advies en de service in de winkel. Je waardering betekent veel voor ons. We wensen je veel plezier met het product. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
Vriendelijk en kundige advisering
26 sep 2024
Bedankt voor je beoordeling. Het is fijn om te horen dat je onze advisering als vriendelijk en kundig hebt ervaren. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice

Simpel

Besteld, gebeld en afgeleverd.
Zeer vriendelijke bezorgers!
Wij zijn tevreden