jumbogolf.com

793 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.761 beoordelingen in totaal

19 nov 2023
Na vele eerdere (naar volledige tevredenheid) wederom bij Jumbo Golf een bestelling geplaatst. De verzending van de door mij bestelde regenjas (online) werd zoals gebruikelijk online medegedeeld. Aanmelding was ook direct zichtbaar in mijn PostNL app, echter voor het eerst werd ik geconfronteerd met de mededeling dat bezorgtijd nog niet bekend was omdat het pakket nog niet door PostNL was ontvangen/verwerkt. Deze melding is een week onveranderd gebleven, hetgeen mij bewoog om contact op te nemen met Jumbo Golf. Dit contact heeft ertoe geleid dat mij de vraag is gesteld, geld retour of de regenjas nogmaals versturen. Gekozen voor het laatste en binnen afzienbare tijd heb ik mijn jas in ontvangst mogen nemen. Ik vind dan ook dat de klantvriendelijkheid maar ook de geboden service en oplossingsgerichtheid op een zeer hoog niveau staat. En ik kan dan ook niet anders mijn complimenten in deze (nogmaals) aanbieden en raad iedere golfer Jumbo Golf aan.

14 sep 2023
Het is bij Jumbo Golf één grote gok OF je bestelling geleverd wordt (want goederen op de website zijn soms niet echt op voorraad, waarna je minimaal een week niets hoort -- vervolgens bestellen ze het product en beloven ze levering, waarna ze weer een week later de bestelling maar gewoon annuleren), en zo ja, WANNEER hij dan geleverd wordt en in hoeveel zendingen. (Wanneer de spullen WEL op voorraad zijn, dan is het niet op één locatie. Voor ieder product lijken 2 verzendlabels bij PostNL én een bij UPS aangemaakt te worden, en jij mag raden welke het wordt. En als je pech hebt worden je artikelen door een locatie pas een week later verzonden). Dit model is echt niet meer van deze tijd, en sluit niet aan bij de huidige leververwachtingen. Als je graag iets (snel) wilt hebben kun je beter de voorraad checken en naar een fysieke winkel gaan, want daar word je sowieso goed geholpen. Voor online bestellingen is zo'n beetje ieder alternatief beter.. tenzij je van kansspelletjes houdt.

Beoordelingen voor jumbogolf.com

17 sep 2023
Golf schoenen besteld paar dagen later werd de order gecanceld!! Waardeloos
21 sep 2023
Na 8 dagen ! gemaild en kreeg het antwoord dat niet geleverd kan worden
3 okt 2023
Mooie reclames maar de producten niet beschikbaar, waardeloos !
Bestelling niet ontvangen en nooit meer wat gehoord van mijn bestelling van jumbo sport zelf ?
Het kostte 4 dagen om te melden via creditering dat het produkt uitverkocht was. Slecht!
25 apr 2024
Wat je aanbied op de website ook kunnen verkopen! En geen lokkertjes plaatsen!
13 apr 2024
Trage respons op bestelling, zending slordig en niet afdoende ingepakt
8 sep 2023
Bestelling wordt niet geleverd ook geen bericht waarom niet
26 nov 2023
Bestelde product bleek achteraf toch niet leverbaar
8 sep 2023
Slechte communicatie over (hele) late levering
18 feb 2024
Lange levertijden en slechte communicatie
Product bleek toch niet leverbaar.
23 dec 2023
Betere klantenservice
Antwoord van jumbogolf.com
Bedankt voor je feedback. Blij om te horen dat je het zo ervaart.
artikel nooit gekregen
Artikel niet geleverd