jumbogolf.com

797 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.801 beoordelingen in totaal

19 nov 2023
Na vele eerdere (naar volledige tevredenheid) wederom bij Jumbo Golf een bestelling geplaatst. De verzending van de door mij bestelde regenjas (online) werd zoals gebruikelijk online medegedeeld. Aanmelding was ook direct zichtbaar in mijn PostNL app, echter voor het eerst werd ik geconfronteerd met de mededeling dat bezorgtijd nog niet bekend was omdat het pakket nog niet door PostNL was ontvangen/verwerkt. Deze melding is een week onveranderd gebleven, hetgeen mij bewoog om contact op te nemen met Jumbo Golf. Dit contact heeft ertoe geleid dat mij de vraag is gesteld, geld retour of de regenjas nogmaals versturen. Gekozen voor het laatste en binnen afzienbare tijd heb ik mijn jas in ontvangst mogen nemen. Ik vind dan ook dat de klantvriendelijkheid maar ook de geboden service en oplossingsgerichtheid op een zeer hoog niveau staat. En ik kan dan ook niet anders mijn complimenten in deze (nogmaals) aanbieden en raad iedere golfer Jumbo Golf aan.

10 mrt 2024
Ben normaal gesproken tevreden met Jumbogolf. Maar ik heb 2 dagen geleden een bestelling geplaatst, maar kon het op de een of andere manier niet betalen. Heb via de chat kontakt opgenomen wat te doen. Zij kon mij ook niet helpen en ze zou het voorleggen aan een collega. Gewacht op antwoord, maar er kwam niemand. Dus de moed maar opgegeven. In de avond nog een keer gekeken om het weer opnieuw te bestellen, toen bleek opeens dat ze niet meer voorradig zijn. Hadden zij mij dat niet eerder kunnen vertellen! En nog steeds, bij Google staan ze er nog op,! Dus dan kan je ze nog steeds bestellen, alleen niet afrekenen. Heel jammer.
CS

Beoordelingen voor jumbogolf.com

Al met al weinig resultaat en veel gedoe

Ik reageerde op de sale, maar uiteindelijk bleek er weinig beschikbaar. Van de 5 bestelde artikelen werd er dan ook nog na bestelling één geannuleerd omdat deze (toch) niet meer geleverd kon worden (biedt het dan ook niet te koop aan!) Van de rest pasten er 2 niet, ondanks dat het mijn maat was, dus moest ik retourneren. En in tegenstelling tot veel andere webshops biedt Jumbogolf geen gratis retourneren. Al met al weinig resultaat en veel gedoe, inclusief enkele emails en telefoontjes met de klantenservice over de retour.
26 aug 2024

Voldoende info, maar trage site

De site is echt heel erg traag en niet alles werkt op een mobiele telefoon (zoals bijvoorbeeld een afspraak maken voor fitting). Ook het filteren gaat niet altijd goed. Verder een duidelijke site met goed aanbod.
De voorraad klopt vaak niet, heb al bij 2 recente bestellingen online, te horen gekregen dat meerdere artikelen toch niet voorraad zijn. Verder ben ik erg tevreden en vind ik de prijs en service perfect
SB
Simone B.
Utrecht
Ik kreeg een oud gripje maar werd meteen terug gemaild door de klantensrrvice en er werd een nieuwe gestuurd, super service!
28 aug 2024
Leuke shop en dichtbij mijn familie in de opruiming zou ik nog wel een keer willen komen.
26 aug 2024
Snelle levering, helaas was de pasvorm niet zoals gedacht, maar snel opgelost.
31 aug 2024
Goede terugkoppeling van de klantenservice inzake de bestelling.
Goede prijs, voorraad op internet is alleen vaak niet accuraat
31 aug 2024
Vriendelijk personeel met kennis of vragen een collega.
Snelle levering. Scherpe prijs. Groot aanbod. Aanrader!
altijd leuke sale aanbiedingen van mooie kwaliteit
22 aug 2024
Prima golfballen gekocht en snelle levering.
31 aug 2024
Snelle levering en duidelijke communicatie
Gewoon zoals het hoort, snel en nauwkeurig
AV
Aantrekkelijk geprijsd en snelle levering.
Snelle verzending, precies zoals besteld
Prima informatie en snelle verzending.
20 aug 2024
Snelle levering en goede order updates
Prima aanbieding en keurig bezorgd .
HH
Hans H.
Deventer
20 aug 2024
Produkt, levering en zekerheid is top