jumbogolf.com

797 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.801 beoordelingen in totaal

19 nov 2023
Na vele eerdere (naar volledige tevredenheid) wederom bij Jumbo Golf een bestelling geplaatst. De verzending van de door mij bestelde regenjas (online) werd zoals gebruikelijk online medegedeeld. Aanmelding was ook direct zichtbaar in mijn PostNL app, echter voor het eerst werd ik geconfronteerd met de mededeling dat bezorgtijd nog niet bekend was omdat het pakket nog niet door PostNL was ontvangen/verwerkt. Deze melding is een week onveranderd gebleven, hetgeen mij bewoog om contact op te nemen met Jumbo Golf. Dit contact heeft ertoe geleid dat mij de vraag is gesteld, geld retour of de regenjas nogmaals versturen. Gekozen voor het laatste en binnen afzienbare tijd heb ik mijn jas in ontvangst mogen nemen. Ik vind dan ook dat de klantvriendelijkheid maar ook de geboden service en oplossingsgerichtheid op een zeer hoog niveau staat. En ik kan dan ook niet anders mijn complimenten in deze (nogmaals) aanbieden en raad iedere golfer Jumbo Golf aan.

10 mrt 2024
Ben normaal gesproken tevreden met Jumbogolf. Maar ik heb 2 dagen geleden een bestelling geplaatst, maar kon het op de een of andere manier niet betalen. Heb via de chat kontakt opgenomen wat te doen. Zij kon mij ook niet helpen en ze zou het voorleggen aan een collega. Gewacht op antwoord, maar er kwam niemand. Dus de moed maar opgegeven. In de avond nog een keer gekeken om het weer opnieuw te bestellen, toen bleek opeens dat ze niet meer voorradig zijn. Hadden zij mij dat niet eerder kunnen vertellen! En nog steeds, bij Google staan ze er nog op,! Dus dan kan je ze nog steeds bestellen, alleen niet afrekenen. Heel jammer.
CS

Beoordelingen voor jumbogolf.com

slechte service helaas

per ongeluk had ik een polo besteld in xl ipv s ik mail dit, de klantenservice meldde dat de polo in s nog beschikbaar was in een winkel un rijswijk. deze winkel stuur ik een mail om de poli te bestellen… tot 2x toe, geen antwoord, zelfs niet met de mail van de klantenservice in attachment. spijtig! vriendelijke groeten anja
Shipment is unacceptable. Items are announced to be sent by UPS, tracking is incorrect, items arrive via Hermes. Items are sent by split shipments without announcement, I'm still missing one item although having paid for, Jumbo cannot tell the whereabout. The service can't help out.
- Na het online bestellen, duurde het bijna 2 weken voordat ik iets hoorde en er geleverd werd. - Het verkeerde product werd geleverd, wat ik dus weer retour moest zenden. - Heb nu - 3 weken verder - nog geen flauw idee wanneer wel mijn juiste product geleverd gaat worden.
Via de website een S42 golfhorloge besteld. Bevestiging van bestelling ontvangen. Na een paar dagen gevraagd waar de bestelling bleef. Kreeg toen te horen dat het horloge niet meer geleverd kon worden. Teleurstellende ervaring.
De orders naar de juiste persoon sturen... misschien een andere manier kiezen om te adresseren, bijv. de nota met alleen het adres zichtbaar, zodat adres en order zeker weten kloppen. Of een andere manier van dubbelcheck
Golfschoenen in de winkel besteld, na ruim 5 weken een telefoontje dat ze klaar liggen. Zelfde schoenen 2 weken na winkelbezoek bij andere leverancier gekocht en in 2 dagen in huis.

Geen levering

Ik heb nu voor de 2e keer iets besteld dat na een paar dagen niet leverbaar bleek.
Belofte niet waar kunnen maken mbt levertijd
Voorraad processen zijn niet op orde.
21 jul 2024
Produkt nooit ontvangen. Al 2 weken met GLS in contact maar ondanks beloftes gebeurt er niets .
24 jul 2024

Laatst contact gehad met de…klantenservice

Laatst contact gehad met de klantenservice, niks meer van weer gehoord.
7 jul 2024
Ik had vier dozen golfballen besteld maar in een doos zaten maar drie golfballen ipv twaalf.
28 mei 2024
Ik heb niets besteld, maar heb verschrikkelijk veel mails gehad. Verzoek van mij om mijn mailadres te verwijderen, heeft niets uitgehaald. Jammer dat ik ju ook weer dit totaal overbodige mailtje krijg.
5 jun 2024
Item was op voorraad in de webshop, maar niet in magazijn. Heel slecht!
6 jun 2024
Bij een retourzending eerder mijn geld overmaken. Nu moest ik tot 2x toe er achteraan mailen.
31 mei 2024
24 dec 2023

Levering en informatie erg slecht en langzaam

Van de 4 in de webshop bestelde en afgerekende artikelen worden er 2 compleet gecanceld omdat ze toch niet op vooeraad zijn. De bezorging van de 2 overgebleven artikelen loopt niet echt soepel via GLS en Jumbo -Je wordt niet op hoogte gehouden van status -geen info, Ik moet zelf aantal keer met jumbo contact opnemen om te vragen hoe het staat met levering van 2 artikelen -na 9 dagen bericht en het duurt 10 dagen voor bestelling eindelijk geleverd is.
31 dec 2023
Voorraad klopt niet. Het kan zijn dat je iets koopt en betaald via de webshop dat later niet op voorraad blijkt te zijn. Dat komt omdat ze het artikel dan vanuit de winkel verkocht hebben. Hier kom je achter doordat je zonder bericht je geld weer teruggestort krijgt enkele dagen later. De rest van je bestelling is dan niet te annuleren ondanks dat het nog niet verzonden is. Wil je dat alsnog doen dan betaal je retourkosten. Ik ben niet positief.
16 nov 2023

tot twee keer toe golfschoenen uitverkocht

Tot twee keer toe golfschoenen gekocht en betaald. Deze bleken uitverkocht en na 1 week kreeg ik zonder toelichting het geld terug. Ik moest hierover bellen. Erg teleurstellend en klantonvriendelijk. Ik had een beter voorraadbeheer verwacht en betere feed-back. Dit is niet de service die ik gewend ben. In de zaak is het personeel zeer klantvriendelijk.
11 feb 2024
Opletten of je de juiste bestelling naar de klant stuurt. En als dit toch fout is gegaan beter afhandelen. En zo snel mogelijk de juiste bestelling versturen. Ik heb nog 2 emails moeten versturen voordat alles geregeld was. En uiteindelijk heb ik nog mijn bestelde spullen niet. Ik moest ze maar weer opnieuw bestellen. Ik dacht het dus niet.