zonnerij.nl- Logo - Beoordelingen

zonnerij.nl

567 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.974 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor zonnerij.nl

2 aug 2024
1 aug 2024
30 jul 2024
20 aug 2024

Article reçu ne correspond pas à l'article commandé

je commande un article. Je reçois l'article mais il ne correspond pas aux caractéristiques correspondant à l'échantillon que j'avais commandé avant de passer ma commande définitive. Cela fait maintenant 2 mois que ma commande est passée et j'attends toujours mon article. Le service client me répond rapidement mais il me dit qu'il ne save pas quand mon article va être disponible.
28 jul 2024
Great product to protect us from the sun on the domed roof exit, only solution that works for us. Great instructions and commercial customer service. Ordered for the second time !!
25 jul 2024

Snelle correctie.

Wat mij beviel, is dat het ontbrekende onderdeel zo snel werd nagestuurd. Wat u beter kunt doen, is de verzending beter controleren, voordat het wordt afgestuurd.
GV
Ger V.
Wezep
27 jul 2024
Snelheid van verzenden en de juiste onderdelen te hebben ik ben weer gered met een prop in mijn zonnescherm anders had ik een geheel nieuw scherm moeten kopen
22 jul 2024

zonnendoek

het doek zorgt er gelukkig voor dat er in de badkamer geen zon meer is. Scheelt een hele boel en zo makkelijk te monteren met de zuignapjes op het raam.
18 jul 2024
Snelle levering en goede uitleg op de site hoe te plaatsen en handelen. Zou fijn zijn om een filmpje erbij te hebben.