www.asbest-laboratorium.nl- Logo - Beoordelingen

www.asbest-laboratorium.nl

86 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.164 beoordelingen in totaal

Ik mocht het zonder problemen retourneren omdat ik het gelukkig niet nodig bleek te hebben. Goede service!

17 mei 2024
Je kunt ze niet bellen en dat je binnen 2 werkdagen resultaat binnen hebt is ook een leugen. Ben al 10 dagen verder en nog steeds niks. Tijd kost geld en ik kan niet verder werken en ook nog 40 euro voor betaald. Slecht ga ergens anders je test laten doen.

Beoordelingen voor www.asbest-laboratorium.nl

1 okt 2023
29 sep 2023
17 mei 2024
27 okt 2023
Snelle afhandeling en duidelijke instructies voor een veilige monsterafname. Resultaat binnen afgesproken termijn. Certificaat bevat informatie voor professionals, maar geeft voor een particulier niet eenvoudig weer wat het resultaat betekent.