www.asbest-laboratorium.nl- Logo - Beoordelingen

www.asbest-laboratorium.nl

85 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.169 beoordelingen in totaal

Had bij deze site besteld omdat ze snel konden leveren (2-dagen), Na 3 dagen een mailtje gestuurd waar de order bleef en kreeg netjes antwoord, niet wetende dat mijn order al binnen was en tussen/onder de schoenen geschoven was met de deur openen.... dus snel geleverd! monstertje genomen en opgestuurd, Dinsdag opgestuurd en Woensdag middag al uitslag dus super snel. wel mag het rapport even wat makkelijker voor een leek, Ik had de helpdesk even nodig om de uitslag uit te leggen maar ook dit mailverkeer ging supersnel dus al met al erg tevreden. als ik 1 aanmerking mag geven zou het zijn: doe een mondkapje in de testset.

17 mei 2024
Je kunt ze niet bellen en dat je binnen 2 werkdagen resultaat binnen hebt is ook een leugen. Ben al 10 dagen verder en nog steeds niks. Tijd kost geld en ik kan niet verder werken en ook nog 40 euro voor betaald. Slecht ga ergens anders je test laten doen.

Beoordelingen voor www.asbest-laboratorium.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters