Bodybow.nl- Logo - Beoordelingen

Bodybow.nl

85 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.296 beoordelingen in totaal

14 jul 2024
Fijne ervaring met dit bedrijf. Product is precies wat is geadverteerd. Goede uitgebreide beschrijving en fotos waardoor je niet voor verrassingen komt te staan. Een ander koeriersbedrijf zou beter zijn denk ik zoals PostNL aangezien zij een app hebben.

13 sep 2024
Op de website staat op voorraad. Dan vul je het aantal (25) in en reken je af, blijkt achteraf meer dan de helft niet op voorraad. Wel netjes gecrediteerd en geld retour ontvangen, maar kom op... Voorraad weergeven moet reëler en niet misleidend zijn. Ik kocht gezien mijn deadline voor een voorraad artikel. Dit zou moeten actualiseren als het aantal is ingevuld. Je kunt mij niet vertellend dat er iemand in die 5 minuten toevallig de ander helft heeft gekocht..

Beoordelingen voor Bodybow.nl

TD
Theo d.
Duiven
Product van goed kwaliteit en volgens afspraak geleverd.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Theo, Super fijn om te horen bedankt voor deze mooie 5-sterrenscore! Gezonde groet, Team Bodybow
Snelle levering, goede prijzen! Zou er zo weer brstellen
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Rodger, Bedankt voor je 5 sterren review! We zien je graag een volgende keer. Gezonde groet, Team Bodybow
MA
Monique A.
Oosterbeek
20 mrt 2024
Snelle levering, makkelijk besteltraject, goed product.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Monique, Fijn om te horen dat alles zo duidelijk was, daar streven wij ieder dag naar! Met gezonde groet, Team Bodybow
Mooi product voor een mooie prijs en goede service!
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Dick, Bedankt voor je review! En veel plezier met de Tunturi F20 Hometrainer! Gezonde groet, Team Bodybow
Snelle levering,goede communicatie,goed product.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Antonie, Fijn om te horen dat alles zo duidelijk was, daar streven wij ieder dag naar! Gezonde groet, Team Bodybow
DB
Daniel B.
Siegburg
21 mei 2024

Easy to order, Item as expected, fast delivery

Easy to order, fast delivery, reasonable price
23 mei 2024
Hello Daniel, Thank you for your lovely 5 star review! Have fun with your order! Kind regards, Team Bodybow
Snelle levering, duidelijke communicatie.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Anita, Fijn om te horen dat alles zo duidelijk was, daar streven wij iedere dag naar! Gezonde groet, Team Bodybow
Snel geleverd en precies wat ik zocht!
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Bart, Bedankt voor je review! Fijn dat de Lengtemeter Seca 206 is wat je zocht. Gezonde groet, Team Bodybow
Snelle service, goede prijs-kwaliteit
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Ann, Bedankt voor je mooie review! We helpen je graag snel weer. Gezonde groet, Team Bodybow
Order na 1 dag al netjes ontvangen!
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Niels, Bedankt voor je mooie 5-sterren review! Fijn om te horen dat je je bestelling snel in huis hebt! Gezonde groet, Team Bodybow
23 dec 2023
Hele goede en persoonlijke service.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Helmone, Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens was! Daar doen we iedere dag onze uiterste best voor! Gezonde groet, Team Bodybow
7 okt 2023
Snelle bezorging, goede kwaliteit .
16 okt 2023
Hoi Marcel, Bedankt voor je review! Veel plezier met de McKenzie Superrol rugkussen mini. Gezonde groet, Team Bodybow
1 jan 2024
Goede producten, betaalbare prijs.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Saskia, Bedankt voor je mooie review, daar doen we het voor! Gezonde groet, Team Bodybow
26 okt 2023
Snelle service, goede producten!
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Jaap, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je tevreden bent over onze service en producten. Gezonde groet, Team Bodybow
10 mrt 2024
Vlot geleverd. Netjes verpakt.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Peter, Fijn dat je het fitness bankje snel in huis had! Veel plezier ermee! Gezonde groet, Team Bodybow
top bedrijf! goed sevice!
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Driekus, Bedankt voor je 5-sterren review, hier zijn wij erg blij mee! We helpen je graag weer bij een volgende bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow
Vriendelijke service.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Helmone, Bedankt voor je review! We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze klantenservice! Gezonde groet, Team Bodybow
16 nov 2023
Afhandeling prima.
16 nov 2023
Hoi Jo, Bedankt voor je review! Veel plezier met de Tunturi Massage Gun. Gezonde groet, Team Bodybow
Alles goed.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Bea, Bedankt voor je review! Fijn dat alles goed is gegaan. Gezonde groet, Team Bodybow
17 mei 2024
23 mei 2024
Hoi Rene, Bedankt voor je mooie review, daar doen we het voor! Gezonde groet, Team Bodybow