Bodybow.nl- Logo - Beoordelingen

Bodybow.nl

85 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.296 beoordelingen in totaal

14 jul 2024
Fijne ervaring met dit bedrijf. Product is precies wat is geadverteerd. Goede uitgebreide beschrijving en fotos waardoor je niet voor verrassingen komt te staan. Een ander koeriersbedrijf zou beter zijn denk ik zoals PostNL aangezien zij een app hebben.

13 sep 2024
Op de website staat op voorraad. Dan vul je het aantal (25) in en reken je af, blijkt achteraf meer dan de helft niet op voorraad. Wel netjes gecrediteerd en geld retour ontvangen, maar kom op... Voorraad weergeven moet reëler en niet misleidend zijn. Ik kocht gezien mijn deadline voor een voorraad artikel. Dit zou moeten actualiseren als het aantal is ingevuld. Je kunt mij niet vertellend dat er iemand in die 5 minuten toevallig de ander helft heeft gekocht..

Beoordelingen voor Bodybow.nl

14 mei 2024
16 mei 2024
Hoi Barbara, Hartstikke bedankt voor je mooie review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow
18 apr 2024
25 apr 2024
Hoi Carla, Bedankt voor je 5 sterrenreview! We helpen je in de toekomst graag weer. Gezonde groet, Team Bodybow
17 apr 2024
Hoi Ralph, Bedankt voor je review en veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Mark, Bedankt voor je 5-sterren review! Gezonde groet, Team Bodybow
24 mrt 2024
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Danny, Bedankt voor je review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Ron, Hartstikke bedankt voor je mooie review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Hans, Hartstikke bedankt voor je review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow
1 jan 2024
31 okt 2023
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Bob, Bedankt voor je review! We helpen je in de toekomst graag weer. Gezonde groet, Team Bodybow
26 okt 2023
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Ad, Bedankt voor je review! Hopelijk bevalt de Curetape 2,5 cm. Gezonde groet, Team Bodybow
Ik heb een bestelling gedaan en betaald, nog steeds geen bevestiging gekregen van verzending. Ik ontvang ook geen update over de status. De mail die ik kreeg om het te kunnen volgen helpt niet.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Ineke, Vervelend dat je nog geen bevestiging hebt ontvangen. Ik zie dat we je bestelling weer op voorraad hebben en zal vandaag verstuurd worden. Ik neem ook even contact met je op via de mail. Gezonde groet, Team Bodybow
20 mei 2024
Aangeven wanneer iets komt dat niet voorradig is en dat dan ook doen.
23 mei 2024
Hoi Liesbeth, Helaas was je pakketje een paar dagen later verstuurd, onze excuses hiervoor! Alsnog veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow