Bodybow.nl- Logo - Beoordelingen

Bodybow.nl

85 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.296 beoordelingen in totaal

14 jul 2024
Fijne ervaring met dit bedrijf. Product is precies wat is geadverteerd. Goede uitgebreide beschrijving en fotos waardoor je niet voor verrassingen komt te staan. Een ander koeriersbedrijf zou beter zijn denk ik zoals PostNL aangezien zij een app hebben.

13 sep 2024
Op de website staat op voorraad. Dan vul je het aantal (25) in en reken je af, blijkt achteraf meer dan de helft niet op voorraad. Wel netjes gecrediteerd en geld retour ontvangen, maar kom op... Voorraad weergeven moet reëler en niet misleidend zijn. Ik kocht gezien mijn deadline voor een voorraad artikel. Dit zou moeten actualiseren als het aantal is ingevuld. Je kunt mij niet vertellend dat er iemand in die 5 minuten toevallig de ander helft heeft gekocht..

Beoordelingen voor Bodybow.nl

10 nov 2023
Levering traag, geen t & t code gehad om levering te kunnen volgen
16 nov 2023
Hoi, Vervelend dat de levering niet gegaan is zoals verwacht. Ik zie inderdaad dat er een fout was met het adres waardoor GLS niet snel heeft kunnen leveren. Normaal gesproken wordt er een T&T code gestuurd, maar denk dat deze niet goed is verstuurd. Onze excuses hiervoor en wij zullen hier in de toekomst beter naar kijken. Hopelijk tot een volgende keer! Gezonde groet, Team Bodybow
6 mei 2024
De buitenste boog sluit niet goed aan op het been.
8 mei 2024
Hoi Vera, Vervelend dat de buitenste boog niet goed aansluit! Het beste kan je even contact met ons opnemen om te kijken naar een andere maat eventueel. Gezonde groet, Team Bodybow
Prima geregeld en snel maar bezorging minder
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Martine, Bedankt voor je review! Hopelijk kunnen wij de bezorging de volgende keer beter doen. Gezonde groet, Team Bodybow
Sluiting van de rol is niet praktisch
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Francina, Bedankt voor je review! Gezonde groet, Team Bodybow

Gemak van Bestelling

Gemak
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Gene, Hartstikke bedankt voor je review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow