Bodybow.nl- Logo - Beoordelingen

Bodybow.nl

84 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.295 beoordelingen in totaal

14 jul 2024
Fijne ervaring met dit bedrijf. Product is precies wat is geadverteerd. Goede uitgebreide beschrijving en fotos waardoor je niet voor verrassingen komt te staan. Een ander koeriersbedrijf zou beter zijn denk ik zoals PostNL aangezien zij een app hebben.

13 sep 2024
Op de website staat op voorraad. Dan vul je het aantal (25) in en reken je af, blijkt achteraf meer dan de helft niet op voorraad. Wel netjes gecrediteerd en geld retour ontvangen, maar kom op... Voorraad weergeven moet reëler en niet misleidend zijn. Ik kocht gezien mijn deadline voor een voorraad artikel. Dit zou moeten actualiseren als het aantal is ingevuld. Je kunt mij niet vertellend dat er iemand in die 5 minuten toevallig de ander helft heeft gekocht..

Beoordelingen voor Bodybow.nl

5 jul 2024
11 jul 2024
Hoi Marian, Bedankt voor je 5 sterren review! Veel plezier met de Curetape sports. Gezonde groet, Team Bodybow
25 jun 2024
Demi was super duper duper helpful! I was probably the most annoying clients with a zillion requests and she never made me feel like a burden. In the end we got the product we needed in faster time than expected. Really happy. Thanks Demi!
1 jul 2024
Hello Kelly, Thank you for your nice review! You were certainly not an annoying customer, I enjoyed helping you! Have fun with your order! Kind regards, Demi

Snel en zorgvuldig

Wat mij zeer goed beviel, was de zeer snelle en zorgvuldige afhandeling van mijn geplaatste bestelling.
1 jul 2024
Hoi Rink, Super fijn om te horen bedankt voor deze mooie 5-sterrenscore! Gezonde groet, Team Bodybow
25 jun 2024
Goede kwaliteit braces die mij zeer goede steun geven en daardoor loop ik redelijk pijnvrij.
1 jul 2024
Hoi Frans, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat de brace goede steun voor je biedt! Gezonde groet, Team Bodybow
25 jun 2024
Snelle levering. Goede producten. Goede prijs.
1 jul 2024
Hoi Line, Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens was! Daar doen we iedere dag onze uiterste best voor! Gezonde groet, Team Bodybow
Duidelijke site, snelle levering. Prima
1 jul 2024
Hoi Patricia, Fijn om te horen dat alles zo duidelijk was, daar streven wij ieder dag naar! Gezonde groet, Team Bodybow
Snel en goed
1 jul 2024
Hoi Cornelie, Bedankt voor je review! Veel plezier met de easytape. Gezonde groet, Team Bodybow
Alles
1 jul 2024
Hoi Ger, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat alles naar wens was. Gezonde groet, Team Bodybow
1 jul 2024
Hoi Marion, Hartstikke bedankt voor je mooie review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow
23 jun 2024
24 jun 2024
Hoi, Bedankt voor je review! Veel plezier met je bestelling. Gezonde groet, Team Bodybow
18 jun 2024
24 jun 2024
Hoi Jos, Bedankt voor je 5-sterren review! Veel plezier met de seirin naalden. Gezonde groet, Team Bodybow

Keurige oplossing voor een kleur die niet op voorraad was.

De kleur die ik had besteld was niet meer op voorraad. Ik werd keurig gebeld en kreeg na telefonisch contact een andere kleur opgestuurd. Dit werd heel snel geregeld. Ik had het artikel de volgende dag al in huis.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Julie, Onze excuses dat de kleur niet op voorraad was. Fijn dat we het zo hebben kunnen oplossen en veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow
12 okt 2023

Telefonisch contact en levering

Ik moest een rol aanschaffen voor mijn rug van mijn manueeltherapeut. Aan de telefoon ben ik goed geholpen. Levering was goed en snel.
16 okt 2023
Hoi Elly, Bedankt voor je review! Fijn dat het contact en de levering goed en snel is verlopen. Veel plezier met je McKenzie kussen. Gezonde groet, Team Bodybow
De bezorging vond de dag na de bestelling al plaats. De optie om dezelfde avond nog te bezorgen, werd me gegeven.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Johan, Bedankt voor je mooie review, daar doen we het voor! Gezonde groet, Team Bodybow
JD
Alles is altijd keurig verzorgd. Prima. Als toch wel trouwe klant zou af en toe korting wel gepast zijn.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Jan, Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens was! Daar doen we iedere dag onze uiterste best voor! Gezonde groet, Team Bodybow
24 dec 2023
Bestellen gaat makkelijk echter wordt er tijdens het bestelproces geen leverdatum genoemd
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Cees, Hartstikke bedankt voor je review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow
24 dec 2023
Vooral de snelle bevestiging van de bestelling en levering was vlot, waarvoor dank.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Marjolein, Super fijn om te horen bedankt voor deze mooie 5-sterrenscore! Gezonde groet, Team Bodybow
Gezien en mijn immobiliteit werd het binnen een uur thuisgebracht
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Herman, Goed om te horen dat de bestelling snel in huis was, daar doen we het voor! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow

Snel en goed

Snelle levering en goede raad na raadpleging over het artikel.
17 apr 2024
Hoi Jan-Willem, Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens was! Daar doen we iedere dag onze uiterste best voor! Gezonde groet, Team Bodybow
25 nov 2023
Kon de brace snel ophalen. Mooie brace voor een goede prijs.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Helene, Als de brace bij ons op voorraad zijn, kunnen deze direct opgehaald worden. We zijn blij dat we je snel hebben kunnen helpen! Gezonde groet, Team Bodybow