Bodybow.nl- Logo - Beoordelingen

Bodybow.nl

84 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.295 beoordelingen in totaal

14 jul 2024
Fijne ervaring met dit bedrijf. Product is precies wat is geadverteerd. Goede uitgebreide beschrijving en fotos waardoor je niet voor verrassingen komt te staan. Een ander koeriersbedrijf zou beter zijn denk ik zoals PostNL aangezien zij een app hebben.

13 sep 2024
Op de website staat op voorraad. Dan vul je het aantal (25) in en reken je af, blijkt achteraf meer dan de helft niet op voorraad. Wel netjes gecrediteerd en geld retour ontvangen, maar kom op... Voorraad weergeven moet reëler en niet misleidend zijn. Ik kocht gezien mijn deadline voor een voorraad artikel. Dit zou moeten actualiseren als het aantal is ingevuld. Je kunt mij niet vertellend dat er iemand in die 5 minuten toevallig de ander helft heeft gekocht..

Beoordelingen voor Bodybow.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters