wovar.nl- Logo - Beoordelingen

wovar.nl

394 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.827 beoordelingen in totaal

Op de website zou het prettig zijn als er bijbehorende artikelen, schroeven, bouten e.d. als suggestie worden bijgevoegd. Dan hoeft de klant niet zelf te zoeken naar de passende dikte van een te gebruiken schroef of bout. De webshop is wat mij betreft klantvriendelijker te maken. Verder was de keuze prima en waren de artikelen er snel en ze waren netjes verpakt, zodat er tijdens het vervoer geen schade kon ontstaan. Dik tevreden met de artikelen.

7 jun 2024
Incorrecte 'reclame' ivm beschikbaarheden. Producten in voorraad met leveringstermijn van 1 dag waren na één maand én 3 deelleveringen steeds niet geleverd. Bedrog omdat men bewust foutief mensen laat bestellen én dit niet nakomt, én dit veelvuldig.. Het niet geleverde product op andere website besteld op vrijdag, zaterdagmiddag stond het hier... Kortom, bestel hier als je een maand kan wachten op product dat misschien komt. Wel correct terugbetaling gekregen van niet-geleverd product.

Beoordelingen voor wovar.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters