Teamsportbedarf.nl- Logo - Beoordelingen

Teamsportbedarf.nl

151 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden687 beoordelingen in totaal

25 sep 2023
Snelle levering. Na contact lukte het allemaal snel. De mogelijkheid om contact op te nemen - schriftelijk of telefonisch is onvoldoende. Ik heb lang moeten zoeken naar de contactgegevens. Die zouden bovenin de webpagina moeten staan of een verwijzing ernaar. het staat ergens helemaal onderin, waar het niet opvalt.

3 jun 2024
Beste, jullie verliezen 2 sterren door de levering. 5 dagen op rij hebben we een mail ontvangen dat er "vandaag geleverd" ging worden. We bleven speciaal thuis en toen we moesten werken werden de buren zelfs ingeschakeld. Helaas.... Na anderhalve week werd er eindelijk toch geleverd. Dit is zeker niet leuk, jullie moeten op de website levertijd vermelden of persoonlijk via mail een leverdatum meedelen. Werkpuntje om te verbeteren !Website en prijzen zijn wel ok.

Beoordelingen voor Teamsportbedarf.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters