Lucardi Juwelier Rijswijk- Logo - Beoordelingen

Lucardi Juwelier Rijswijk

110 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden357 beoordelingen in totaal

31 jul 2024
Ik ging naar de winkel bij Boogaard Ik kwam binnen en er stond een hele lieve engels sprekend dame achter de kassa. Ik vroeg aan haar of ze zilveren ringen had in maat 16,5 en toen gingen we samen een ring uitzoeken. Ze was heel lief en aardig tegen mij. We hebben samen een hele mooie ring uitgekozen en ze heeft me ook nog klaar gemaakt. Ze heeft me top geholpen!

Het is een schande! Op 5 december heb ik bij jullie een bestelling gedaan in de vorm van een ketting waarop ik namen moest schrijven. Ik was van plan om met Kerstmis een cadeau te geven aan mijn geliefde. Er werd mij beloofd dat het werk 1-2 weken zou duren, dat wil zeggen dat ik net op tijd was voor de vakantie. maar vandaag kreeg ik te horen dat de werkzaamheden 4 weken zouden duren. Het is verschrikkelijk! Mijn geschenk is verpest

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Rijswijk

11 jul 2024
Het assortiment, de overzichtelijkheid en de aanbiedingen
29 jun 2024
Heel erg vriendelijk en behulpzaam
22 jun 2024

Klantvriendelijk

Fijne verkoopster. Toen ik thuis kwam bleken de oorbellen online afgeprijsd te zijn. Ik kon direct terugkomen en kreeg netjes het verschil terug. Heel klantvriendelijk
30 mei 2024
Online bestelling gedaan en in de winkel opgehaald, dan zie je mooie sieraden dus toch nog wat bij gekocht, fijne service
2 jun 2024
hardstikke vriendelijke medewerkers! Hardstikke schonen winkel me complimenten !
13 jun 2024
Really good collection of items and great staff 👍
6 jun 2024
Goede en vriendelijke service in de winkel
26 jun 2024
Erg vriendelijk en behulpzaam
15 jun 2024
Goed geholpen in de bogaard
30 mei 2024
Keurig geholpen
Ik was gisteren bij Lucardi in Rijswijk in de Boogaard en werd geholpen door een uiterst lieve en geduldige dame. Deze hielp me met een horloge uitzoeken en maakte die vervolgens op maat voor me. Dat deed ze met veel geduld en hielp me ook om clubmember van Lucardi te worden. Heel veel lof voor deze dame. Ik zal nu zeker vaker terugkomen bij Lucardi.
Erg vriendelijk geholpen, zelfs toen bleek dat ik het verkeerde had uitgekozen na het afrekenen en toch liever het kettinkje wilde voor mij dochter ipv de oorbellen, was dat geen enkel probleem om nog even om te ruilen. De dame bleef even vriendelijk en hulpvaardig.
15 nov 2023

Ik ben super blij met mijn aankopen!!!

ik heb mooie 9 karaats gouden cadeautjes gekocht voor mijn jarige nichtjes, met 50% korting ook nog, heel blij mee!!! + vriendelijk personeel die mij hebben geholpen in de winkel in de bogaard, super!!!
De verkoopster was vriendelijk, dacht mee en heeft mij goed geadviseerd over de dikte van de ketting. Ook heeft de verkoopster mijn eigen hanger opgepoets en aan de ketting gehangen. Wat er service !
28 okt 2023
Er was ruime keuze en een vriendelijke medewerkster, die zich eerst verontschuldigde dat ze maar beperkt Nederlands sprak. Dan vind ik het niet zo erg om deels in het Engels verder te gaan.

Topverkoopsters in Rijswijk

De twee dames/meiden in de winkel in de Bogaard in Rijswijk waren zo vriendelijk en behulpzaam. Ze namen de tijd en losten iets wat met afrekenen niet goed ging met de nodige humor op.
8 okt 2023
Goede hulp en fijne/vriendelijke manier van helpen van medewerkers. Kom graag , kom vaak om mijn sieraden te kopen. Hele fijne winkel.
Onwijs leuke en mooie sieraden ik kan altijd slagen en ook altijd leuk om cadeau te doen fijne winkel en wordt altijd goed geholpen
23 nov 2023
Heel erg klantvriendelijk, leuke ervaring om even binnen te stappen en iets leuks kopen, de prijzen zijn ook niet duur😃
Vriendelijke dame heeft ons geholpen. Prachtig ingepakt in een kerst bal. Super leuk! Tot de volgende keer.🩷