Topdrinks- Logo - Beoordelingen

Topdrinks

1.196 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.912 beoordelingen in totaal

Bezorging is prima verlopen. Bij het invullen van het bestelformulier werd pas halverwege duidelijk dat het mogelijk was om als factuuradres een ander adres op te geven dan het afleveradres. Dat leidde tot enige verwarring die bij mij resulteerde in het bestelling en factuuradres naar hetzelfde adres. Jammer, want het ging in mijn geval om een cadeautje. Meer in het algemeen zou ik de mogelijkheid van het versturen van een bestelling als cadeau meer expliciet aanbieden, bij voorkeur met de mogelijkheid om een felicitatie oid bij te voegen.

Beneden alle pijl. 2 laatste bestellingen nooit ontvangen, omwille van computer fout van Topdrinks. De 2 bestellingen zijn inmiddels terug betaald. Ruimte om naar een betere samenwerking te kijken zodra de computerfout opgelost is.

Beoordelingen voor Topdrinks

29 sep 2023
Geen medewerking bestel er niet meer
Product was different from picture.
Antwoord van Topdrinks
Dear, thank you very much for your review. We are sorry to hear that your order did not match the image you saw on our website. Our sincere apologies! We would like to ask you to contact us by e-mail and one of our colleagues will help you to solve this as soon as possible. Kind regards, Marie
AV
18 apr 2024
LEVER WAT JE BELOOFT, ON TIME
19 jun 2024
Beste , hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat je niet binnen de afgesproken tijd je bestelling hebt ontvangen, waardoor je je genoodzaakt voelt om ons met 1 ster te beoordelen. Onze welgemeende excuses!Met vriendelijke groet, Marie
16 apr 2024
Weer niet bezorgd
5 jun 2024
Beste , hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat er niet werd bezorgd. Wij zien dat je getracht hebt de bestelling te annuleren voordat deze bezorgd zou worden. Om die reden zal ie niet geleverd zijn. Met vriendelijke groet, Marie
3 feb 2024
Nooit aangekomen.
Antwoord van Topdrinks
Beste , bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je je bestelling nooit hebt ontvangen. Onze welgemeende excuses! Wij zullen dit met de vervoerder bespreken. Wij zien dat contact met een een van onze collega's en een terugbetaling inmiddels hebben plaatsgevonden. Met vriendelijke groet, Renate
7 mei 2024
24 jul 2024
Graag horen wij waarom u ons slechts 1 ster heeft gegeven. Door dat uw feedback met ons deelt kunnen wij deze gebruiken om te verbeteren en u vervolgens in de toekomst een betere service bieden.
22 apr 2024
24 jul 2024
18 apr 2024
19 jun 2024
Beste , hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent, waardoor je je genoodzaakt voelt om ons met 1 ster te beoordelen. Met vriendelijke groet, Marie
16 apr 2024
5 jun 2024
Cher, nous vous remercions pour votre commentaire. Nous sommes désolés d'apprendre que vous n'avez pas été satisfait. Nous vous présentons nos sincères excuses ! Nous constatons que vous avez pris contact avec l'un de nos collègues pour en discuter. Nous espérons que vous avez trouvé une solution. Cordialement, Carla
27 mei 2024
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent. Wij zien dat er inmiddels een terugbetaling heeft plaatsgevonden. Met vriendelijke groet, Carla
9 nov 2023