Topdrinks- Logo - Beoordelingen

Topdrinks

1.199 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.936 beoordelingen in totaal

Bezorging is prima verlopen. Bij het invullen van het bestelformulier werd pas halverwege duidelijk dat het mogelijk was om als factuuradres een ander adres op te geven dan het afleveradres. Dat leidde tot enige verwarring die bij mij resulteerde in het bestelling en factuuradres naar hetzelfde adres. Jammer, want het ging in mijn geval om een cadeautje. Meer in het algemeen zou ik de mogelijkheid van het versturen van een bestelling als cadeau meer expliciet aanbieden, bij voorkeur met de mogelijkheid om een felicitatie oid bij te voegen.

Beneden alle pijl. 2 laatste bestellingen nooit ontvangen, omwille van computer fout van Topdrinks. De 2 bestellingen zijn inmiddels terug betaald. Ruimte om naar een betere samenwerking te kijken zodra de computerfout opgelost is.

Beoordelingen voor Topdrinks

Bestelling werd niet geleverd omdat het bij de bezorger kapot ging. Helemaal prima kan gebeuren! Maar dat ik er vervolgens zelf achteraan moet. En vervolgens een mail stuur vam waar blijft het na 7 dagen. Kreeg wel een net bericht terug maar stond letterlijk in 'mocht je je geld terug willen, willen we je daar graag bij helpen. Vind t niet normaal. Had van te voren bericht van het is mis gegaan. En vervolgens het geld met excuses terug gestort of direct een nieuwe op gestuurd. Gaat wel over een aardig bedrag namelijk......
25 aug 2024
Instead of showing up following day on Sat. Showed up after I needed the order on Monday. Will not order drom them again.
29 aug 2024
Pakketje niet ontvangen, en tot heden heb ik mijn terug betaling niet gekregen. We zijn inmiddels 1 week verder.
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat je je bestelling niet hebt ontvangen. Onze welgemeende excuses! Wij zullen dit met de vervoerder bespreken. Wij zien dat contact en een terugbetaling inmiddels hebben plaatsgevonden. Met vriendelijke groet, Marie
Allereerst contact opnemen met je klanten... Ik wacht al twee weken op reactie van jullie.

Ontevreden

Ik wacht al weken op een terug betaling, ik moet continue contact met jullie opnemen.
19 jul 2024

Change your currier and improve your client service via your call center

I ordered a bottle as a gift for a friend. On Tuesday July 16 I had a medical appointment at the time DPD wanted to deliver the package. I tried to change the time but this is not possible according to DPD because the package contained alcohol. Really stupid. I understand that I cannot use the option of dropping the package somewhere else because I have to prove with my ID that I am of age to buy
30 jul 2024
We agree that the rules regarding alcohol delivery are annoying however we have to stay compliant otherwise the government can close us down. We are discussing with the transport company to solve these issues and make it easier for you as our customer. Knowing this is outside of our control perhaps you can adjust your rating which is a little bit more than just 1 star.
7 aug 2024
Their customer service is very poor. We cannot make a call to their customer care number and only way to communicate through mail, but it takes 3 days to get a reply. For my case they delivered partial order. I haven’t received my refund around 50 euros yet after two weeks. Simply i can say i lost my money.
8 aug 2024
Thank you for bringing these issues to our attention. We apologize for the difficulties you've encountered with our customer service and the incomplete delivery of your order. It is certainly not our intention for anyone to feel unsupported or to suffer losses due to service delays. We are currently reviewing our customer support processes to ensure more timely and effective communication. Regarding your refund, we take this matter seriously and are prioritizing a resolution to ensure you receive the 50 euros owed to you without further delay.
24 jul 2024
Ik kreeg een mail dat bestelling werd geannuleerd omdat het niet geleverd kon worden. Ik zou mijn geld teruggestort krijgen maar helaas mijn geld niet terug gekregen. Op mailtjes reageren ze ook niet. 80 euro weg
24 jul 2024
Natuurlijk is uw geld niet weg wij zullen u geld terug storten zoals aangegeven per mail. Daarnaast heeft u gratis de verzekering via Trustedshop dus wij kunnen maar nog belangerijker zullen niet weg lopen van onze verantwoordelijk om het met u op te lossen
2 aug 2024
Bestelling niet op tijd geleverd. Was een zaterdag levering. Slechte communicatie
5 aug 2024
Het spijt ons te horen dat uw bestelling niet op tijd is geleverd en dat de communicatie niet naar wens was. Dit had niet mogen gebeuren, zeker niet bij een geplande zaterdaglevering. Zou u ons alstublieft een e-mail kunnen sturen naar info@topdrinks.nl met uw ordernummer en de details van uw situatie? Wij zullen ervoor zorgen dat uw geval onmiddellijk wordt behandeld.
20 jul 2024
heb nog niets onvangen
23 jul 2024
Beste klant heeft u track & trace gekeken om de status van uw pakket te achter halen? Mocht u hier niet helemaal uit komen dan kunt u ons mailen op info@topdrinks.nl met uw order nummer dan kunnen wij het verder voor uw uitzoeken.
11 jul 2024

Never ever

Commande passée le 28 juin 2024. Endommagee par DPD. On peut mettre DPD en cause, mais c'est Topdrinks qui choisit de travailler avec eux. Il suffirait de changer d'organisme de livraison. Après deux mois d échange de mail et d insistance, j ai été enfin remboursé. Mais si je n avais rien réclamé, je n aurais rien reçu. Never ever. Toxic business model
Antwoord van Topdrinks
Merci beaucoup pour votre commentaire. Nous sommes désolés d'apprendre que vous n'avez pas reçu votre commande et que vous avez dû attendre longtemps pour être remboursé. Nous vous présentons nos sincères excuses ! Nous constatons que le contact et le remboursement ont eu lieu depuis. Cordialement, Carla
FH
Fritz H.
Netherlands
14 jul 2024
Do not buy from this shop. Have seen various reviews where the same situation occurs as happened to me. Placed an order and after expected delivery was passed, started to contact delivery company and topdrinks. Apparently shipment was damaged and refund will be done which does not happen after various mails and empty promises that does not happen.
23 jul 2024
We are very sorry to hear about your experience and the frustration it has caused. Please accept our sincerest apologies for the inconvenience. We take these matters very seriously and are committed to resolving them promptly. We are not perfect and we make mistakes however at the end of the day we solve all issues with our clients and refund them when we make mistakes. Even when the mistakes happen via 3th party transporters we still take responsibility. We are working on solutions to make it happen faster and more efficient.
15 jul 2024

Niet geleverd en geld kwijt - Bestel ergens anders

Op 2-7-2024 heb ik 6 flessen wijn besteld. Zonder opgaaf van reden is deze retour afzender gegaan en zijn deze nooit geleverd. Er is vervolgens nul komma nul communicatie en ik moet zelf contact opnemen met Topdrinks (en DPD) om te achterhalen wat er is gebeurd en waar mijn pakket blijft. Initieel krijg ik snel een reactie van de klantenservice van Topdrinks met dat het pakket beschadigd is en niet meer geleverd zou worden en er terugbetaling plaats zou vinden. Als goedmakertje de vraag of ik akkoord ga met een 10% Kortingscode. Tot zover is de klantenservice nog oke. Op vervolgvragen wordt niet of nauwelijks gereageerd. (Ik heb nog een hele korte reactie gehad met de kortingscode, maar geen antwoord op mijn vragen en het geld komt niet terug.) Inmiddels zijn we nagenoeg 2 weken verder en wacht ik nog steeds op mijn geld. Mailtjes die ik in de tussentijd heb gestuurd worden niet beantwoord. Vandaag nog een laatste mail gestuurd waarin ik Topdrinks op haar verplichtingen heb gewezen volgens het verbintenissenrecht, ik hoop niet dat ik verdere stappen moet gaan ondernemen, maar ben er bang voor.
23 jul 2024
helaas is tijdens het vervoer (wat wij uitbesteden aan externe partij) schade ontstaan. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren en wij bieden onze excuses aan voor dit ongemak. zoals we via de mail hebben gecommuniceerd zal u geld terug krijgen tevens om u tegemoet te komen hebben wij u een korting code gestuurd. Dit kunt u dan ook spoedig van ons verwachten.
3 jul 2024

Nooit meer

Had voor een flink bedrag besteld op 25 juni, zou de 26ste bezorgd worden, handig voor het zomerweekend! De 26ste helemaal niets ook geen bericht. Heb vrijdag de 28ste contact opgenomen. Geert-Jan zou het gaan uitzoeken. Ik heb verder niets meer gehoord. 2 juli heb ik ze gemaild en gevraagd of ze het bedrag wilde storneren. Er staat 3 juli nog niets op rekening. Hopen dat het snel teruggestort wordt...
5 jul 2024
Excuses dat het allemaal wat langer duurt dan normaal wij zittne met een onder bezetting wat absoluut niet jullie probleem is maar de onze. Wij zijn hard aan het werk om dit recht te trekken zodat in de toekomst niet meer zal gebeuren
JV
Jos v.
Volendam
21 jun 2024

Onbetrouwbaar bedrijf met zeer slechte service

06-06-'24 : bestelling voor verjaardagsfeestje echter niks bezorgd. Hoorde niets van DPD noch van Topdrinks. Hals over kop ergens anders de drankjes halen. Bestelling blijkt geretourneerd i.v.m. breuk. Maandags gebeld....geen tel. contact mogelijk, moest mail sturen. Na 2 dagen pas reactie. Geen excuses voor het niet ontvangen, het lag nml. aan de bezorger zoals ze mailden. Zou geld terug krijgen en 10% korting op volgende bestelling. Na diverse mailtjes en steeds wachten heb ik nu 2/3 van mijn aankoopbedrag terug. Meteen gereageerd maar geen reactie. Dit is al 3 weken gaande en ik moet nog 1/3 van mijn aankoopbedrag ontvangen. Men beantwoordt ook de mails niet of na een aantal dagen. Zeer schaamteloos en klantonvriendelijk, men noemt dit ook wel afzetterij.
24 jul 2024
Het spijt ons zeer om te horen over uw negatieve ervaring met uw bestelling en de daaropvolgende communicatieproblemen. We begrijpen hoe frustrerend dit voor u moet zijn geweest, vooral gezien de timing rondom een verjaardagsfeestje. Onze excuses voor het ongemak en de vertraging bij de terugbetaling van uw aankoopbedrag. Dit is niet de service die wij willen bieden en wij nemen uw feedback zeer serieus. Om uw situatie zo snel mogelijk op te lossen, willen we u vragen om uw bestelgegevens nogmaals door te sturen naar info@topdrinks.nl. We zullen ervoor zorgen dat uw resterende terugbetaling onmiddellijk wordt verwerkt en bieden u graag een extra compensatie aan voor het ongemak dat u heeft ervaren.
7 jul 2024
Mauvais service de livraison. Annoncé en 1 à 2 jours, colis livré le 3e jour et déposé dans un relai à 5 km le 4e jour.
23 jul 2024
Nous sommes désolés d'apprendre que vous avez rencontré des problèmes avec votre commande et nous vous présentons nos excuses les plus sincères pour les désagréments causés. Nous en ferons part au transporteur afin d'éviter ce genre de situation à l'avenir. Il est évident que cela n'aurait jamais dû se produire.
21 jun 2024

Nooit iets ontvangen en geld kwijt

Update: ik ben al 2 masnden be,ig mijn geld terug te krijgen zowel topdrinkd als trusted webshops reageren niet meer. Heb maar melding gemaakt bij de ACM. Dieven, allebei! Nooit iets ontvangen, na veel heen en weer mailen zou ik mijn geld binnen 5 werkdagen terug krijgen. Die termijn is allang verstreken, maar nu reageren ze niet meer op mijn berichten. Geld kwijt dus......
5 jul 2024
Slechte communicatie, veel te laat geleverd. Doos opengemaakt door transporteur. Tragisch verhaal
23 jul 2024
Het spijt ons dat u een slechte ervaring heeft mee gemaakt. Het kan zijn dat tranporteur na schade of vermoedelijke schade de doos open maakt en controleert voor schade. Dit allemaal om u de klant een beter ervaring te geven. wij zijn u tevens tegemoet gekomen met een korting code hopelijk krijgen we nogmaals de kans om u wel een beter ervaring te bieden
4 jul 2024
Ik wacht al 5 dagen waarom mijn bestelling nog niet is bezorgd op 26 juni besteld
5 jul 2024
Wij zullen uitzoeken waarom het pakket niet geleverd is en terug komen bij u via de mail voor een passende oplossing.
24 jun 2024
De prijs voor Duitsland is 50% van wat wij bij hun in Nederland betalen
5 jul 2024
De prijs van Alcohol wordt groot deel door de prijs van de acijns bepaald. Helaas voor ons Nederlanders is die hoger dan in Duitsland dit verklaart de prijs verschillen.