Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl

3.015 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.824 beoordelingen in totaal

16 aug 2024
Al eerder op zoek geweest naar lampjes op zonne energie waar je ook echt wat licht van hebt en heb deze nu dus ook echt gevonden. De lampjes leken op internet groter dan ze daadwerkelijk zijn ,maar dat had ik kunnen weten want er staat een afbeelding bij met de maten. Zijn gezellige lantaarntjes,wat op meerdere sterktes schijnen,dit is n.l in te stellen,kortom zeer tevreden Hoe lang ze het goed blijven doen dat moet ik nog maar afwachten want heb ze pas net hangen.

Lightexpert vraagt wat ze ter verbetering kunnen doen: een andere bezorger kiezen: de eerste ervaring enkele weken geleden was al niet goed, maar nu bij een 2e bestelling krijg ik al 4 dagen achter elkaar de melding dat het pakket vanavond bezorgd wordt. De tracking link werkt ook niet. Mijn ervaring met Lightexpert gaat vooral over de bezorging: de webshop is prima maar dat kan eigenlijk iedereen, belangrijker is dat het ook op tijd aan komt en niet dat je elke avond (nu 4 achter elkaar) te horen krijgt dat het uiteindelijk toch niet gelukt is te bezorgen.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

22 aug 2024

11 grondspot besteld

ik had 11 grondspot besteld. ze zijn allemaal met een lichte kras aangekomen. Ik heb dit vermeld! ik heb deze antwoord gekregen: ' 10 jul 2024 08:51 CEST Beste klant, Bedankt voor uw bericht. Hier kunnen we helaas geen garantie bieden voor deze krasjes omdat ze ook zeer minimaal zijn. Omdat de grondspots voor buitengebruik zijn zullen er in de loop van de tijd meer krasjes en of beschadigingen op kunnen komen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Romy. | Customer Service'
23 aug 2024
UPDATE: Wij hebben inmiddels per mail contact met u gehad, om samen naar het probleem te kijken en tot een geschikte oplossing te komen Wij zijn hiermee met u tot een wederzijds akkoord gekomen en het probleem is inmiddels verholpen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Lightexpert
5 sep 2024
Sturen wat de mensen bestellen, en niet schermen met facturen die overeenkomen met de levering of zeggen de screenprint van u winkelkar is maar een screenprint. Wat zou het anders kunnen zijn als de mogelijkheid bestaat aankopen doen zonder account. Gewoon bullshit en bar slechte service.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u denkt iets anders te hebben ontvangen dan hetgeen u besteld heeft. Echter wordt een factuur opgemaakt in het systeem naar aanleiding van de order, wij kunnen hier geen veranderingen in aanbrengen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet,
4 sep 2024
Ik bestel een pakketje, die word vervolgens zonder dat ik de kans heb die op te halen retour gedaan naar jullie. En krijg later wel netjes mijn geld terug (omdat die niet leverbaar zou zijn) maar jullie zouden mijn product opnieuw verzenden.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw bericht en wat vervelend dat uw pakket al zo snel weer retour is gestuurd door het transportbedrijf. Helaas hebben wij hier geen invloed op, normaliter blijft een pakket 7 dagen op het afhaalpunt voordat het weer wordt geretourneerd. De klantenservice waar u contact mee heeft gehad heeft inderdaad aangegeven dat het pakket naar u teruggestuurd moest worden, echter is hier iets in misgegaan. Onze excuses hiervoor. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
KB
Kawtaf B.
Limburg
26 aug 2024
Verzend dagen kloppen voor geen meter. Na meerdere belletjes geven ze aan dat iets geleverd is bij pakket punt, wat gewoonweg niet klopt. Dus al met al, slechte ervaring en geen oplossing.
27 aug 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat er problemen zijn met de levering van uw pakket. Er is inmiddels navraag gedaan bij DPD en wij zijn in afwachting van hun antwoord, zodra wij dit hebben ontvangen zullen we u op de hoogte houden hiervan. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,

Bestelling annuleren

Ik heb binnen een half uur mijn bestelling geannuleerd, toch werdt deze opgestuurd waardoor ik 4,95 euro retourkosten kon gaan betalen. Zeer slechte zaak vind ik.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste Marga, Bedankt voor uw bericht en wat vervelend dat de order niet meer geannuleerd kon worden. Omdat wij aangeven voor 22.00 besteld die dag nog verzonden, kunt u voorstellen dat als u om 21.30 besteld wij er alles aan doen om dit na te kunnen komen. Daarom was het in uw geval niet meer mogelijk om te annuleren. Wij hopen op uw begrip hiervoor, met vriendelijke groet,
Veel moeite moeten doen om een incomplete levering volledig geleverd te krijgen. Transporteur is zeer slecht. Voorheen budbee was goed en betrouwbaar.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u een mindere ervaring heeft met de transporteur. Wij doen ons best om een order compleet en snel bij u te leveren, echter kan er soms iets verkeerd gaan, onze excuses hiervoor. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
4 sep 2024
Ik kreeg niet het artikel wat ik heb besteld en de klantenservice zou mij mailen (na een niet echt geïnteresseerd gesprek) en dit is niet gebeurd.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u het verkeerde artikel heeft ontvangen. U heeft contact gehad met de klantenservice hierover en zij hebben u een mail gestuurd, misschien is deze in uw spam terecht gekomen? Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet,
1 sep 2024
Lampje besteld na een week nog niks ontvangen . Gemaild waar het blijft geen reactie echt slecht . Ik hoop dat ik mn lamp nogontvang
2 sep 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Onze collega van de klantenservice heeft u afgelopen donderdag een mail verstuurd dat het artikel in backorder staat (wordt deze week binnen verwacht). Wellicht is deze mail in uw spam terecht gekomen? Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,
Heb een onvolledige bestelling probeer ik ze te bereiken te of te mailen wordt niet op gereageerd zeer slecht
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling, en wat vervelend dat er niet wordt gereageerd. Echter heeft de klantenservice u gisteren rond 12.00 een mail gestuurd waarin om informatie wordt gevraagd. Hierop is geen antwoord gekomen, wellicht is deze mail in uw spam terecht gekomen? Wij hopen hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
Gewoon naar de klant luisteren en niet naar uitwegen zoeken.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat jammer dat u niet tevreden bent. De klantenservice heeft een nieuwe lamp voor u in bestelling gezet en wij hopen dat het probleem hiermee is verholpen. Mocht u nog vragen hebben, laat het ons weten, Met vriendelijke groet,
Na een week is mijn bestelling nog niet geleverd.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste Linda, Bedankt voor uw beoordeling, zoals al eerder aangegeven kunt u hierover contact opnemen met de klantenservice zodat er een onderzoek opgestart kan worden bij de transporteur. Wij horen graag van u, met vriendelijke groet,
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste Willy, Bedankt voor uw beoordeling. Je hebt contact opgenomen met de klantenservice over de door u bestelde artikelen. Wij hopen dat zij u naar tevredenheid hebben kunnen helpen en dat de problemen zijn opgelost. Met vriendelijke groet,
23 aug 2024
26 aug 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zien dat er contact is geweest met de klantenservice en hopen dat de klacht en of opmerking naar wens is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet en excuses voor het ongemak.
15 aug 2024

Productie foutje

Productiefout Bestelde dimmer in goede orde ontvangen. Ware het niet dat de dimmerknop niet paste. Om dit te laten beoordelen door uw medewerkster werd om een foto en of filmopname te zenden. Daar ik hiertoe niet in staat ben werd mij geadviseerd de knop er zwaar op te drukken. Met als resultaat knop defect. Met ductape en secondelijm de dimmer gemonteerd. Achteraf bleek er namelijk een braam in de knop te zitten daar waar het veertje in de knop is aangebracht. Dus de de knop kon niet goed gemonteerd worden. In ieder geval hartelijk dank voor uw goedbedoelde adviezen m.b.t. de montage. Heb ik geluk dat mijn technische kennis en creativiteit mij niet in de steek heeft gelaten Met vriendelijke groet B.Jonker
16 aug 2024
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. Jammer om te horen dat u het product niet direct heeft kunnen gebruiken. Gelukkig heeft onze klantenservice u goed op weg kunnen helpen waardoor het probleem is verholpen. Jammer dat we alsnog hierdoor een lage beoordeling hebben gekregen. Mochten wij in de toekomst nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij dat natuurlijk graag. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
6 aug 2024
Er was een probleem met de email versturing heel asociaal te woord gestaan het het probleem lag aan mijn mail beweerde mevrouw aan de telefoon.. Na 3 x proberen het mailadres geprobeerd waar het account mee aangemaakt is en daar werd die wel heen gestuurd dus als je een account maakt moet je login mail rn je mail waar je de mails op binnen wil krijgen het zelfde zijn. Maar het probleem ligt absoluut niet bij hun. Tevens stond de bestelling ook niet zichtbaar in mijn account op hun eigen site.. dat moest ook aan mij liggen.
7 aug 2024
Beste klant, Bedankt voor uw review. We zien dat er 2 verschillende mailadressen in ons systeem staan. Wanneer u een account maakt op het ene mailadres worden alle mails van uw bestelling hiernaartoe gestuurd. Het is dan ook de bedoeling dat u het mailadres van uw account gebruikt. U kunt via het contactformulier een klantvraag starten zodat we de tracking alsnog naar u toe kunnen mailen omdat dit naar uw andere mailadres is gestuurd. We horen graag van u. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
16 aug 2024
Levertijd klopt niet. Al 1,5 aan het wachten en nog geen verzendbevestiging. Snelle levering was juist reden dat ik voor jullie koos.
16 aug 2024
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. Vervelend om te horen dat u uw bestelling nog niet heeft mogen ontvangen. We zien in het systeem dat er al een vraag uit is gezet in ons magazijn voor meer duidelijkheid. Onze klantenservice zal dit met spoed voor u gaan oplossen.Jammer om te zien dat u ons op voorhand een lage beoordeling geeft. Mochten u nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan horen wij dat uiteraard graag. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,
25 jul 2024
Ik heb contact proberen te krijgen omdat de pir van de lamp niet goed functioneerd. Lukt niet. Ook geen telefoon nr gevonden waar ik wat inlichtingen kan krijgen. Zit met een ontevreden gevoel.
26 jul 2024
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. Vervelend om te horen dat u ons niet kunt bereiken. echter staat het telefoonnummer aangegeven op de website wanneer u op klantenservice klikt bovenaan onze website. Ook kunt u via het contactformulier contact met ons opnemen zodat we uw melding in behandeling kunnen nemen. We horen graag van u zodat we u verder kunnen helpen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,
GH
6 aug 2024
De geleverde lampen vielen mij helaas tegen. De prijs kwaliteit was in mijn ogen onder de maat. (Alles heel fragiel)
7 aug 2024
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. Jammer om te horen dat het artikel niet naar wens is. U kunt eventueel contact opnemen met onze klantenservice om de artikelen te retourneren. Mocht u nog verdere vragen en/of opmerkingen hebben, dan horen wij dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
23 jul 2024
Voor het retouren moet je geld betalen. Ik vind dat niet kunnen. Voortaan ga ik via bol bestellen.
25 jul 2024
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. Jammer om te horen dat u dit op deze manier ervaart en ons hiervoor een slechte beoordeling geeft. Op onze website bij de retourenpagina kunt u terug lezen waar een retour aan moet voldoen en wat de voorwaarden van het retourneren zijn. Hier is te vinden dat er voor een retour kosten in rekening gebracht worden. Wanneer u twijfels heeft of vragen hebt, dan kunt u van te voren altijd contact opnemen met onze klantenservice voordat u een bestelling plaatst. Mocht u nog verdere vragen en/of opmerkingen hebben, dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl