Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl

3.015 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.824 beoordelingen in totaal

16 aug 2024
Al eerder op zoek geweest naar lampjes op zonne energie waar je ook echt wat licht van hebt en heb deze nu dus ook echt gevonden. De lampjes leken op internet groter dan ze daadwerkelijk zijn ,maar dat had ik kunnen weten want er staat een afbeelding bij met de maten. Zijn gezellige lantaarntjes,wat op meerdere sterktes schijnen,dit is n.l in te stellen,kortom zeer tevreden Hoe lang ze het goed blijven doen dat moet ik nog maar afwachten want heb ze pas net hangen.

Lightexpert vraagt wat ze ter verbetering kunnen doen: een andere bezorger kiezen: de eerste ervaring enkele weken geleden was al niet goed, maar nu bij een 2e bestelling krijg ik al 4 dagen achter elkaar de melding dat het pakket vanavond bezorgd wordt. De tracking link werkt ook niet. Mijn ervaring met Lightexpert gaat vooral over de bezorging: de webshop is prima maar dat kan eigenlijk iedereen, belangrijker is dat het ook op tijd aan komt en niet dat je elke avond (nu 4 achter elkaar) te horen krijgt dat het uiteindelijk toch niet gelukt is te bezorgen.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

31 aug 2024
Het was mij betreft goed, maar toen ik een vraag stelde over mijn eerdere bestelling gekoppeld aan de nieuwe bestelling, moest ik zelf maar even op de site kijken. Het ging erom dat ik 3 jaar geleden een led-panel heb gekocht en dat hij nu 'flikkerde' (net na de garantie periode (snik snik)). Dat panel was niet meer leverbaar en ik wilde graag een vergelijkbaar product hebben. Om dat te doen moest ik maar gewoon op de site kijken. Dat viel mij wel tegen, maar goed de nieuwe hangt ondertussen en doet precies wat het moet doen.
JV
Jan V.
Ittervoort

In de beschrijving van de dimmer zou ik toevoegen dat er maar 1x stroomdraad aangesloten kan worden.…

In de beschrijving van de dimmer zou aangegeven moeten worden dat er geen doorvoermogelijkheid is voor de stroomdraad. Er zijn 4 aansluitingen namelijk 1xL, 1x ledlamp en 2 loze aansluitingen. Waarom niet 2xL zodat je kunt doorlussen naar de volgende dimmer.
HR
Hgg R.
panningen
22 aug 2024
In een hoek was een klein stukje gescheurd. Neem aan dat dit tijdens transport is gebeurd. Heb het zelf kunnen plakken. Verder goed licht van deze lamp
In de avond voor 22.00 uur besteld. Zou worden geleverd de dag erna. Helaas werd het enkele dagen later. Gelukkig was dit voor ons geen probleem.
6 sep 2024
alles goed verlopen. 1 defect artikel ontvangen. duidelijk contact met klantendienst. vervanging/terugbetaling lopende.
4 sep 2024
Prijs kwaliteit.1 van de bestelde armaturen was defect. Na contact met de nodige uitleg vervangen door een nieuw.
4 sep 2024
Snel geleverd goed in gepakt. Alleen de site is niet erg gebruiksvriendelijk met mobiel gebruik.
snel geleverd, maar in vervolg andere foto van produkt op foto groter als in werkelijkheid

Goede klantenservice

Er was iets misgegaan met de levering maar bedrijf heeft het keurig opgelost.
JC
joop c.
amsterdam
1 sep 2024
Het is jammer dat de beschrijving in alle talen is behalve Nederlands
26 aug 2024
de lampen waren beduidend kleiner dat de foto's deden uitschijnen.
31 aug 2024
Kwaliteit producten is goed, levering kwam echter een dag later.
2 sep 2024
Verzending uitstekend, Mooie goed werkende lamp
1 tl lamp is defect , jammer wat te doen ??
Prima, iets later bezorgd dan verwacht.
Snelle levering en goed prodict
Mooie kwaliteit ledstrip
Hele snelle levering.