JUNGstore.nl- Logo - Beoordelingen

JUNGstore.nl

247 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.249 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor JUNGstore.nl

21 aug 2024
Alles binnen 2 dagen geleverd (aan particulier)
28 aug 2024
Verzendkosten te hoog
25 aug 2024
3 aug 2024
27 jul 2024
23 jul 2024
2 jul 2024

goede communicatie/service

goede communicatie, vooral ivm. verlengde levertijden. Goed advies ivm. een foute bestelling, snelle levering van die nieuwe spullen. Goede kwaliteit. Alleen de verpakking kost een ster: De stopcontacten bungelden bij allebei leveringen zonder verpakking in een veel te grote doos. Het zou me niet verbasen als de afdekplaten hierbij krassen oplopen. Wij hadden geluk.
9 jul 2024
Goede prijs, breed assortiment, helaas niet altijd alles voorradig en onduidelijk wanneer beschikbaar waardoor je soms langer moet wachten dan initieel aangegeven
17 jul 2024
Duidelijk info op de site en bij vragen goed bereikbaar en veel kennis
ER
Ed R.
Goirle
8 jul 2024
4 jul 2024
9 jun 2024

Alles goed volledig snel, verpakken mag nog iets beter

Een van in totaal 3 dozen was minder goed ingepakt. Kleinigheid voor ons omdat het toevallig goed ging, maar waar schakelmateriaal op de wand zichtbaar is uiteindelijk zoals dubbel stopcontact (type in ovale inbouwdoos), moeten die stopcontacten met hun mooie witte buitenkant toch eigenlijk wel beter verpakt zitten tegen krassen, bij ons 4 stuks los in doos. Nogmaals, gelukkig geen zichtbare krassen deze keer, maar dat blijft in de pakketbezorging niet altijd goed gaan natuurlijk.
12 jun 2024
alles prima, ik heb iets besteld, betaald, het is goed verpakt gelevert... niet meer niet minder.
11 jun 2024
Goed, makkelijk, maar eerlijk gezegd …een beetje traag.
19 mei 2024
Prima bezorging, pakketje wel wat groot voor de inhoud.
16 jun 2024
29 mei 2024
KH
Kate H.
Leidschendam
10 nov 2023
Website could have a clearer description of the switch afdekraam. The white glass is 'Alpine wit' and the green glass is 'Mat wit.' Why not say it is green glass???