www.chasin.nl

36 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.685 beoordelingen in totaal

7 okt 2023
helaas is mijn score winkel weg en ben ik blij dat er nog een Chasin webshop is. Mijn ervaringen zijn precies zoals die waren bij score.nl

10 okt 2023
Ik heb zonder account een kledingstuk besteld en betaald, maar echt nooit een besturing of update gekregen. Geen idee of mijn bestelling is doorgekomen is, afgehandeld is en of het op een afleverpunt ligt..

Beoordelingen voor www.chasin.nl

8 okt 2023
jas besteld op 30 september zou binnen 3 dagen geleverd worden, nu 8 oktober nog geen verzend bewijs of iets kut site
17 okt 2023
Ik heb nog steeds niks ontvangen en krijg geen contact over de status van de bestelling
13 okt 2023
Voorraad blijkt toch niet beschikbaar en daarom niet leverbaar
10 okt 2023
Na anderhalve week bestelling nog steeds niet bezorgt
6 okt 2023
Pakket nog steeds niet binnen, wacht al een week