Lucardi Juwelier Groningen Paddepoel- Logo - Beoordelingen

Lucardi Juwelier Groningen Paddepoel

201 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden351 beoordelingen in totaal

20 jan 2024
Deze dame die ons hielp. Werkelijk waar een heerlijke dame met een fantastische houding lief en onwijs goede klanten service. Toppertje. Ontzettend prettig geholpen. Helaas weet ik haar naam niet. Maar het was een Syrisch hoog zwanger meisje. Goeie aanwinst voor dit filiaal. Ben er gevoelig voor want ik ben zelf Manager van meerdere retail counters. Nee hele prettige ervaring. Eigenlijk nooit eerder bij lucardi zo ervaren. Vaak onervaren dames naar mijn gevoel. Of ongeinterseeedd dat kan ook. Dit was een cadeautje op de zaterdag middag.

15 jun 2024
Jullie doen het prima ik heb een armband met levensboom en oorbellen nu ben een hanger van de oorbellen verloren zilver verkopen jullie ook losse hangers ik baal vreselijk van .

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Groningen Paddepoel

17 apr 2024
Zeer vriendelijke en behulpzame verkoopster. Er mistte een steentje uit de ring die ik uitgezocht had. Ze heeft een nieuwe voor me besteld en in tussentijd kan ik deze dragen. Ze wees me ook op het membership wat nog een extra leuke korting opleverde. Zeer tevreden dus!
2 okt 2023

Service en aandacht

Veel aandacht en uitzoeken want we hadden wat uitgezocht op jullie webshop. Toch twee horloges gekocht maar de grote van het klokje viel wat tegen voor de persoon in kwestie. Direct geruild voor een ander grote van de band Direct geregeld, tot volle tevredenheid.
18 okt 2023
we zijn goed behandeld in de winkel en werden nog geatendeerd dat er klantenkaart is waar korting mee te krijgen was deze konden we direct in de winkel aanvragen goede service tevens netje behandeld ik zeg ga zo door en we komen zeker terug ik zeg een dikke 10
Ik kocht een niet zo heel duur gouden kettinkje maar heel vriendelijk geholpen. Ook toen ik vroeg om een ketting van mijn overleden moeder te bekijken en de waarde te berekenen werd er alle tijd genomen. Heel fijn.
21 mei 2024
Heel vriendelijk personeel. Lieten mij rustig kijken en kwamen niet zoals elders vaak gebeurd gelijk bij je van kan ik je helpen. Heb niet echt iets wat beter kan, vind het altijd prettig om daar binnen te komen.

Deskundigeid en service

De deskundigheid van de dames, de manier van aanspreken en de oprechte adviezen die zij gaven, ze weten je goed te adviseren.je bent geen nummer voor ze nemen echt de tijd voor je.
Samen met mijn tante op 7-12-2023 een zilveren baby armbandje gekocht, en we werden direct vriendelijk en snel geholpen, en het armbandje is direct gegraveerd, super mooi geworden.
Snel en goed geholpen. Verkoopster snapte snel wat ik vroeg. Een ring extra om mijn vinger zodat de ring met de vingerafdruk van mijn overleden dochter niet afglijdt. Top!
Snelle service. Mijn vrouw is haar gouden armband verloren. Een nieuwe was op voorraad, passen, betalen en weer klaar. Geen gezeur, niet inpakken maar omhouden...
25 okt 2023

Prettige ervaring, Groningen Paddepoel

In groningen, Paddepoel, heel netjes te woord gestaan, er werd uitgebreid de tijd genomen om me te helpen en de prijs van een paar oorbellen opgezocht. Heel fijn!
17 nov 2023
Ik en mijn vriendin werden goed geholpen met het uitzoeken van sieraden. Er werd echt de tijd genomen en goed meegedacht. Hele prettige ervaring gehad.
3 feb 2024
Vakkundig geholpen, doordat er goed geluisterd werd naar de wens van mijn dochter en goed geadviseerd werd. Een blije klant ging huiswaarts!!

Onze kleindochter haar eerste oorknopjes

Onze kleindochter heeft haar eerste gaatjes gekregen. Personeel ging er goed mee om, rustgevend voor een meisjes van 3. Top
15 nov 2023

Vriendelijk geholpen door de verkoop medewerkster

Vriendelijk geholpen door de medewerkster, gaf mij advies over een cadeau voor een vriendin, erg behulpzaam en aardig.
17 mei 2024
Jullie hebben mooie sieraden van een hele goeie kwaliteit en het heeft ook nog een normale prijs voor een sieraad
15 okt 2023
Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Heel prettig om daar op een rustige manier rond te kijken.
21 apr 2024
Heel vriendelijk en rustig, ondanks dat er meerdere klanten in de winkel waren alle tijd aan mij geven.
1 nov 2023
Hele goeie service! Ik moest een bandje laten graveren. Ging allemaal heel makkelijk en snel. Echt top.
De medewerkers hebben mij geholpen mijn helix piercing te verwisselen voor een nieuw gekocht sieraad.
23 sep 2023
Ze nemen de tijd voor je om een goede keuze te maken Ze willen alles wel laten zien Heel fijn