MegaGadgets.nl- Logo - Beoordelingen

MegaGadgets.nl

500 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.409 beoordelingen in totaal

10 okt 2023
ik had een pakketje besteld en kwam kapot aan, ik had het gemeld en de volgende dag kreeg ik een nieuw pakketje met een handgeschreven kaart, bedankt!!!

Iets besteld. Ineens niet meer leverbaar. Hoor je verder niets van, zelf contact opgenomen omdat het artikel niet meer op voorraad was. Krijg je het bericht dat ik op de lijst stond voor te contacteren. Jammer. De rest van de producten waren zeer leuk.. ik zou hier op basis van de ontvangen producten zeker terug komen, in de hoop dat de site dan meer up to date is en het contact sneller verloopt.

Beoordelingen voor MegaGadgets.nl

22 aug 2024

Snelle levering, maar liever niet door Trunkrs

Snelle levering. Jammer dat ze Trunkrs gebruiken met welk pakketbezorgbedrijf ik zeer slechte ervaringen heb.
28 aug 2024
Hey! Bedankt voor je review! 🚀 Het is echt fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad met de levering. Wij gebruiken Trunkrs als vervoerder omdat deze snel levert. Als je weer zin hebt om bij ons te shoppen, ben je altijd welkom. Groetjes, Anne

zeer tevreden.

Een mooie gouden roos, in een prachtige verpakking. en een snelle levering.
Leuke artikelen, leuke prijsjes en een overzichtelijke website
Mooie globe, klassieke uitstraling en snel bezorgd
Antwoord van MegaGadgets.nl
Hoi! wat een mooie review! 🕺💃 Je hebt ons team echt blij gemaakt. Als je in de toekomst weer een ‘wow’-ervaring wilt, staan we graag voor je klaar. Groetjes, Anne
20 aug 2024
Prettige website, snelle levering, prima product!
21 aug 2024
Hey, bedankt voor je mooie review! 🚀 Het is echt fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad. Als je weer zin hebt om bij ons te shoppen, ben je altijd welkom. Groetjes, Anne
Goede communicatie via email, snelle levering.
Zeer snel, krijgt wat je hebt besteld
24 aug 2024
Snel geleverd volgens afspraak
28 aug 2024
Hoi Nienke, wat leuk om jouw review te lezen! 🎉 We werden er helemaal blij van. Kom gerust nog eens terug voor meer shoppingplezier. Tot snel! Groetjes, Anne
EO
Elly O.
Rotterdam
1 sep 2024
beetje teveel in hoekje gezet.
Antwoord van MegaGadgets.nl
Wauw, bedankt voor je fantastische review! 🌟 We zijn superblij dat je onze service waardeert. Als je weer een 'wauw'-moment wilt beleven, staan we klaar om je opnieuw te verrassen. Groetjes, Anne
25 aug 2024
Snel en vlot
28 aug 2024
Hoi Sandrine, jouw review maakte echt onze dag! 🌞 Dank je wel voor de mooie woorden. Als we je nog ergens mee kunnen helpen, laat het ons dan zeker weten. Groetjes, Anne
Antwoord van MegaGadgets.nl
Hoi, wat leuk om jouw review te lezen! 🎉 We werden er helemaal blij van. Kom gerust nog eens terug voor meer shoppingplezier. Tot snel! Groetjes, Anne
3 sep 2024
25 aug 2024
28 aug 2024
Hallo, bedankt voor je geweldige review! 🙌 Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Als je nog meer plezier wilt beleven, staan onze digitale schappen altijd voor je open. Groetjes, Anne
19 aug 2024
21 aug 2024
Hoi Ingrid, wat leuk om jouw review te lezen! 🎉 We werden er helemaal blij van. Kom gerust nog eens terug voor meer shoppingplezier. Tot snel! Groetjes, Anne
2 sep 2024

Kapot en kwam niet op de afgesproken dag

Kwam niet op de afgesproken dag, ondanks extra betaling verzendingswijze. Was bovendien bij uitpakken kapot.
Antwoord van MegaGadgets.nl
Beste klant, Allereerst, hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Uw eerlijke feedback is essentieel voor ons om onze service te verbeteren. Het spijt ons zeer dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wij nemen onze verantwoordelijkheid serieus en willen proactief werken aan een oplossing die u volledig tevreden stelt. Daarom nemen wij contact met u op, om de situatie persoonlijk te bespreken en samen te kijken hoe we dit kunnen rechtzetten. U verdient een 10/10 ervaring, en wij zijn vastberaden om dat te realiseren. Om dit zo goed mogelijk te kunnen doen horen wij graag wat wij kunnen doen om ervoor te zorgen dat u een 10/10 ervaring zult krijgen. We waarderen de kans die u ons geeft om het beter te doen en kijken uit naar het herstellen van uw vertrouwen in ons.
18 aug 2024
Het leek in de advertentie dat de bal in het Nederlands was maar deze was toch in het Engels.
21 aug 2024
Beste Kati, Allereerst, hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Uw eerlijke feedback is essentieel voor ons om onze service te verbeteren. Het spijt ons zeer dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wij nemen onze verantwoordelijkheid serieus en willen proactief werken aan een oplossing die u volledig tevreden stelt. Daarom nemen wij contact met u op, om de situatie persoonlijk te bespreken en samen te kijken hoe we dit kunnen rechtzetten. U verdient een 10/10 ervaring, en wij zijn vastberaden om dat te realiseren. Om dit zo goed mogelijk te kunnen doen horen wij graag wat wij kunnen doen om ervoor te zorgen dat u een 10/10 ervaring zult krijgen. We waarderen de kans die u ons geeft om het beter te doen en kijken uit naar het herstellen van uw vertrouwen in ons. Groeten Anne