MegaGadgets.nl- Logo - Beoordelingen

MegaGadgets.nl

503 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.402 beoordelingen in totaal

10 okt 2023
ik had een pakketje besteld en kwam kapot aan, ik had het gemeld en de volgende dag kreeg ik een nieuw pakketje met een handgeschreven kaart, bedankt!!!

Iets besteld. Ineens niet meer leverbaar. Hoor je verder niets van, zelf contact opgenomen omdat het artikel niet meer op voorraad was. Krijg je het bericht dat ik op de lijst stond voor te contacteren. Jammer. De rest van de producten waren zeer leuk.. ik zou hier op basis van de ontvangen producten zeker terug komen, in de hoop dat de site dan meer up to date is en het contact sneller verloopt.

Beoordelingen voor MegaGadgets.nl

JP
15 jul 2024
16 jul 2024
Hoi Jurgen, jouw review maakte echt onze dag! 🌞 Dank je wel voor de mooie woorden. Als we je nog ergens mee kunnen helpen, laat het ons dan zeker weten. Groetjes, Anne
7 aug 2024
Hey Monika, bedankt voor je mooie review! 🚀 Het is echt fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad. Als je weer zin hebt om bij ons te shoppen, ben je altijd welkom. Groetjes, Anne
4 aug 2024
7 aug 2024
Hi, bedankt voor je mooie review! 🚀 Het is echt fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad. Als je weer zin hebt om bij ons te shoppen, ben je altijd welkom. Groetjes, Anne
1 aug 2024
7 aug 2024
Hoi Marcel, wat een mooie review! 🕺💃 Je hebt ons team echt blij gemaakt. Als je in de toekomst weer een ‘wow’-ervaring wilt, staan we graag voor je klaar. Groetjes, Anne
29 jul 2024
7 aug 2024
Hoi Jasper, wat leuk om jouw review te lezen! 🎉 We werden er helemaal blij van. Kom gerust nog eens terug voor meer shoppingplezier. Tot snel! Groetjes, Anne
27 jul 2024
7 aug 2024
Hoi Trisha, jouw review maakte echt onze dag! 🌞 Dank je wel voor de mooie woorden. Als we je nog ergens mee kunnen helpen, laat het ons dan zeker weten. Groetjes, Anne
14 jul 2024
16 jul 2024
Hoi Gerda, wat een mooie review! 🕺💃 Je hebt ons team echt blij gemaakt. Als je in de toekomst weer een ‘wow’-ervaring wilt, staan we graag voor je klaar. Groetjes, Anne
26 jun 2024
Keurig op tijd, netjes verpakt, product voldoet aan de verwachtingen zoals op de website gecommuniceerd.
8 jul 2024
Hey Heleen, bedankt voor je mooie review! 🚀 Het is echt fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad. Als je weer zin hebt om bij ons te shoppen, ben je altijd welkom. Groetjes, Anne
8 jul 2024
Leuke spullen die je niet overal ziet, snel bezorgd en natuurlijk een mooie prijs!!
8 jul 2024
Hallo, bedankt voor je geweldige review! 🙌 Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Als je nog meer plezier wilt beleven, staan onze digitale schappen altijd voor je open. Groetjes, Anne
29 jun 2024
Heel leuk artikel,mooi om cadeau te geven! Alles goed verlopen.Snelle bezorging.
8 jul 2024
Hey Luusje, bedankt voor je mooie review! 🚀 Het is echt fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad. Als je weer zin hebt om bij ons te shoppen, ben je altijd welkom. Groetjes, Anne
12 jun 2024
Vlot geleverd, conform advertentie, geen gedoe, niets terug hoeven sturen.
8 jul 2024
Hallo Mathu, bedankt voor je geweldige feedback! 🍒🍰 Het maakt ons echt blij om te horen dat je tevreden bent. Als je nog meer lekkers wilt ontdekken, staan we voor je klaar. Groetjes, Anne
3 jul 2024
Betrouwbare website met leuke hebbedingetjes. Werd vlot geleverd
8 jul 2024
Hey, bedankt voor je mooie review! 🚀 Het is echt fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad. Als je weer zin hebt om bij ons te shoppen, ben je altijd welkom. Groetjes, Anne
3 jul 2024
Geweldige cadeaus gadgets en super snelle service.
8 jul 2024
Hoi Mika, wat leuk om jouw review te lezen! 🎉 We werden er helemaal blij van. Kom gerust nog eens terug voor meer shoppingplezier. Tot snel! Groetjes, Anne
2 jul 2024
Niks te klagen. Spullen komen altijd tijdig aan.
20 jun 2024
Was snel bezorgd en werkt perfect
8 jul 2024
Hoi Mitch, wat leuk om jouw review te lezen! 🎉 We werden er helemaal blij van. Kom gerust nog eens terug voor meer shoppingplezier. Tot snel! Groetjes, Anne
20 jun 2024
Alles ging vlot en duidelijk
8 jul 2024
Hallo Marleen, bedankt voor je geweldige review! 🙌 Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Als je nog meer plezier wilt beleven, staan onze digitale schappen altijd voor je open. Groetjes, Anne
30 jun 2024
Geweldig en snel
8 jul 2024
Hallo, bedankt voor je geweldige feedback! 🍒🍰 Het maakt ons echt blij om te horen dat je tevreden bent. Als je nog meer lekkers wilt ontdekken, staan we voor je klaar. Groetjes, Anne
15 jun 2024
snel
8 jul 2024
Hoi Ineke, wat leuk om jouw review te lezen! 🎉 We werden er helemaal blij van. Kom gerust nog eens terug voor meer shoppingplezier. Tot snel! Groetjes, Anne
19 jun 2024
👍
8 jul 2024
Wauw Jerwand, bedankt voor je fantastische review! 🌟 We zijn superblij dat je onze service waardeert. Als je weer een 'wauw'-moment wilt beleven, staan we klaar om je opnieuw te verrassen. Groetjes, Anne
7 jul 2024
8 jul 2024
Hoi, jouw review maakte echt onze dag! 🌞 Dank je wel voor de mooie woorden. Als we je nog ergens mee kunnen helpen, laat het ons dan zeker weten. Groetjes, Anne