heydude.nl- Logo - Beoordelingen

heydude.nl

1.283 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.790 beoordelingen in totaal

14 jan 2024
I am very happy with colors, and the design of the shoes. Also Hey Dude shoes are very light which is a great advantage for a shoe. The only thing that I’m not happy with my purchase is that the shoe that I received have several scratches as you can see in the photos. I have already send back my first order because the size was small. This one fits perfect but the problem is that I can’t change the shoes if it has been damaged. I can only send it back if I want to change the size.

25 sep 2023
Ik had boots besteld en aangeleverd maar er zitten vlekken op. 2 mails verstuurd vorige week maar geen reactie gekregen zodus voor mij en de familie geen Hey Dude meer spijtig maar er zijn nog andere merken die rekening houden met hun klanten

Beoordelingen voor heydude.nl

9 jul 2024
Fantastisch product. Heldere site, netje geleverd. Enige verbetering zou liggen in een accurate track and trace. Deze is nu dat de bestelling wordt behandeld en dan heb je ineens het pakket al. Dus daar zit een hiaat
9 jul 2024
Bedankt voor je positieve feedback en je suggestie! We zijn blij dat je tevreden bent met ons product en de levering. We gaan zeker kijken naar het verbeteren van onze track and trace. Veel plezier met je HEYDUDE's! 👟✨
11 jul 2024
1ste x besteld en is goed bevallen. Op plaatje minder mooi dan in het echt! De volgende dag de schoenen al in huis. Super snel en ik dus super blij. Volgende x dus zo weer bestellen
11 jul 2024
Wat een fijne review, dankjewel! 🎉 Super dat je zo blij bent met je nieuwe HEYDUDE schoenen en de snelle levering. We kijken uit naar je volgende bestelling! 👟💨😊
10 jul 2024
Het idee van de schoenen vind ik fijn. Als er verkooppunten bekend zouden zijn bij mij waar ik de schoenen kan passen, vind ik dat aanzienlijk prettiger als terugsturen
10 jul 2024
Fijn dat je het idee van onze schoenen goed vindt! We begrijpen dat passen in een winkel prettiger kan zijn. Je kunt onze verkooppunten vinden op onze website via deze link: https://heydude.nl/pages/store-locator Hopelijk zit er eentje bij jou in de buurt! 😊👟
31 jul 2024
Deze 41 heeft een andere dikkere zool Past dus niet zo goed als andere 41 maten.Dus graag een wat dunnere zool als u die nog na kunt sturen graag
4 aug 2024

Sale helaas niet beschikbaarheid

Van de dames schoenen in de sale waren er nauwelijks nog maten verkrijgbaar. Beetje vreemd om er dan nog wel enorm reclame voor te maken.
2 aug 2024
Heerlijk zittende schoenen en licht van gewicht. Geen 5 sterren omdat mijn bestelling was geannuleerd 😞
13 jul 2024
Goede communicatie ook als er geen verzending doorgaat. En geld wordt keurig terug gestort
3 aug 2024
Veel keuze, snelle service en mijn partner os erg tevreden over de schoen lopen heerlijk
17 jul 2024
Heerlijke schoen, jammer dat er geen losse zooltjes te bestellen zijn
17 jul 2024
Bedankt voor je positieve review! Super om te horen dat je de schoenen heerlijk vindt. Jammer dat we je teleur moeten stellen over de losse zooltjes. We nemen je feedback zeker mee en hopen dat je blijft genieten van je HEYDUDE's! 😊👟
9 jul 2024
Betaalbare schoenen, vallen wel kleiner uit. Snelle levering
9 jul 2024
Het zijn fijne schoenen maar behoorlijk aan de prijs
7 aug 2024
Geen overbodige berichten over de aankoop. Gewekdig
19 jul 2024
Zeer snel geleverd. Lekkere lichte schoenen.
19 jul 2024
Dankjewel voor je positieve review! Fantastisch dat je zo tevreden bent met de snelle levering en de lichte schoenen. Veel draagplezier! 👟💨
31 jul 2024
Heel snelle aflevering. En mooie schoenen.
4 aug 2024
Snelle levering, goede kwaliteit en maat.
1 aug 2024
Loopt makkelijk weg