heydude.nl- Logo - Beoordelingen

heydude.nl

1.314 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.903 beoordelingen in totaal

14 jan 2024
I am very happy with colors, and the design of the shoes. Also Hey Dude shoes are very light which is a great advantage for a shoe. The only thing that I’m not happy with my purchase is that the shoe that I received have several scratches as you can see in the photos. I have already send back my first order because the size was small. This one fits perfect but the problem is that I can’t change the shoes if it has been damaged. I can only send it back if I want to change the size.

25 jun 2024
We hadden gedacht dat een bestelling plaatsen n betalen maar later versturen niet zó veel problemen zou leveren, maar niets is minder waar. In eerste instantie weinig hulp en het grootste probleem schijnt bij dhl te zijn. Ondanks adreswijziging, telefonisch contact, geleverd op een adres wat niet mogelijk was en op een verkeerd adres. Nu 1 paar zoek maar er is een onderzoek gestart. Veel gebel, geschrijf vanaf vakantieadres, hiervan geleerd.

Beoordelingen voor heydude.nl

27 jun 2024
De levering verliep vlot, alleen twijfel ik een beetje aan de schoenmaat die ik bestelde. Omdat ik tussen 2 maten wat inzit heb ik deze keer voor een maat groter gekozen maar dit lijkt net iets te groot en een kleiner durf ik ook niet riskeren....
28 jun 2024
Wat jammer dat de maat niet helemaal goed lijkt te zitten. Geen zorgen, je kunt je schoenen altijd ruilen voor een andere maat. Bekijk onze retourpagina voor meer info: Retourneren bij HEYDUDE. We helpen je graag verder om de perfecte fit te vinden! 😊👟📦
8 jul 2024
Snelle levering. Inlegzool ontbrak in rechter schoen. Heel paar terugsturen terwijl alleen een inlegzool opsturen sneller en goedkoper is. Er wordt een nieuw paar gestuurd. In verband met drukte nog niet afgewikkeld. Dit kan zeker beter.
9 jul 2024
Fantastisch product. Heldere site, netje geleverd. Enige verbetering zou liggen in een accurate track and trace. Deze is nu dat de bestelling wordt behandeld en dan heb je ineens het pakket al. Dus daar zit een hiaat
9 jul 2024
Bedankt voor je positieve feedback en je suggestie! We zijn blij dat je tevreden bent met ons product en de levering. We gaan zeker kijken naar het verbeteren van onze track and trace. Veel plezier met je HEYDUDE's! 👟✨
11 jul 2024
1ste x besteld en is goed bevallen. Op plaatje minder mooi dan in het echt! De volgende dag de schoenen al in huis. Super snel en ik dus super blij. Volgende x dus zo weer bestellen
11 jul 2024
Wat een fijne review, dankjewel! 🎉 Super dat je zo blij bent met je nieuwe HEYDUDE schoenen en de snelle levering. We kijken uit naar je volgende bestelling! 👟💨😊
21 jun 2024
Super fijne schoenen nu mijn 5 de paar...goed ademend, loop op sloffen en toch stevig. Een opmerking....het uitgebreide assortiment is niet altijd beschikbaar in mijn maat..
25 jun 2024
Wat geweldig om te horen dat je zo blij bent met je schoenen en al aan je 5e paar toe bent! 🎉 Dank je wel voor je trouwe steun. Ik begrijp je frustratie over de beschikbaarheid van maten en zal dit zeker doorgeven aan ons team.
10 jul 2024
Het idee van de schoenen vind ik fijn. Als er verkooppunten bekend zouden zijn bij mij waar ik de schoenen kan passen, vind ik dat aanzienlijk prettiger als terugsturen
10 jul 2024
Fijn dat je het idee van onze schoenen goed vindt! We begrijpen dat passen in een winkel prettiger kan zijn. Je kunt onze verkooppunten vinden op onze website via deze link: https://heydude.nl/pages/store-locator Hopelijk zit er eentje bij jou in de buurt! 😊👟
30 jun 2024
De schoenen zitten heerlijk. Al velen gekocht. Alleen retour betaling na zoveel aan geschaft te hebben. Zou anders kunnen.
20 jun 2024
Fijne lichte schoen. Mijn man wilt geen andere schoenen meer in de zomer. Hij heeft 3 paar in verschillende kleuren.
13 jul 2024
Goede communicatie ook als er geen verzending doorgaat. En geld wordt keurig terug gestort
1 jul 2024
Heerlijke lichte schoen. Pasvorm top. Past onder iedere outfit. Niets meer anders
2 jul 2024
Wat een geweldige review, dank je wel! Super om te horen dat je zo blij bent met de veelzijdigheid en het comfort van je HEYDUDES.
17 jul 2024
Heerlijke schoen, jammer dat er geen losse zooltjes te bestellen zijn
17 jul 2024
Bedankt voor je positieve review! Super om te horen dat je de schoenen heerlijk vindt. Jammer dat we je teleur moeten stellen over de losse zooltjes. We nemen je feedback zeker mee en hopen dat je blijft genieten van je HEYDUDE's! 😊👟
9 jul 2024
Betaalbare schoenen, vallen wel kleiner uit. Snelle levering
7 jul 2024

Sneaker

Heerlijk lichtgewicht sneaker. Echt iets voor de zomer
9 jul 2024
Bedankt voor je leuke review! Super om te horen dat je blij bent met je lichtgewicht sneakers. Perfect voor de zomer! Geniet ervan! ☀️👟
9 jul 2024
Het zijn fijne schoenen maar behoorlijk aan de prijs
FH
23 jun 2024
Schoenen waren er snel en ze zaten heerlijk.
25 jun 2024
Super om te horen dat je zo blij bent met je nieuwe schoenen en dat ze snel geleverd zijn! Veel plezier ermee!
26 jun 2024
Leuke lichte schoenen valt een maat kleiner
26 jun 2024
Goede snelle levering.
28 jun 2024
Bedankt voor je compliment over onze snelle levering! We vinden het geweldig om te horen dat je tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe Hey Dude's
1 jul 2024
Snelle levering.