heydude.nl- Logo - Beoordelingen

heydude.nl

1.289 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.814 beoordelingen in totaal

14 jan 2024
I am very happy with colors, and the design of the shoes. Also Hey Dude shoes are very light which is a great advantage for a shoe. The only thing that I’m not happy with my purchase is that the shoe that I received have several scratches as you can see in the photos. I have already send back my first order because the size was small. This one fits perfect but the problem is that I can’t change the shoes if it has been damaged. I can only send it back if I want to change the size.

25 sep 2023
Ik had boots besteld en aangeleverd maar er zitten vlekken op. 2 mails verstuurd vorige week maar geen reactie gekregen zodus voor mij en de familie geen Hey Dude meer spijtig maar er zijn nog andere merken die rekening houden met hun klanten

Beoordelingen voor heydude.nl

22 jun 2024
21 jun 2024
21 jun 2024
20 jun 2024
20 jun 2024
7 jun 2024
Snel bezorgd. En keurig ingepakt. Alleen de maat kwam niet overeen. Er werd geschreven bij twijfel tussen 2 maten neem de grootste. Dat was bij mij niet zo...veel te groot! Dochter nam deze over. 2 maten kleiner besteld...helaas te klein. De goede maat was toen helaas niet meer op voorraad.
7 jun 2024
Wat jammer dat de maten niet goed pasten en je daardoor de juiste niet meer kon bestellen. Dat is echt balen! 😞 Als je nog hulp nodig hebt bij het vinden van een alternatief of als we iets voor je kunnen betekenen, laat het ons weten. We helpen je graag verder. 🌟👟❤️
2 jun 2024
Ik had de roze hey dudes al. In maart gekocht in een schoenenwinkel.on Assen.....en nu deze zwarte. En ze lopen niet alleen lekker maar ook superlicht om mee te nemen op reis🙃
3 jun 2024
Wat leuk om te horen dat je zo blij bent met je nieuwe zwarte HEYDUDES! 🎉 Dat ze niet alleen heerlijk lopen maar ook nog eens superlicht zijn voor op reis, is precies wat we willen bereiken. Bedankt voor je geweldige review en veel plezier met je nieuwe paar! 🙌😊
8 jun 2024

De schoenen is zo als de afdeling

De schoenen is zo als de afdeling, valen goed op maat Jammer 3x besteld 2x uitverkocht dat na 1,2 week een mail gekregen Netjes wordt het geld terug gestoord
11 jun 2024
Bedankt voor je feedback! Fijn dat de schoenen goed op maat vallen, maar jammer dat ze steeds uitverkocht waren. Excuses voor het ongemak. We zijn blij dat je de terugbetaling netjes ontvangen hebt. We hopen je snel weer te zien bij HEYDUDE! 🌟👟💸
14 jun 2024
Le délai de livraison. Le confort de la chaussures Je souhaiterais plus de choix de coloris, des couleurs parfois plus peps.
14 jun 2024
Merci pour votre retour. Nous sommes ravis que vous trouviez nos chaussures confortables, mais nous regrettons les délais de livraison. Votre suggestion pour plus de coloris plus vifs est notée et sera transmise à notre équipe produit.
29 mei 2024
Geen levertijd op de site maar toch snel geleverd. Product bevalt goed
29 mei 2024
Bedankt voor je feedback! Super om te horen dat je tevreden bent met zowel de snelle levering als het product zelf. Onze levertermijn is te vinden op https://heydude.nl/pages/verzenden
15 jun 2024
Maat is prima en schoen zit lekker (heel licht)
15 jun 2024
Super schoen. 🥾
Prima services
11 jun 2024
Bedankt voor je positieve feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. We zijn er altijd voor je! 🌟👟😊
KB
karin b.
aalsmeerderbrug
Prima in orde
11 jun 2024
Bedankt voor je review! Fijn dat alles prima in orde is. Veel plezier met je nieuwe HEYDUDE schoenen! 🌟👟
16 jun 2024
4 jun 2024
3 jun 2024
4 jun 2024
Dank je wel voor je leuke review en de 4 sterren! Geweldig om te horen dat je blij bent met je HEYDUDE schoenen. We streven er altijd naar om jouw ervaring top te maken, dus als je nog tips hebt om die vijfde ster te verdienen, laat het ons weten!