heydude.nl- Logo - Beoordelingen

heydude.nl

1.297 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.813 beoordelingen in totaal

14 jan 2024
I am very happy with colors, and the design of the shoes. Also Hey Dude shoes are very light which is a great advantage for a shoe. The only thing that I’m not happy with my purchase is that the shoe that I received have several scratches as you can see in the photos. I have already send back my first order because the size was small. This one fits perfect but the problem is that I can’t change the shoes if it has been damaged. I can only send it back if I want to change the size.

25 sep 2023
Ik had boots besteld en aangeleverd maar er zitten vlekken op. 2 mails verstuurd vorige week maar geen reactie gekregen zodus voor mij en de familie geen Hey Dude meer spijtig maar er zijn nog andere merken die rekening houden met hun klanten

Beoordelingen voor heydude.nl

23 aug 2024
Ik had schoenen besteld en kreeg later bericht dat ze er niet meer waren en heb mijn geld terug gekregen
23 aug 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Helaas hadden we door een systeemfout een onjuiste voorraad in de webshop. Onze excuses voor het ongemak!
18 jul 2024
3 dagen gedragen en de reclame gaat er al af. Niks mis met de kwaliteit van de verzending.
18 jul 2024
Hey! Wat jammer dat je al zo snel problemen hebt met de reclame op je schoenen. Dat is zeker niet de ervaring die we willen bieden. Stuur ons alsjeblieft een berichtje met je bestelnummer en een foto van de schoenen, dan zorgen we voor een passende oplossing. Bedankt voor je begrip! 😊👟
3 aug 2024
10 jul 2024
Burocratische klantenservice. Ruilen andere maat kan wel, maar andere kleur niet wanneer je toch een maat groter wil. Dat kan ons systeem nog niet is dan het antwoord. 1x maar nooit weer.
10 jul 2024
Hey! Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent met onze ruilopties. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn. Helaas kunnen we momenteel alleen ruilen voor een andere maat en niet voor een andere kleur. Dit heeft te maken met de beperkingen van ons systeem. We waarderen je feedback en nemen dit zeker mee om onze service te verbeteren. We hopen dat je ons in de toekomst nog een kans wilt geven.
HB
Henny B.
Rotterdam
8 jul 2024
Niet aangekomen ondanks meldingen van DHL - blijkt retour naar afzender gestuurd te zijn .
9 jul 2024
Dank voor je review. Het spijt ons te horen dat je pakketje niet is geleverd. Volgens de track and trace is DHL twee keer langs geweest maar er bleek niemand thuis te zijn. Het pakket gaat retour afzender en wordt spoedig terugbetaald.
22 jun 2024
Zijn net klompen. En als je wilt retourneren kan je €6,- betalen. Jammer
25 jun 2024
Hey, Dank voor je review. We streven ernaar dat iedereen happy is met hun aankoop. Wat betreft retourneren, inderdaad, er zijn kosten aan verbonden. Als je meer hulp nodig hebt, stuur ons dan gerust een berichtje. We willen graag zorgen dat je tevreden bent!
12 jul 2024

Ik heb de bestekling nog steeds niet…

Ik heb de bestelling nog steeds niet binnen
12 jul 2024
Dank voor de review, dat is vervelend om te horen! Het lijkt erop dat je bestelling inderdaad retour is gegaan omdat het huisnummer ontbrak. Geen zorgen, we lossen dit graag voor je op. We hebben u een mail gestuurd over hoe nu verder.
26 jun 2024
De bestelling is niet aangekomen.
28 jun 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je bestelling niet bij jou bezorgd is. Volgens onze informatie is het pakket bij je buren geleverd. Als dat niet klopt, neem dan alsjeblieft contact met ons op. We helpen je graag verder om dit op te lossen.
25 sep 2023
18 okt 2023
Order ( na 2 weken ) nog niet ontvangen . De kwaliteit van de producten zijn goed ( uit ervaring met eerdere bestelling ) Ik suggereer jullie met een betrouwbare distributeur van de orders te werken . Ik heb het gevoel mijn collie ( betaald ) nooit te mogen ontvangen .
18 okt 2023
Dank voor je review. Het spijt ons te horen dat je een slechte ervaring hebt gehad. Inmiddels heb je op 16-10 contact gehad met onze klantenservice om te werken aan een passende oplossing. Er is ondertussen een onderzoek gestart naar het vermiste pakket en hopen hier spoedig bij je op terug te komen.
5 nov 2023
Slechte levering van schoenen beide schoenen hebben een andere kleur licht en donker ziet er niet uit ik snap niet dat dit zo afgeleverd wordt. Als je het wil retourneren moet je nog zes euro betalen dit was de eerste en de laatste keer dat ik bij deze besteld
Antwoord van heydude.nl
Bedankt voor uw review. Jammer dat u niet eerder contact hebt gezocht met ons. Is het mogelijk om een foto te sturen van beide schoenen ? Dan kunnen we kijken wat we hier aan kunnen doen. Graag naar info@heydude.nl. Bedankt !
12 okt 2023
Nog niks ontvangen. Slechte bezorging. Op de site staat mijn adres juist. Nog niet eens aangekomen. En een melding niet kunnen bezorgen. Wij zijn een zaak niet altijd open is.
12 okt 2023
Dank voor je review. Het pakket is inderdaad niet af leverbaar. Onze excuses voor het ongemak. Dit is iets wat bij ons niet vaak voorkomt. Wanneer het pakket retour komt zullen we het direct terugbetalen.
25 okt 2023
Op de track en trace werd de bestelling geleverd helaas niets ontvangen....Op de camera beelden zie je ook niemand die dag....Helaas geen feedback gekregen van Hey Dude
26 okt 2023
Dank voor je review. Inmiddels hebben we contact gehad om te werken aan een oplossing.
24 sep 2023
Absolute deceptive false advertising. Actual product is way way inferior and incomparable to the advertised product pictures. Shameful misleading ripoff
19 apr 2024
Deze schoenen wegen evenveel als een doorsnee kleurpotlood. Dit gezegd zijnde hoef ik niet verder uit te wijden over de kwaliteit.
19 apr 2024
Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met de kwaliteit van de schoenen. We streven ernaar om lichte, comfortabele schoenen te bieden, maar het is belangrijk dat ze ook aan je verwachtingen van duurzaamheid voldoen. Zoals ook aangeven op onze webshop zijn het lichtgewicht schoenen. "De gebruikte materialen houden het licht en luchtig, zodat je stijlvol en zonder gewicht aan je voeten de deur uitgaat". Als je verdere vragen hebt of als we iets kunnen doen om je ervaring te verbeteren, neem dan alsjeblieft contact met ons op. We staan klaar om te helpen en willen graag dat je tevreden bent met je aankoop. Nogmaals excuses voor het ongemak.
10 mei 2024
Ik heb me beatelling tot op heden niet gehad mail contact even gehad en vervolgens niets meer gehoord weet gewoon niets
13 mei 2024
Dat klinkt zeker niet zoals we het graag zien, sorry voor het ongemak! Wij hebben al contact gehad via de mail en ik begrijp dat het nu helemaal duidelijk is. Ik wens u een fijne avond !
17 sep 2023
Ik weet niet hoe terug te zenden zonder printer
Antwoord van heydude.nl
Dank voor je review. Het spijt ons te horen dat ons retoursysteem niet aan je verwachtingen voldoet. We hebben via ons systeem de mogelijkheid om printerless een retourlabel te genereren.
Heb mn bestelling nog steeds niet ontvangen
Antwoord van heydude.nl
Afgelopen woensdag hebben we al even mail contact gehad en u geïnformeerd dat uw huisnummer voor de straat is ingevuld en dat dat problemen voor het uitleveren geeft. We hebben woensdag een onderzoek gestart bij de DHL waar het pakket is. Hierop is het wachten, dit kan 3-5 werk dagen duren. We hopen naar het weekend hier uitsluitsel over te krijgen. We nemen dinsdag even contact met u op. Mocht het pakket ondertussen geleverd worden horen we dit ook graag. Fijn paasweekend !
12 mei 2024
De kwaliteit van de schoenen verbeteren.
13 mei 2024
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de kwaliteit niet volledig aan je verwachtingen voldoet. We nemen je opmerkingen serieus en streven naar continue verbetering van onze producten. Neem gerust contact op met onze klantenservice als je verdere ondersteuning nodig hebt. We helpen je graag! 🌟
24 mrt 2024
Antwoord van heydude.nl
Dank voor je review. We horen graag wat er niet naar wens is of wat niet goed is gegaan. We komen graag in contact met je om te achterhalen wat we in de toekomst beter kunnen doen. We zijn op werkdagen van 09:00 tot 17:00 bereikbaar.