bos-hout.nl- Logo - Beoordelingen

bos-hout.nl

127 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.368 beoordelingen in totaal

21 aug 2024
Website goed en duidelijk Telefonisch contact over aflever moment is prima. Hout is altijd natuurlijk product dus in levering waren enkele enigzins gekromde balken, een plank met een barst. Dat zou je zelf niet gekozen hebben. Aflever moment wellicht mog even met SMS bevestigen.

17 mrt 2024
Niet al het hout was van goede kwaliteit: eentje niet op juiste maat (12 cm te lang, dus gelukkig niet erg) en in een van de vlonderplanken zitten gaten aan beide zijkanten. Personeel was aardig en behulpzaam

Beoordelingen voor bos-hout.nl

21 aug 2024
21 sep 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Helaas is hout inderdaad niet altijd foutloos. Gelukkig heeft u het wel een mooi plekje weten te geven en anders hadden wij dit voor u om kunnen ruilen ;) Team Houthandel Bos
28 aug 2024

Makkelijk bestellen

Makkelijk reserveren, bellen je voor het maken van een afspraak voor een ophaalmoment, zeer vriendelijk, materialen van goede kwaliteit. Alleen jammer dat ze 1 onderdeel vergaten in de stelling, nog een keertje rijden dus.
21 sep 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te horen dat niet de volldige bestelling klaarlag. Gelukkig is dit direct opgelost waardoor u alsnog verder kon. Team Houthandel Bos
1 sep 2024

.. goed is goed genoeg !

.. goed is goed genoeg. Dame herkende van afstand dat klaar liggende bestelling foutieve afmetingen had .. herstellen koste dan wel weer tijd .
21 sep 2024
Bedankt voor uw beoordeling. We hopen dat u vele jaren plezier zult hebben van de Angelim Vermelho palen. Team Houthandel Bos
26 aug 2024

Goede kwaliteit

Goed telefonisch advies, correcte mail met informatie over de bezorging en een snelle levering van mooie rechte, lange balken.
21 sep 2024
Bedankt voor uw mooie beoordeling. Goed om te horen dat alles soepel is verlopen. We wensen u veel plezier van de Angelim Vermelho regelbalken. Team Houthandel Bos
18 aug 2024

Top service en goed hout.

Ik haal hier altijd hout en de service is altijd super. De medewerkers zijn vriendelijk en denken met je mee.
21 sep 2024
Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij met u als klant en hopen op nog vele jaren samenwerking. Team Houthandel Bos
22 aug 2024
Razendsnel geregeld na een telefoontje. Niet fraaie plank werd zinder probleem meteen gewisseld.
21 sep 2024
Bedankt voor uw leuke beoordeling. Wij willen er altijd voor zorgen dat u met mooie producten naar huis gaat. Veel plezier ermee! Team Houthandel Bos
23 aug 2024
Persoonlijke aandacht door vriendelijke mensen.
21 sep 2024
Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Wij doen altijd ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Team Houthandel Bos
31 aug 2024
1 sep 2024
30 aug 2024
27 aug 2024
19 aug 2024
19 jul 2024

Zeer vriendelijke mensen.

Zeer vriendelijke mensen, behulpzaam, altijd goede kwaliteit, staat klaar als je het ophaalt.
21 sep 2024
Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij dat u tevreden bent met het klantcontact. Team houthandel Bos
10 aug 2024
Prima kwaliteit, afspraken nagekomen, vriendelijk en breed assortiment. Wat wil je nog meer?
21 sep 2024
Bedankt voor uw leuke beoordeling. Wij hopen dat de plaatsing van het overhangend rabat is gelukt en wensen u nog vele jaren plezier ervan! Team Houthandel Bos
14 aug 2024
Prettig in het contact. Goede kwalitatieve producten! Fijne hulp bij het inladen.....
21 sep 2024
Bedankt voor uw leuke beoordeling. Wij staan voor kwaliteit en klantvriendelijk contact. We hopen dat u veel plezier zult hebben van het Douglas hout. Team Houthandel Bos
30 jul 2024
Zeer tevreden. Wilde een 4,5/5 geven, maar dat kan blijkbaar niet.
Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Team Houthandel Bos
25 jul 2024
op tijd geleverd, goede communicatie, fijne klantenservice
21 sep 2024
Bedankt voor uw mooie beoordeling. Leuk om te horen dat alles goed is verlopen. Team Houthandel Bos
1 aug 2024
prima materiaal geleverd