Hobo.nl- Logo - Beoordelingen

Hobo.nl

128 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.962 beoordelingen in totaal

5 nov 2023
Ze verkopen goed materiaal voor een schappelijke prijs en zeuren niet over c ontributies of lidmaatschap

Bestelling op tijd afgezegd Sturen ze het toch nog op. Moet ik met zware doos weer zorgdragen retourneren. Had wel bevestiging gehad retournering van Hobo. Nu afwachten of ze het geld snel crediteren.

Beoordelingen voor Hobo.nl

12 okt 2023
Ik was op zoek naar een mooie AV Receiver. Ben fantastisch geholpen (telefonisch). En ook na de aankoop meer dan prima geholpen met de vragen die ik nog over had. Zodoende ook nog 2 speakers aangeschaft.
22 nov 2023

Staanders voor speakers B&W

Alles ok ivm leverancier maar niet tevreden over gebruikte koerierdienst (laat zonder aanbellen duur pakket achter op plaats waartoe iedereen toegang heeft, terwijl we toch thuis zijn).
13 jan 2024

Stabbl AV Norstone meubel

Na de aankoop is er een misverstand geweest maar uiteindelijk is alles oke.Vriendelijk en duidelijk mijn vragen beantwoord.Ik ervaar Hobo hifi als een klantvriendelijke winkel.
AS
arjan s.
utrecht
26 jul 2023
voor me zelf is de missie geslaagd wat kan je nog beter doen ?kijk naar de concurent iear poulissen en kijk naar hun en kijk hoe je hun kan overtreffen met merken indeling enz
31 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Eversolo DMP-A6 streamer besteld. Er was een glitch in de voorraadstatus op de site, maar na communicatie met de klantenservice snel en naar volle tevredenheid opgelost.
CD transport besteld tijdens de feestdagen. Dus iets later ontvangen, maar wel op de precies aangegeven tijd. Heel erg goed verpakt. Top. Nu nog aansluiten.
7 jan 2024

Morgen Logan F1 zuil speakers

Goed geholpen in de hobo winkel in Apeldoorn. De medewerker had alle tijd voor mij en ik had alle tijd om de juiste zuil speakers uit te zoeken.
Geïmporteerde beoordeling

Puck en dempingsmat van Pro-ject voor mijn platenspeler

Ik ben keurig teruggebeld en uitermate vriendelijk en vakkundig geadviseerd waarop ik besloot het gewenste product bij Hobo te bestellen 👌
20 aug 2023

Banaanstekkers.

Goed bevallende banaanstekkers opnieuw gekocht, opnieuw zeer tevreden over de aankoop, het bedrijf en de afhandeling van de bestelling.
11 jul 2023

luidsprekerbeugels

Hele schappelijke prijs voor een paar luidsprekerbeugels. Verzonden zodra ze op voorraad waren. Klantgerichte communicatie.

CD-speler

De ervaring was wat beperkt: speler besteld op de website en afgehaald in Waardenburg. Maar positief! Goede communicatie

Power node

Ze nemen de tijd voor je in de winkel en leggen alles goed uit en kom je nog 5 x terug in de winkel inden ze niet erg
Gewoon top service en nog een zaak die doet wat het beloofd bedankt tot de volgende aankoop grt tevreden klant !!

Pro ject platenspeler

Ze zijn meedenken en hebben goede kennis van zaken. Ben heel goed geholpen en het product is snel geleverd.
26 dec 2023

Hifi kast

Heel vriendelijke vlotte bestelling, snelle facturatie en snelle levering. Is zelfs meer dan een 5/5 waard.
4 feb 2024

Norstone Stäbbl Hifi bamboo

High quality of the product, fast delivery, very helpful chat with the support team. I am very satisfied.
RB
Rene B.
Hattem
Wederom een prima ervaring met de HOBO hifi onlinewinkel. Supersnel geleverd en van harte aan te bevelen.
3 aug 2023
Correcte en snelle afhandeling.

MC/MM conferter

Ik heb online gekocht. dus over klantvriendelijkheid kan ik weinig zeggen. De communicatie is top.
JM
Jacco M.
Den Haag, Niederlande
Zocht goede optische interlink. Hobo heeft goede collectie Audioquest dus dat was snel geregeld.