Hobo.nl- Logo - Beoordelingen

Hobo.nl

127 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.958 beoordelingen in totaal

5 nov 2023
Ze verkopen goed materiaal voor een schappelijke prijs en zeuren niet over c ontributies of lidmaatschap

Bestelling op tijd afgezegd Sturen ze het toch nog op. Moet ik met zware doos weer zorgdragen retourneren. Had wel bevestiging gehad retournering van Hobo. Nu afwachten of ze het geld snel crediteren.

Beoordelingen voor Hobo.nl

Nette en snelle levering

Nette snelle levering
WV
W V.
Boxtel
Netjes op tijd
9 mrt 2024
Toestel was niet in voorraad ondanks feit dat het geadverteerd werd als promotie in kader van 'uitverkoop'
5 nov 2023

Bluesound Node

Besteld online, klantenservice gebeld voor een locatie (ivm werk aan de online bestelmodule) en een uur later al gebeld door filiaal Den Bosch dat de bestelling klaar stond om op te halen zoals gewenst. Zeer vlot, vriendelijk en adequate service!

Rotel A11 en CD11

Uitstekende website. Heldere informatie. Snelle levering en service, met name het feit dat keurig gemeld werd dat een product net in prijs was verlaagd en daarbij binnen 1 werkdag het teveel betaalde keurig werd terugbetaald. Zeer tevreden.
22 nov 2023

Cover Pro-Ject platenspeler

Over de telefoon goed geholpen. Fijne behulpzame medewerkers en er wordt snel opgenomen en geen vervelende ellenlange invuloefening op de telefoon maar gewoon gelijk een medewerker. Wat een verademing. Waarom doen meer bedrijven dat niet.
6 jan 2024

Platenspeler Pro-Ject

Mijn gekochte product had een klein defect, hierover heb ik gemaild. Binnen een half uur werd ik gebeld en de daaropvolgende dag een nieuw product ontvangen. Tevens een retour formulier om defecte product terug te sturen.

Sonus Faber Lumina 2

Bestelling had een kleine “hick up” vanwege een leverancier. Zoiets kan altijd gebeuren, de 5 sterren zijn voor de wijze waarop er is meegedacht om tot een oplossing komen. Daarmee herken je echte goede service.
20 jan 2024
Service contact was aangenaam. Het duurde even (5dgn) voordat een definitieve leverdatum werd doorgegeven op zich niet erg maar als je net iets nieuws hebt gekocht kijk je er toch vol verwachting naar uit.
12 okt 2023
Ik was op zoek naar een mooie AV Receiver. Ben fantastisch geholpen (telefonisch). En ook na de aankoop meer dan prima geholpen met de vragen die ik nog over had. Zodoende ook nog 2 speakers aangeschaft.
1 jul 2023

Norstone tv meubel

Geweldig product, goed advies en vriendelijk. Jammer alleen van Post.nl van de belabberde leveringstermijn die elke dag wordt bijgesteld en dus vertraagd. Een dikke onvoldoende voor dat bedrijf.
13 jan 2024

Stabbl AV Norstone meubel

Na de aankoop is er een misverstand geweest maar uiteindelijk is alles oke.Vriendelijk en duidelijk mijn vragen beantwoord.Ik ervaar Hobo hifi als een klantvriendelijke winkel.
AS
arjan s.
utrecht
26 jul 2023
voor me zelf is de missie geslaagd wat kan je nog beter doen ?kijk naar de concurent iear poulissen en kijk naar hun en kijk hoe je hun kan overtreffen met merken indeling enz
31 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Eversolo DMP-A6 streamer besteld. Er was een glitch in de voorraadstatus op de site, maar na communicatie met de klantenservice snel en naar volle tevredenheid opgelost.
4 jul 2023

pieds de baffles

Réponse rapide aux questions et livraison rapide. Mais la date de livraison n'a pas été respectée, 2 jours d'avance...Heureusement j'ai une voisine serviable.
CD transport besteld tijdens de feestdagen. Dus iets later ontvangen, maar wel op de precies aangegeven tijd. Heel erg goed verpakt. Top. Nu nog aansluiten.