vanbeekdesign.nl- Logo - Beoordelingen

vanbeekdesign.nl

49 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden222 beoordelingen in totaal

16 nov 2023
Ik had zelf een fout gemaakt met het huisnummer bij een online bestelling en er werd hard geprobeerd het op te lossen. Meteen contact na retourneren pakket en kosteloos opnieuw verzonden helemaal TOP

14 jul 2024
Quantore hangmappen besteld en ik kreeg geen quantore hangmappen maar hangmappen van een veel slechtere kwaliteit, terwijl ik wel de prijs van de dure hangmappen had bad betaald en volgens de site waren ze op voorraad maar moest vervolgens 10 dagen wachten voor dat ik ze kreeg.

Beoordelingen voor vanbeekdesign.nl

1 jan 2024
3 dec 2023
28 sep 2023
28 sep 2023
9 mei 2024

Product niet verzonden

Mijn product is niet op tijd verzonden en als ik het bedrijf niet heb gebeld (10 dagen later), lijkt het erop dat het helemaal niet zal worden verzonden. Maar de klantenservice was vriendelijk.
4 feb 2024
Een kleine bestelling werd in twee keer geleverd, beter vragen if alles ineens mag
13 jan 2024
tussen bestelling en bezorging zat 6 dagen TE LANG