vanharen.nl- Logo - Beoordelingen

vanharen.nl
Beoordelingen:

6.065 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden61.637 beoordelingen in totaal  

4,69
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

27 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb onlangs 4 paar herenschoenen van de website besteld. De kwaliteit is uitstekend (weet ik uit vorige ervaring). Omdat ik als vegetarier geen schoenen van leer aanschaf, kan ik bij Van Haren uitstekend terecht voor kunstleren exemplaren. (hoeveel vegetariers weten dit?) Kan het bedrijf hier meer ruchtbaarheid aan geven? Er is echt een markt voor, want alle vegetariers zijn op zoek naar alternatieven voor leer. En de fraaie eigentijdse modellen zullen beslist klanten trekken die uit zijn op schoeisel waar geen dierenhuid voor gebruikt is. En bovendien zijn deze schoenen heel aantrekkelijk geprijsd.

Meest relevante negatieve beoordeling

27 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had 2 paar schoenen en 1 paar pantoffels in de actie besteld. Laten verzenden naar pakketpunt. Iemand bij vanharen distributie heeft het adres van het pakketpunt ingevoerd als zijnde huisadres. Vervolgens krijg ik van DHL 100 mails met "pakket is door de brievenbus bezorgd" (hoe dan). Even later, "bezorgadres niet gelocaliseerd". Even later, "we proberen het morgen nog eens". Dag erna "bezorgadres niet gelocaliseerd". Ik heb dhl gebeld, probleem wordt duidelijk. Retourzending is al aangemeld, kan niet worden teruggedraaid, dus pakket gaat terug naar vanharen. Daarna vanharen gebeld, vriendelijke vrouw aan de telefoon die me verzocht om het gehele boeltje opnieuw te kopen, gezien ze de retourzending niet kon annuleren. Ik zou m'n geld terugkrijgen. Dus ik vroeg of de items dan nog in de aanbieding zouden zijn, "ja dat is een nieuwe actie, dus zeker!". Eerst een mail dat retourzending is bevestigd. Daarna een mail dat ze 't morgen nog eens gaan proberen te bezorgen. Daarna een mail met €5 korting bij besteding van €20 ter compensatie (oorspronkelijk bedrag was hoger dan €20 dus aardige tegemoetkoming). Gisteren heb ik mijn geld terug ontvangen - daar heb ik wel op willen wachten. Vandaag wil ik opnieuw de items bestellen: alle acties verlopen. Dan laat ook maar.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor vanharen.nl

 Sorteren  
Relevantie
15 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik vind dat de klant op een nette manier behandelt wordt,want ik gaf aan dat ik een bestelling komt ophalen maar geen bewijsbrief had gekregen.en toen ik dat tegen een van uw medewerkers zei gaf ze een rare opmerking dat ligt niet aan mij,maar aan klantenservice.
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
16 jul 2024
Bedankt voor je review. Onze excuses voor de verwarring over de status van je levering. We zien dat de bestelling is geleverd in de gekozen winkel en wij gaan ervan uit dat het inmiddels is opgelost. Indien we hier nog wat voor je in kunnen betekenen, kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice dan helpen we je hier graag mee verder (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl).
16 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling

Ik ben betere service gewend

In de winkel zag ik een paar schoenen, die volgens de verkoopster uitverkocht waren, echter volgens de website zijn ze op voorraad. Dus heb ik ze besteld maar meer dan de bestelbevestiging heb ik er na bijna een week niets meer over vernomen.
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
16 jul 2024
Wat jammer om te lezen, excuses hiervoor! We raden je aan om even contact te zoeken met onze klantenservice. Zij kijken graag even met je mee (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl).
5 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Omdat ik een bestelling had geplaatst en betaald, kreeg ik de volgende e-mail dat ze niet meer op voorraad zijn. En dat ik na 5 dagen nog mijn geld niet terug heb, ook niet op de rekening.
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
9 jul 2024
Bedankt voor je review. Onze excuses voor het niet-geleverde artikel en de vertraagde terugbetaling. We gaan ervan uit dat dit inmiddels is opgelost, maar mocht je hier meer hulp bij nodig hebben, dan staat onze klantenservice voor je klaar (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl).
13 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Schoenen besteld en van haren annuleert mijn bestelling ineens niet op voorraad waarom kon ik eerst tot zover bestellen en betalen had gelijk op uitverkocht gezet
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
15 jul 2024
Bedankt voor je review. Onze excuses voor de geannuleerde bestelling; helaas komt het af en toe voor dat twee klanten tegelijkertijd het laatste artikel bestellen en dan moeten wij iemand teleurstellen.
BH
B H.
Rijsenhout
18 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ga morgen naar de winkel om de laarzen terug te brengen er zit een behoorlijke kleur verschil tussen links en rechts.
Beoordeling melden
5 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb geen antwoord op mijn mail vraag gehad en heb ook geen bericht ontvangen dat mijn schoenen er zijn
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
8 jul 2024
Bedankt voor je review. Vermoedelijk gaat het hier om een misverstand. Op woensdag 26 juni is er namelijk een uitgebreide reactie verstuurd op je laatste emailtje. Mogelijk heb je dit berichtje over het hoofd gezien? We begrijpen dat je inmiddels in het bezit bent van de schoenen en wensen je er veel plezier mee!
19 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog niet mijn bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
19 jul 2024
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen. Heb je al contract gehad met onze klantenservice? Zij kijken graag even met je mee (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl).
6 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Goede maat en kleur sturen
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
8 jul 2024
Bedankt voor je review. Onze excuses voor de verkeerde levering. We begrijpen dat je ze toch graag wilt houden, daarom wensen we je nog veel plezier van je nieuwe instappers!
15 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
15 jul 2024
Bedankt voor je review. Het is ons helaas niet duidelijk waar je precies ontevreden over bent, maar als we je ergens mee kunnen helpen, dan staat onze klantenservice voor je klaar (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl).
3 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
5 jul 2024
Bedankt voor je review. Het is ons helaas niet duidelijk waar je precies ontevreden over bent, maar als we je ergens mee kunnen helpen, dan staat onze klantenservice voor je klaar (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl).
1 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
internet met achteraf betalen Klarna is een fiasco! Je bestelt een paar schoenen aangezien in de winkel er een kras op zat. wat blijkt.....bij het afhalen internet bestelling dezelfde paar met kras. Beter in mail of internet site aangeven dat eerst de voorraad in de winkel zal worden gecheckt ipv ander magazijn! Duurt 4 wkn vertelde verkoopster Nieuwegein o.a. dat 'retour zou gaan nadat ze -tig minuten met hoofdkantoor had gebeld; deze hadden alleen maar klaaggedrag mbt Klarna. Retour bevestiging via Klarna account zal ik pas verkrijgen na 4 weken! Dit is o.a. een incident waardoor ik bijna nooit meteen betaal!
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
2 feb 2024
Bedankt voor uw review. Wat jammer om te lezen dat het zo is mis gegaan met deze order en dat het concept van de click en collect optie niet helemaal duidelijk was. Een retourverwerking bij Klarna duurt maximaal 14 dagen, maar wanneer u ons per mail (klantenservice@vanharen.nl) of whatsapp (088 - 864 23 10) voorziet van het retourbewijs dat u heeft ontvangen in de winkel kijken we graag mee naar de mogelijkheid of we dit bij wijze van uitzondering handmatig al eerder voor u kunnen doorzetten. Wij vertrouwen erop dat een eventuele nieuwe bestelling naar uw verwachting mag verlopen.
23 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
1e Had in winkel schoenen uitgezocht maar die verschilden van kleur. 2e Dan ga ik.online bestellen en laat ze in winkel bezorgen. 3e Vervolgens hoor ik paar dagen helemaal niks en moet ik zelf bellen. Zegt die mevrouw ohh, die kunt u al afhalen in de winkel, die hebben ze daar nog. Ik zeg, ja maar die waren verschillend van kleur, die hoef ik niet. Ik dacht ik krijg online een paar nieuwe..... Nee dit is alleen als je ze naar huisadres had laten sturen. Écht héél stom
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
23 nov 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer dat je dit zo hebt ervaren. Onze excuses hiervoor. Bij een click en collect bestelling kijken we altijd eerst of het paar in de gekozen winkel voorradig is, op die manier kunnen we de bestelling namelijk het snelste voor je klaar zetten. Wanneer de winkel de gekozen producten niet meer op voorraad heeft, dan zullen de items worden opgestuurd vanuit de webshop naar het filiaal toe. Het spijt ons dat dat hierover onduidelijkheid is ontstaan, dat is niet onze bedoeling geweest! Wanneer je online het paartje opnieuw besteld met thuislevering, dan zul je de bestelling vanuit het centrale magazijn ontvangen.
3 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling

Veel te lange levertijd slechte service!

wat een vreemde reactie. Omdat jullie niet op afgesproken dag en tijdstip kunnen leveren moet ik het afleveradres laten aanpassen en maken jullie er maar van dat het daarom te laat geleverd is. Jullie leveren niet de volgende dag. Dus houden je niet aan de afspraken die jullie aangeven op jullie website.
Beoordeling melden
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
heb al meer proberen te bestellen bij van Haren maar elke keer komt mijn bestelling niet aan. Heb het probleem door gegeven maar blijkbaar kunnen ze er niets aan don. Het probleem is ik woon op nummer 70 met bijgevoegd nummer 28 en van Haren zet er geen sub nummer bij dus d bezorger kan het niet bezorgen
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
20 feb 2024
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat dit niet lijkt te lukken. Wij hebben de adresgegevens in je account nu aangepast. Wij vertrouwen erop dat een eventuele nieuwe bestelling nu correct afgeleverd kan worden. Onze excuses voor het eerdere ongemak.
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Schoen zaterdagmiddag 06-04 besteld kreeg email dat ze verstuurd waren. Verders niets meer gehoord. 10-04 email gestuurd naar van Haren, kreeg gelijk email terug dat ze bij een DHLpunt lagen. Heb ook geen email van DHL gehad wanneer ze afgeleverd zouden worden. Denk dst eigenlijk de fout bij DHL ligt.
Beoordeling melden
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er zat nog n veiligheidsclip op de schoen..ik belde naar de klantenservice, ik moest zelf naar de winkel dit laten verwijderen, fus t heeft mij extra geld gekost terwijl v haren t bij het versturen niet goed heeft gedaan..geen coulantie in de vorm van tegemoetkoming kosten..slechte service v haren..
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
2 apr 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je naar de winkel moest om de beveiliging te laten verwijderen, dat is uiteraard niet zoals het hoort. We zijn met je eens dat enige compensatie vanuit ons op zijn plaats is, daarom hebben we je zojuist een e-mail gestuurd. Onze excuses voor het ongemak!
15 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen communicatie bij levering

De track&trace deed het niet en bleek later een andere code te zijn. Na inloggen op de app zag ik dat het pakket geleverd moest zijn dus ik naar de van haren winkel. Niks gevonden. Bleek hij later bij een afhaalpunt te liggen waardoor ik 4x op en neer moest. Ik zal er niet nog een keer bestellen :(
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
18 mrt 2024
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen. De verzendbevestiging met hierin de track en trace informatie is automatisch verstuurd naar het mail adres dat is opgegeven bij de bestelling. Wellicht staat hier een foutje in of is het mailtje in je spam-mailbox terecht gekomen? We bieden onze excuses aan voor de verwarring en hopen dat je evengoed veel plezier hebt aan je bestelling!
28 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had ooit een paar sloffen besteld. Ik had 1 slof in mt 37 en 1 in mt 44. Kan ik niks mee! Terug gebracht naar de winkel. Nu had ik overlaatst slippers en sneakers besteld. Perfect in orde! Ik kreeg er echter wel een extra doos bij met sloffen die ik nooit had besteld!!!
Beoordeling melden
16 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

bestelling door hen geannuleerd, weg korting

Mijn bestelling werd een dag later door hen geannuleerd, omdat de schoen in deze maat niet meer beschikbaar zou zijn... online voorraad hebben ze dus niet op orde. Inmiddels wel weer online beschikbaar, maar ik had ze met -20% en die korting geldt niet meer.
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
17 nov 2023
Bedankt voor je review. Het spijt ons dat we je niet meer aan het door jou gewenste item hebben kunnen helpen. Onze excuses hiervoor. Soms komt het voor dat tijdens het inpakken blijkt dat paar incompleet of beschadigd is. We kunnen deze dan jammer genoeg niet meer naar je opsturen. Wat betreft de korting komen we je uiteraard graag tegemoet. Neem gerust even contact op met onze klantenservice, dan verzinnen we daar een oplossing voor (088 - 864 23 10 of klantenservice@vanharen.nl).
7 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slechte afwerking van de sandalen. Heb ze moeten terugbrengen en nieuwe paar gekregen. Dit is de 2de keer dat ik Slecht afgewerkte sandalen ontvang. Jammer dat het bestellen via internet telkens fout gaat. Ik koop voortaan in de winkel zelf mijn schoenen.
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
8 mei 2024
Bedankt voor je review. Onze excuses voor het feit dat de sandalen niet aan de verwachten voldeden, maar goed om te horen dat het in de winkels inmiddels voor je is opgelost.