Gadero.nl- Logo - Beoordelingen

Gadero.nl

106 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.043 beoordelingen in totaal

ongeldig

Ik ben een liefhebber van hobbyen rondom het huis. Een nieuwe schutting van hardhout, een vlonder op het balkon van hardhout, een pergola. En elke keer heb ik de kleine bestellingen via Gadero gedaan. De kwaliteit van het hout is gewoon super. Probeer maar eens een rechte hardhouten paal te kopen bij een grote bouwmarkt, dan snap je het verschil. En dát is gewoon het verschil!

Alvorens te bestellen is het verstandiger om vooraf goed na te denken wat je nodig hebt en vervolgens de goede video’s te bekijken. Dat voorkomt extra bestellingen omdat blijkt dat bepaalde onderdelen belangrijk zijn. Contact via Whatsapp is gemakkelijk, kundigheid varieert, soms iets langer wachten maar dat is begrijpelijk bij drukte, het wordt aangegeven dat het druk is. Voor dakbedekking het advies krijgen om een bepaald pakket te bestellen, met een dakdoorvoer, hetgeen overbodig is met een aflopend dak. Overbodige kosten. Nazenden van een pakketje, incl. verpakking 800 gram, verzendkosten €39.

Beoordelingen voor Gadero.nl

12 sep 2024
15 nov 2023
Beste Eppo, bedankt voor uw beoordeling. Goed om te zien dat u tevreden bent. We zien u graag terug bij Gadero!
14 nov 2023

Moeilijk om goede afspraken met Gadero te maken.

De afstemming en communicatie met Gadero gaat moeizaam. Diverse keren contact op moeten nemen om de juiste spullen aangeleverd te krijgen. Vervolgens composiet vlonderplanken ontvangen die gebogen zijn. Montage duurt veel langer dan afgesproken. Kortom, niet voor herhaling vatbaar.
15 nov 2023
Beste Alexandra, bedankt voor uw review en beoordeling. Ik zie dat er bij u 1 pallet is blijven staan bij onze transporteur waardoor deze niet met de andere materialen is geleverd. Gelukkig werd deze spoedig alsnog geleverd. Onze oprechte excuses voor het ongemak. U geeft aan dat er planken krom waren, echter zie ik hier geen melding van. Mochten de planken niet te verwerken zijn dient u dit zo spoedig mogelijk te melden zodat we hier een passende oplossing voor kunnen bieden. We hopen dat u veel en lang plezier mag hebben van uw vlonder en zien u graag terug bij Gadero.
14 nov 2023
Slechte levering, slechte opvolging, bellen niet terug en laten issues lopen in de hoop dat de klant afhaakt en het laat gaan!
15 nov 2023
Beste Sjoerd, bedankt voor uw review en beoordeling. In onze mailbox zie ik dat we adequaat op uw melding hebben gereageerd en ook spoedig samen tot een passende oplossing zijn gekomen. Daarom begrijp ik uw omschrijving niet over het hopen dat onze klanten afhaken en het laten gaan. Aftersales staat bij ons hoog in het vaandel en zie bij de conversaties met u geen aanleiding die erop duiden dat we u geen oplossing zullen bieden. We hopen dat u een mooie schutting heeft kunnen maken van de door ons geleverde materialen. We zien u graag terug bij Gadero.
24 nov 2023
Sneller leveren