akupanel.nl- Logo - Beoordelingen

akupanel.nl

62 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden104 beoordelingen in totaal

26 aug 2024
De aangevraagde samples van Akupanel wandpanelen had ik snel in huis. Deze zien er heel fraai uit, al vind ik het jammer dat het fineer alleen op de voorzijde is aangebracht, dit in tegenstelling tot sommige van de andere fabrikanten. Ik heb hierover contact gehad met Akupanel en men geeft aan dat dit een bewuste keuze is. Men probeert zoveel mogelijk rekening te houden met het milieu door hout van gecertificeerde bosbouw te gebruiken en gebruik te maken van grotendeels gerecycled PET-vilt. Hier valt natuurlijk iets voor te zeggen. Vooralsnog heb ik nog geen keuze gemaakt. Het voordeel van Akupanel is dat er een leverancier in mijn woonplaats zit, waardoor bestellen en/of ophalen van het product makkelijk te regelen is. ik heb nog 2 vragen: - Hoeveel panelen (2400 mm) zitten er in een doos en wat is het gewicht hiervan - is er ook een bovenregel leverbaar? Ik wil de muur namelijk niet tot het plafond aan toe van Akupanel voorzien.

24 apr 2024
11 april betaald en pas op 24 april verstuurd. Zonder verdere communicatie. Ik had de vraag over de review al binnen terwijl ik pas 2 dagen later bericht kreeg dat het binnen 48 uur verzonden zou worden.

Beoordelingen voor akupanel.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters